Ik ben er nog niet uit of het voor ons slim is om op vakantie te gaan ja of nee. Ons kleintje zal tegen die tijd ca. 6 maanden zijn.
Wij hebben ook al geboekt! Gaan in juni voor 11 dagen naar Menorca, Cala'n Bosch! Joepie! Liefs, Moosje
wij gaan in april een week naar Landal het land van Bartje en eind 09 hebben me schoonouders ons uitgenodigd om mee te gaan naar Griekenland
ja hoor, in augustus naar kroatie! heerlijk, en dan in oktober naar curacao. Van mijj kan het jaar niet snel genoeg gaan! Iemand schreef over, of het slim is met een baby van 6 maanden oip vakantie te gaan? waarom niet?
Wat gaan er veel mensen naar Menorca Wij zitten te denken aan Griekenland, Mallorca of Turkije! We willen in juni! Fijne vakantie alvast! Liefs Marjo
Wij komen niet verder dan Ouddorp. Daar hebben we een grote vaste stacaravan staan. Heerlijk, je kan gaan wanneeer het uitkomt.
Wij gaan de eerste week van juni naar Center Parks het Meerdal in Limburg heerlijk een weekje ertussenuit met zijn 3-en! Liefs, misspuma
Lekker drie weken Frankrijk met de vouwwagen. Waarom zou je niet met een kind van 6 maanden op vakantie kunnen? De middelste was drie maanden toen we weggingen, de oudste 6 maanden en deze 9 maanden. Al gaan we eerder ook al een weekend weg en een midweek. Dan is Marijn 4 en 6 maand oud.
Aangezien ze niet zo lang in de autostoel mogen (kunnen, ik vind dat gewoon zielig zo lang) kan je niet ver op vakantie. In Nederland of net over de grens kan zeker wel.
Wij zijn toen Emme net 8 maanden was naar Frankrijk geweest. Het was 10 uur rijden. Ze vond het prima in de maxi-cosi. Ze heeft veel geslapen. Je moet ze niet elke dag uren in de maxi cosi hebben zitten maar die 2 dagen per jaar (heen- en terugreis vakantie) kan echt wel hoor! Pim