Wij gaan 18 augustus met Kidsworld naar Bulgarije. Iemand ervaringen met Bulgarije? Het zag er leuk uit en we gaan ook met 3 stellen allen 2 kids dus gezellig wordt het sowieso wel.
Wij gaan in mei eerst even een weekendje op "proef' vakantie. Afhankelijk van hoe dit gaat beslissen we of we dit jaar in Nederland blijven of toch naar Spanje (Tenerife) zullen gaan. Ons weekendje vindt plaats op Aquadelta, een nieuw park in Zeeland met speciale kinderhuisjes. Lijkt ons echt ideaal! Ben zeer benieuwd. Gr. Dolfijn
Hoi nog niet geboekt. Maar we willen naar Mallorca. We denken aan Santa Ponsa. Iemand ervaring? Te heuvelachtig kan nl. nog niet i.v.m. me dochter. Liefs Marjo
Hoera, vandaag geboekt! Het is inderdaad Kreta geworden, een leuk appartement in het plaatsje Stalis. Zwembad voor de deur en het strand op 50 meter, wat wil een mens nog meer?
Anakin, wij gaan een paar dorpjes verder, naar Sissi! Zijn we 2 jaar geleden ook geweest en het is een heerlijk rustig dorpje, erg gezellig maar niet overvol! We gaan 12 dagen eind juni begin juli. Maar we gaan eerst proef op vakantie naar Engeland in April, op familiebezoek.
gewoon iedere 2/3 uur uit de maxi cosi , en dan gaat het prima en is het zeker ook niet zielig, Voor de oudste is het zieliger, die kan in haar stoel niet lekker slapen, terwijl de maxi cosi heerlijk ligt!
wij gaan in juni eerst een weekendje naar Duitsland En dan 31 aug. voor 8 dagen naar Menorca. Zaten te twijfelen tussen Menorca en Corfu, maar omdat we op Corfu 2 jaar geleden geweest zijn (ook erg mooi eiland trouwens!) is het toch Menorca geworden!
Wij willen ook ergens in mei op vakantie. We hebben nog niet besloten waar heen precies. Ik denk turkije, griekenland, tunesie of zoiets. Ik heb gehoord dat griekenland niet echt kindvriendelijk is. Iemand ervaring hiermee?
yes wij hebben ook geboekt! 3 juni gaan we naar turkije, kemer hotel kiris alinda het is all inclusief, heb er echt zin in.
Thanx! me man wil graag naar griekenland en ik heb me laten vertellen dat het dus dat het totaal niet kindvriendelijk was.
Nee, nog niet geboekt en dat gaan we niet doen ook. We gaan naar Zweden ws met de tent, en we hebben tot nu toe altijd plek gehad. (We gaan al 7 jaar)
Wij willen in september op vakantie naar Frankrijk gaan. Mijn schoonzusje woont daar op 4 uur rijden hiervandaan, dat wordt de eerste stop met overnachting, mijn schoonouders wonen weer 4 uurtjes verder, dat wordt de volgende stop en overnachting. Goed geregeld he? Wij wisselen om de 2 uur met rijden en dan kan Eva zeker een half uurtje uit de maxicosi (als ze daar dan nog inzit, ze is nu natuurlijk al redelijk groot). Wij willen een weekje naar een camping gaan (de andere week dus bij schoonzus/schoonouders), dus als iemand nog tips heeft? Afgelopen jaar toen ik dus zwanger was zaten we op een heel kindvriendelijke en schone camping, maar om daar nu weer naartoe te gaan... we hebben alles in die omgeving nu wel gezien, maar misschien willen we met Eva dan wel lekker rond de tent en zwembad rondhangen, dus wie weet.
Wij boeken trouwens ook nooit voor campings, als je in het voor of naseizoen gaat is er altijd wel plek. En anders kan je altijd nog op een gemeentecamping gaan staan voor een nachtje als het moet of evt. een hotel.
Oehh Suriname, wij willen ook gaan maar mijn man kan alleen in het Hoogseizoen dure grap dus. Nu gaan we eind juli 8 dagen naar Alanya maar nog even kijken wel hotel.. Waar boekt iedereen trouwens?