Verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd, woorden schieten te kort voor jullie verlies. Dikke knuffel en heel veel sterkte.
wat een verschrikkelijk nieuws,geen passende woorden voor hoop dat je ergens kracht kan vinden. sterkte! leef met je mee
Wat verschrikkelijk! Ben er stil van. Heel veel sterkte en kracht gewenst, dit is onmenselijk en een vreselijke nachtmerrie.
Wat verschrikkelijk zeg,wat een ontzettend verdriet.. Gecondoleerd met het verlies van je zus en hoe hard het ook klinkt,ook met je neefje of nichtje... Dit is zo onmenselijk zwaar voor jullie. Heel veel kracht voor nu en voor in de toekomst..
Jeetje meid, wat een verschrikkelijk verlies voor jullie! Heel veel kracht voor de komende tijd! Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.
Gecondoleerd... Heel veel sterkte voor jouw en de rest van de familie en vrienden. Wat moet dit een ongelofelijke klap zijn en moeilijk te accepteren. Misschien de discussie over vrachtwagenchauffeurs beter niet in dit topic voeren. Lijkt me niet fijn voor Ts, en evt andere die soortgelijk hebben meegemaakt.
Wat erg! Woorden schieten me te kort. Een regelrechte hel. Wat een verdriet. Heel veel sterkte met alles wat er nu op je af komt (gaat komen).
Nou ja, ik heb dus iets soortgelijks meegemaakt helaas. En ik weet dus ook hoeveel woede en onmacht er ook nog eens bij komt kijken en dat moet je ook gewoon kunnen uiten als je daar als nabestaande behoefte aan hebt. Het is toch weer heel anders dan iemand verliezen aan een ziekte of een ongeluk dat niet voorkomen had kunnen worden.