Fijn dat je nu meer weet en je toch nog een goed gesprek hebt gehad en het nog open ligt! Snap de spanning die je nu hebt. Hopen dat het op een goede plek is ingenesteld! Denk aan je!
ik weet dat je er weinig aan hebt misschien, maar oud bloed kan ook een geknapt bloedvaatje zijn he door de betere doorbloeding. Zo lang het niet rood is en krampen kan het nog goed gaan. OOh wat een nachtmerrie dit
Oud bloed hoeft niks te betekenen. Het kan ook heel goed een geknapt vaatje zijn. Ik duim dat je maandag goed nieuws krijgt met de echo
Dank jullie wel Ja ik gebruik wel bloed verdunners door mijn longembolieen. Dan maar hopen dat dat het is. Het is alleen met vegen, het loopt er niet uit ofzo maar toch, ik heb zo vaak een mk gehad. 1 met enorm bloedverlies maar uiteindelijk toch een curettage nodig. 1 met behoorlijk bruinverlies, ook curettage nodig en bij de rest ook gecuretteerd. Dus ook daar ben ik weer zo bang voor. Ik weet dat ik niets aan de situatie kan veranderen maar het is pijnlijk dat het steeds zo gaat
Jaa dat snap ik meid! Maar hopelijk is het net wat die andere dames zeggen oud bloed. En heb je maandag een mooie echo!
Vandaag hoop ik toch dat ik nog zwanger ben. Het is bij een klein beetje oud bloed gebleven. Alleen met afvegen. Bij mijn dochter heb ik dat ook gehad en toen kon ik bij mijn collega die gyn is meteen een echo laten maken. Nou ja, het is bijna morgen dus nog even volhouden...
Wat moeilijk en spannend allemaal zeg! Ik hoop dat je een mooie echo hebt morgen met goede uitslag dinsdag. En ik wilde even laten weten dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook regelmatig roze en bruinverlies had maar dat er nu een gezonde jongen van 4,5 naast me zit
Hoelaat heb je morgen de echo? En hier ook bij de eerste regelmatig wat roze en bruin verlies gehad en mw is net 7 jaar geworden. Ik duim voor jullie dat het morgen een goede echo is.