Ik heb het topic gisteren helemaal doorgelezen en heb nog aan je gedacht. Ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad vanmorgen, en dat je morgen een goede uitslag krijgt.
Hallo Ik heb de echo gehad. Er was een vruchtje te zien met een (traag) kloppend hartje Volgens de echoscopiste compleet kloppend met de termijn. Net wel/net geen 6 weken En het belangrijkste, niet in het litteken Ik vind het nog wel spannend omdat het hartje nog langzaam klopt. Ik weet niet meer hoe dat bij de anderen was toen met de vroege echo... Maar goed misschien moet ik nu een beetje proberen te relaxen...
Snap ik. Is ook heel spannend. Is het net zover als jezelf dacht? En de echoscopiste was helemaal positief? Gelukkig niet in het litteken en compleet. Heel fijn
Ik denk zelf vandaag of morgen 6 weken. Ze kwam met meten uit op 4mm (geen idee of dat conform zwangerschapsduur is. Het hartje wasvolgens haar net gaan kloppen en start meestal rond 5.4
kippenvel hier! ik snap je zorgen, maar volgens mij is het wel vaker dat ze eerst traag kloppen om daarna goed te gaan kloppen.
Ik krijg over 2 weken weer een echo en dan bij 10 weken. Vanaf 16 weken is te zien waar de placenta zich ontwikkeld heeft en of er dus kans op ingroei is. Verder moet ik ook een cerclage krijgen rond week 15... Dus nog genoeg te doen. Haha Eerst maar kijken naar de echo over 2 weken. Hopelijk is dan alles goed!
Spannende tijd ga je tegemoet en stap voor stap maar. Ik hoop dat je over 2 weken een mooie echo hebt! Ook dat het wachten mee valt! Die weken kruipen voor je gevoel dan meestal voorbij....
Oh meid ik ben zo blij voor je!!! En voor de termijn ook netjes kloppend hartje!! Gelukkig zit het goed en niet in het litteken! En ja probeer voor nu idd een beetje te relaxen
Spannend inderdaad. Maar fijn dat je over 2 weken nog een echo krijgt! Wat je zegt... momenteel nog niet teveel vooruit kijken!
Kom even binnen vallen hier. Nog niet alles gelezen, maar begrijp dat je voor het kindje hebt gekozen? Gefeliciteerd!! Hier 3 mnd geleden ook bevallen van mijn verrassings baby. Absoluut geen spijt van mijn keuze! Al 3 maanden aan het genieten.
In de buurt van mijn littekens. Ik heb een "gewone" keizersnede gehad en een grote met een snee van boven naar beneden. Als de placenta daar ontwikkelt grote kans dat ie weer dwars door m'n baarmoeder groeit net zoals de vorige keer. Dat is levensgevaarlijk... Achterwand zou het gunstigste zijn. Daar zit geen litteken