Oh jee wat verschrikkelijk Heel, heel veel sterkte met dit enorme verlies, dubbel verlies, ook van het kindje in haar buik......
Nee wat erg!!! Ben er stil van. Wat verschrikkelijk om dat mee te moeten maken. Super veel sterkte, lijkt me zo moeilijk om het een plekje te geven.
Gecondoleerd met dit inmens zware verlies. De tijd die gaat komen zal heel zwaar zijn en deze dagen leef je in een roes. Helaas zal blijken dar je niet gedroomd hebt en dat alles bittere waarheid is. Hele dikke knuffel. Helaas ken ik je gevoel, pijn,boosheid,onmacht en verdriet... Mijn schoonzusje van ook net 30 is 4 jaar geleden verongelukt...
O nee... wat erg!!!! Dacht bij de titel dat het ging om een scheiding... maar dit... Je bent nu nog in shock... reactie van je lichaam en geest om niet totaal de werkelijkheid te voelen... Wat erg. Dit is zo verschrikkelijk... Nu alles in stroomversnelling, straks de pijnlijke dagen jaren van het gemis... Sterkte... Let op jezelf en trek je straks over een jaar of langer niets aan van mensen die denken dat het verdriet al gesleten is... Bah, dit gun ik niemand, zo definitief, ook nog zwanger, wat oneerlijk. Dan wordt alles zwart om je heen...
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel erg veel sterkte voor dit grote verlies. Ook voor het kindje dat er niet mocht komen.