Zomaar waren jullie weg... waarom toch?!

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door BlauwBloempje, 28 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wat een vreselijk vreselijk verdrietig verhaal en wat een verlies. Jullie kindjes hebben wel een sterke Pappa&Mamma uitgekozen, je schrijft het prachtig. Aan liefde geen gebrek, dat heb je ze prachtig mee kunnen geven.
     
  2. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling, wat verschrikkelijk dat ze dit oneerlijke gevecht verloren hebben.

    Heel veel sterkte de komende tijd.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk verdrietig...


    Heel veel sterkte de komende tijd❤️
     
  4. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Lieve @BlauwBloempje

    Wat ontzettend mooi geschreven en wat een verdrietige nieuws.
    Vind het zo erg voor jullie.
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen in deze moeilijke tijd. Schrijf het maar van je af, je zal met zoveel verdriet, vragen en emoties zitten.

    Toch gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zoontje.
    Jullie zijn mama en papa geworden van twee prachtige engeltjes.
     
  5. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden voor jullie begrip en medeleven. Misschien lijkt het niet veel, maar het doet zo ontzettend goed om te lezen dat er mensen zijn die meeleven, die mijn verhaal gelezen hebben en even de moeite hebben genomen om hier stil te staan, ook al kennen we elkaar niet.

    Mensen die deze nachtmerrie herkennen en ondanks hun eigen pijn toch de tijd nemen om te reageren. Zo ontzettend lief en knap. Het spijt me zo voor jullie eigen kindjes, jullie lieve, perfecte engeltjes....

    Dinsdag worden Mieke en Siebe begraven, in het bijzijn van hun trotse maar intens verdrietige ouders, hun opa’s en oma’s die zo hebben meegeleefd. Duizendmaal liever hadden we onze kleine, lieve draakjes een wiegje geschonken, in plaats daarvan moeten we ze teruggeven en krijgen ze een plekje in de koude, donkere grond. Voor altijd samen, voor altijd thuis.

    Draakjes horen niet in de grond... die horen te spelen, te groeien, hun vleugels uit te slaan en hoog, heel hoog te vliegen. Groot en sterk te worden, af en toe vuur te spugen en hun eigen weg te vinden.

    Het enige wat we nog kunnen doen is onze kleintjes tot die tijd liefdevol verzorgen, in het bakje water waarin ze liggen. Het hoogtepunt en tegelijk het dieptepunt van onze dag. Onze mooie kindjes te zien, zo perfect, zo prachtig, zo welkom. En elke keer opnieuw de pijn en het besef dat ze niet bij ons mogen blijven, dat we ze veel te snel weer af moeten staan.

    Arme, lieve draakjes, jullie waren zo ontzettend welkom. Jullie pappa is groot en sterk en zorgt met zo veel liefde voor jullie. En ik... ik kan alleen mijn handen om jullie kleine, koude kom heenleggen, mijn voorhoofd bij dat van jullie. Ik kan me alleen maar afvragen waarom toch. Ik kan jullie nog heel even zien, mijn vingers langs jullie koude, stille lijfjes laten gaan, jullie toefluisteren dat jullie mooi zijn, dat ik zo van jullie houd, dat het me zo ontzettend spijt.

    Ik houd me vast aan jullie vader, die grote sterke man die jullie nog steeds uit alle macht beschermt en liefdevol verzorgt. Die prachtige man met hetzelfde immense verdriet. Die ik voor mijn gevoel ook in de steek heb gelaten, pijn heb gedaan, dwars door zijn verlangende vaderhart heb geschoten omdat ik jullie niet langer dragen kon.

    Lieve draakjes, lieve drakenpappa, spijt me zo.
     
  6. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Met tranen in mijn ogen jouw berichten gelezen :cry::cry:

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kindjes en gecondoleerd met dit inmens grote verdriet :cry:

    Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe, dikke knuffel xx
     
  7. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Bedankt @Wens84 en @MIss X - vanuit jullie een berichtje hier te zien betekent echt veel voor mij.

    Natuurlijk zijn de berichten van alle andere lieve meiden ook ontzettend welkom, maar ik weet dat jullie dit verdriet kennen en delen. Dankbaar voor jullie aanwezigheid.
     
  8. Amara

    Amara Bekend lid

    13 mrt 2019
    615
    742
    93
    Vrouw
    Tranen in mijn ogen, wat een nachtmerrie:cry:

    Gefeliciteerd met jullie tweeling en tegelijk ook gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
     
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig. Tranen en kippenvel hier. Heel veel sterkte.
     
  10. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kinderen en gecondoleerd.
    Sterkte deze dagen en de komende tijd. Rouwen is hard werk.
     
  11. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wat intens verdrietig, wat oneerlijk :( Heel veel sterkte, wat fijn dat je zoveel steun aan je man hebt!
     
  12. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Lieve mama van Mieke en Siebe,

    Wat heb je hun verhaal, hun leven, hun zijn, zo mooi, zo krachtig beschreven. Voor altijd ✨

    Ik wens je heel veel sterkte
     
  13. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Sorry, ik schoot even vol van jouw berichtje. Mama van Mieke en Siebe... dat zal ik zijn en blijven, voor altijd ❤️

    Dankjewel voor je mooie en lieve woorden.
     
  14. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Wat een intens verdrietig bericht. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En, weet dat jij hier niks aan hebt kunnen doen. Ook al voelt het zo misschien niet.

    Ik ben ook plots vorig jaar mn zoontje verloren. Uiteindelijk kwam dit door een verkorte baarmoederhals. Ik voelde me heel lang erg schuldig, ook al wist ik dat ik er niks aan had kunnen doen. Het is verschrikkelijk om je kind te zien vechten, wetend dat je hem niet kunt helpen. Uiteindelijk ben ik er door emdr therapie weer iets bovenop gekomen. Maar het verdriet blijft al wordt dat geleidelijk beter. Neem je tijd op dit een plekje te geven. Je blijft altijd hun mama.
     
  15. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Heel veel sterkte met dit immense verlies. Tranen over mijn wangen.
     
  16. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    O wat een nachtmerrie voor jullie. Ondragelijk maar het toch te moeten dragen. Jullie leven voorgoed veranderd in altijd een groot gemis mee dragen. Heel veel sterkte
     
  17. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat afschuwelijk om mee te maken!! Heel veel sterkte!!
     
  18. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Wat ontzettend verdrietig. Prachtig geschreven , maar zo onwerkelijk. Ik wil jullie veel sterkte toe wensen. Ik zelf weet ook hoe het is. Jullie harten zijn zo groot! M , wat een prachtige engeltjes. Samen gekomen en samen gegaan . Nogmaals heel veel sterkte met dit immense verdriet.

    Hopelijk hebben jullie mooie herinneringen kunnen maken van jullie prachtige zoontjes.
     
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
  20. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Dank jullie wel lieve meiden. Zo veel pijn, maar tegelijk zo fijn dat ook hier een plekje op het forum voor is. Jullie steun en lieve berichtjes slepen mij door de dagen heen waar elke morgen de pijn weer vers en nieuw binnenkomst. ❤️

    Kleertjes... dat is lieg aangeboden maar nee, kleertjes hebben ze nooit gedragen en zijn ook niet nodig. Het mandje waarin ze vandaag gaan rusten is een heerlijk zacht bedje met een dekentje waaronder ze komen te liggen. Saampjes, zoals ze ook bij mij waren. De piepkleine mutsjes die ze in het ziekenhuis als enige kledingstukken hebben gedragen blijven bij ons.

    Och lieve draakjes, jullie worden zo ontzettend gemist...
     

Deel Deze Pagina