Hoi dames, Al de hele dag drinkt me dochtertje 100 cc probeer het na een uur weer maar ze wilt gewoon echt niet.wel geef ik dr roosvice ivm uitdroging.. ben ik nou de enige?of hebben jullie kindjes dat ook? thnxx
mijn zoontje is ongeveer even oud en hetzelfde probleem alleen dan andersom.. hij drinkt wel zijn flessen leeg, maar hij zit nu nog maar op twee flessen vandaag.. zijn 3e fles krijgt hij straks pas.. Af en toe wil hij wat slokjes groene thee maar vandaag dus niet... Diksap en roosvicé lust hij niet en water is te dun, dat spuugt hij weer uit (rest dik ik aan met johannesbroodpitmeel).. ben ook een beetje bang voor morgen.. dan wordt het NOG warmer als vandaag en ben bang dat hij niet genoeg heeft aan zijn flessen..
Hier nog zo een. Ik heb hem melk en diksap uit een gewone drinkbeker gegeven en op die manier heb ik er nog wat in gekregen (zeker ook omdat hij dat waanzinnig interessant vindt: drinken uit een beker). Maar hier dus hetzelfde... Gisterenavond werd Sam om 0.00 uur nog een keer wakker. Hij had toen ook wel dorst. Ik denk dat we dat vanavond nog wel een keer herhalen. Liefs, Josien
Hoi, weet niet of je dochter al fruit- of groentehapjes krijgt, maar daar zit ook veel vocht in. Die kun je evt. ook aanlengen met wat extra water. Uit een bordje pap kan ze ook aardig wat vocht halen, of uit wat kwark (evt. met diksap). Nog een tip: probeer het een beetje los te laten en volg zoveel mogelijk haar normale schema. Hoe meer jij je er druk over gaat maken en steeds vaker haat wat aan gaat bieden, hoe meer weerstand zij zal gaan bieden. Ik weet het: makkelijk gezegd... Als je je echt zorgen over haar gaat maken, dan is het handig om ook even de plasluiers in de gaten te houden. Als je het idee hebt dat ze veel minder gaat plassen, dan misschien toch even huisarts bellen. Succes!!!
Ik heb hetzelfde met ons zoontje hij wil sinds gisteren helemaal niets behalve fruit en groente plast ook heel slecht maar heeft net een beetje sap op en vanmorgen een beetje melk pap. hij heeft net wat zitten spelen met watre en drinken uit een bekertje was ook wel leuk. hij had een kleine plasluier, maar wel iets hou het in de gaten en als je het niet vertrouwt gewoon even bellen
Idd misschien uit een beker of glas geven. Hier was waterdrinken een ramp, sinds we het uit een glas gaven was het een leukl speeltje en nu drinkt hij het ook uit de tuitbeker.
Hier is drinken ook een ramp. Frummel drinkt niet uit een beker, heb zo'n beker met een rietje gekocht maar daar wil hij niets van hebben. Biedt hem wel vak water aan, en hij neemt dan wel steeds een slokje maar heb toch het gevoel dat dat niet voldoende is. Dat hij minder plast vind ik wel logisch, de helft zweet hij uit.