Toch wel bang!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mootje1985, Jul 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Hallo, ik heb vandaag om 10.30 uur weer een controle bij de vk!! :)
    Maar ik ben toch wel een beetje bang waarom weet ik niet ik hoop natuurlijk dat alles gewoon goed is maar toch weer die zenuwen!? Wie weet wat ik daar aan kan doen??
    Ik voel me erg naar :(

2. sim

sim Niet meer actief

hee meis, denk dat iedereen dat wel een beetje heeft, dat zijn gezonde zenuwen. aan de ene kant kijk je er naar uit en aan de andere kant zie je er een beetje tegen op. probeer er met een positief gevoel naar toe te gaan, en straks ff vertellen hier hoe het was ;) heel veel plezier meis!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Wat jammer. Probeer van het positieve uit te gaan, hoor! Dan geniet je veel meer van je zwangerschap. Het is zonde om stil te blijven staan bij het feit dat er heel misschien iets mis is.

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Probeer er van te genieten je bent de drie maanden voorbij .
    En vertel je zorgen straks aan de vk die kan je vast wel geruststellen.

groetjes jacoba :D

5. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Heey, ja ik weer hé!
    Alles was goed! Hartje was direct gevonden en het was super hard gegroeit!
    Waarom ik mij zorgen maak?!? Ja, ik kan het niet zeggen!
    Ik ga nu zeker weer genieten! En bedankt voor de reactie's!!

Ik ga morgen een afspraak maken voor de 20 weken echo!!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik was bij de 2e controle ook hartstikke bang. Puur dat je het hartje niet zou horen of dat ze iets hadden gevonden in mijn bloed.

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ben een beetje bang voor de 20 weken echo weet niet waarom hoor want met de 15 weken pretecho ging ze ook alles nakijken(ze had daarvoor in het ziekenhuis gewerkt met echo's) en alles was goed ze kon alleen niet kijken of het hartje 4 kamers had maar toch maak ik mijn zorgen dat ze straks iets ergs vinden.

8. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Kan het me voorstellen hoor...ik ben gisteren voor het eerst bij mijn VK geweets omdat ik van het weekend wat bloed verloor en heel erg was geschrokken. Eignelijk had ik pas eind van deze maand mijn 1e afspraak, maar ik mocht toch al even komen. Via een inwendige echo was het dan toch te zien en het hartje ging tekeer! echt een geweldig gezicht!!

Share This Page