Nee hoor... Wij hebben/kopen wel een tent met een vast grondzeil, zodat je geen openingen hebt waardoor hij kan "ontsnappen" En beestjes (die zijn ook eng. ) heb je in een huisje ook als je niet uitkijkt.. Zweden heeft voor ons eigenlijk maar 2 nadelen, en dat is dat het 'snachts behoorlijk kan afkoelen. Daarom gaat er dit jaar (voor het eerst) ook een kacheltje mee... En als Jelle een slechte nacht heeft kan de hele camping mee genieten.. Aan de andere kant heb je dat ook in een huisje, hotelkamer of caravan.. Zij het in mindere mate..
Wij boeken niet voor komende zomervakantie. Ben namelijk eind juni uitgerekend en gebonden aan de schoolvakantie. Hebben afgelopen zomer een rondreis door Cuba gemaakt (wow!) en gaan binnenkort nog een week naar Spanje (omgeving Barcelona). Verder kijken we gewoon hoe het na de geboorte gaat met de baby en gaan dan eventueel in het najaar nog weg. Gaat 't niet, dan blijven we lekker thuis.
Afgelopen jaar zijn we toen Celia drie maanden was naar een camping in Noord Frankrijk geweest. Lekker makkelijk in een stacaravan. Het bedje hadden we erbij gehuurd. We hebben echt genoten van het buiten zijn. Dit jaar willen we weer naar een camping naar de Loire of zo... wie weet zet Celia haar eerste stapjes daar wel :-D. We gaan waarschijnlijk weer een stacaravan van Petit Paradis (eurocamp) boeken, dat is ons vorig jaar ook goed bevallen. Lekker luxe en alles bij de hand. (magnetron en koelkast, campingbedje, kinderstoel en zo) Vorig jaar kregen we bij de reisspullen ook een leuk kadootje voor Celia... ben benieuwd wat we dit jaar krijgen. Groetjes Hendrika
wij hebben net geboekt en gaan lekker naat trukije toe.. 17 juni naar hotel majesty club tuana hebben er onwijs veel zin in kleine meid dan voor de 2de keer vliegen bofkont
Ik kom nu 4 jaar in bulgarije.Waarschijnlijk gaan we dit jaar ook weer. ik ga altijd naar sunny beach.Er is daar heel veel te doen zowel voor volwassenen als voor kinderen.En wat een leuke bijkomstigheid is:Het verblijf daar is heel goedkoop.Voor bijv een flesje coca cola betaal je 40 euro cent fijne vakantie groetejs sarita
dat is grappig mama Hendrika : me zus en me moeder heten celia komt niet vaak voor die naam Ja ik heb met me ouders geboekt vakantie in spanje in eind juni de kleine zou dan 6/8 weken kunnen zijn ! we gaan met de auto en rijden snachts . we hebben daar een huisje gehuurt met alles dr op en dr aan ! vorig jaar zijn we er ook geweest en het huisje heb ook veel koele plaatjes waar de kleine lekker in de schaudw ken liggen ... sommige mensen zeggen dat ik het niet moet doen om dat ze teklein is maar andere zeggen waarom niet . ja en waarom eigelijk niet dokters daar zijn altijd beter als hier voor als er wat gebeurt ! het is alleen die reis ook al zitten we in het begin van spanje maar daarom rijden we ook snachts lekker koel en in de hoop dat het lekker slaapt
wij gaan lekker 2 weken in juni naar griekenland. we hebben er helemaal zin in. lekker met mijn dochter en man en kleine nog in de buik.
Wij hebben toevallig net geboekt. We gaan van 2 t/m 11 juni naar Engeland. Een B&B tussen Londen en Cambridge. We hebben er zin in! Groetjes, Josien
Wij gaan begin augustus voor 12 dagen naar Thailand, Koh Samui! We zijn daar afgelopen augustus ook geweets. Nyola was toen 4 maanden en dat is prima gegaan. Mijn vader neemt ons mee, dus we gaan met een groep. Mijn zus en haar zoontje gaan ook mee. Heb er zin in!
Wij hadden in december al geboekt en wij gaan 23 juni lekker 2 weken naar Corfu!!! Geweldig eiland...lekker met de auto elke dag een ander paradijsje opzoeken...kan niet wachten om er weer heen te gaan
Vanmorgen geboekt; Menorca! (Cala'n bosch), eind aug/begin sept voor 11 dgn! Heel veel zin in... Buggy eiland..here we come!
Wij gaan een week naar oostenrijk toe, op een vakantiepark van Landal! Vertrek 19 juli! En we gaan trouwens met vrienden en 3 kids!