zomaar wat dingetjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik hoor van verschillende mensen dat je vanalles moet regelen. Kraamzorg enzo. een kraampakket aanvragen..
    Of krijg je dit ook nog allemaal bij de VK te horen?

Mijn vriend en ik konden het niet laten. we hebben een kinderwagen gekocht :oops: :rolleyes: :)
    was echt een koopje. 100 euro met maxicosi,buggy en zo'n ligding ineen. regenkappen, matrasje echt alles zat er bij :)
    en een badje hebben we meegenomen...
    Wie heeft er nog meer dingen gekocht voor de 12 weken

2. Niet meer actief

Ik had zoiezo al vanalles gekocht :p soms zie je gewoon iets heel leuks en is het niet duur..nou dan koop ik het gewoon...hoef je niet alles niet in 1x te kopen...ja ik ben ook wel benieuwd wat je al gauw moet gaan regelen...

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    1 flesje en 1 rompertje met; ik ben pappa's kanjer, erop!
    dat is tot nu toe ghet enigste!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb eigenlijk nog helemaal niets gekocht.
    En denk ook wel dat we daar nog even mee wachten.
    Er zit wel een kans in dat we heel veel gaan krijgen.
    Moet wel zeggen dat die kinderwagen wel een heel mooi prijsje heeft!!!! Is buitenkansje lijkt mij.

Groetjes Daphne

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ja idd want zo goedkoop krijg je ze nergens en hij is nog als nieuw.. Het is een supergaaf ding..
    Zal binnenkort is fototjes maken :D
    met de rest wachten we nog wel hoor hihi. Maar we konden het niet laten..
    Zei tegen mijn vriend als het zo ver is ga ik lekker shoppen.. niks ervan zei die. ik zei is goed dan ga ik wel met iemand anders.. en toen zei die niks ervan. er wordt niks zonder mij gekocht... hihih vond het zo lief..

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij hadden ook al heel snel (voor de 12 weken) de kinderwagen in huis. Inderdaad, ook een buitenkansje...

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Je kan nu al je kraampakket, kraamzorg ed regelen.. je hoeft niet te wachten tot 12 wkn!

Ik had zelf ookal wel wat spulletjes voor de 12 wkn gekocht toen ik zwanger was van de eerste.

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    zo das goedkoop...100 euro.. :D goede koop

wat betreft de kraamzorg etc..
    moet je zelf regelen... de VK heeft mij ook niks uitgelegd en verteld, ik ben er zelf achteraan gegaan, en heb het geregeld met mijn verzekerraar,, met ong. 16 weken... das ruim op tijd...

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ik had de kraamzorg al geregeld voor ik naar de VK ging. Zorg ervoor dat je én je ziektekostenverzekeraar belt (zoek anders even via internet uit welke vergoedingen je krijgt en of ze samenwerkingen hebben met bepaalde bureaus) én naar het kraambureau van je keuze.
    Bij de VK vroegen ze wel of ik het al had geregeld, zal dus wel verschillen per VK.

Ik heb nóg niets gekocht, maar heb bewust ook nog nergens naar gekeken. Is nog tijd zat voor en wilde eerst zeker weten dat alles goed zat. Denk dat we in de herfst een beetje gaan rond kijken. Wellicht is er dan ook uitverkoop van de 2006 artikelen?

10. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik had ook al bij 6 weken mijn kinderwagen :oops:

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Leuk Bar, een kinderwagen met alles erop en eraan!

Je weet dat ik ongeveer alle kleertjes al heb en een tigger activity set. ;)
    Shoppen voor een beeb (ook al is die er nog niet, is hij nog in ' the making ') is gewoon errug leuk! :)

12. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    De vorige keer kreeg ik het te horen toen ik met 13 weken voor het eerst naar de vk ging. Die zei dat ik wel snel kraamzorg moest gaan regelen om er zeker van te zijn dat je het ook krijgt. Dus volgens mij als je het nu al doet ben je er lekker vroeg bij

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier in de zaanstreek wordt de kraamzorg geregeld via de VK, dus dat is wel lekker en een zorg minder...Je kunt het beste even je VK bellen en aan hun vragen wat in jouw omgeving gebruikelijk is.

Mijn kraampakket heb ik toendertijd geregeld via de site van mijn zorgverzekeraar. Gewoon alles netjes ingevuld, gemailed en de rest deed de verzekeraar....En anders hun ook gewoon even bellen....

Deel Deze Pagina