Zomer 2008 heb je al geboekt?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nee hoor... Wij hebben/kopen wel een tent met een vast grondzeil, zodat je geen openingen hebt waardoor hij kan "ontsnappen" :) En beestjes (die zijn ook eng. :) ) heb je in een huisje ook als je niet uitkijkt..

Zweden heeft voor ons eigenlijk maar 2 nadelen, en dat is dat het 'snachts behoorlijk kan afkoelen. Daarom gaat er dit jaar (voor het eerst) ook een kacheltje mee... En als Jelle een slechte nacht heeft kan de hele camping mee genieten.. :) Aan de andere kant heb je dat ook in een huisje, hotelkamer of caravan.. Zij het in mindere mate.. :)

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Frankrijk. Lekker in een ingerichte stacaravan. Heb er nu al zin in!

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wij boeken niet voor komende zomervakantie. Ben namelijk eind juni uitgerekend en gebonden aan de schoolvakantie. Hebben afgelopen zomer een rondreis door Cuba gemaakt (wow!) en gaan binnenkort nog een week naar Spanje (omgeving Barcelona). Verder kijken we gewoon hoe het na de geboorte gaat met de baby en gaan dan eventueel in het najaar nog weg. Gaat 't niet, dan blijven we lekker thuis.

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Yes,gisteren geboekt, Aruba en Curacuao. Eind mei gaan we al.

5. christina

christina Niet meer actief

Wij gaan in mei naar Lanzarote en in Aug/sept naar Fuerteventura. Geboekt bij D-reizen.

6. mama Hendrika

mama Hendrika Nieuw lid

28 jan 2008
    1
    0
    0
    Afgelopen jaar zijn we toen Celia drie maanden was naar een camping in Noord Frankrijk geweest. Lekker makkelijk in een stacaravan. Het bedje hadden we erbij gehuurd. We hebben echt genoten van het buiten zijn. Dit jaar willen we weer naar een camping naar de Loire of zo... wie weet zet Celia haar eerste stapjes daar wel :-D.

We gaan waarschijnlijk weer een stacaravan van Petit Paradis (eurocamp) boeken, dat is ons vorig jaar ook goed bevallen. Lekker luxe en alles bij de hand. (magnetron en koelkast, campingbedje, kinderstoel en zo) Vorig jaar kregen we bij de reisspullen ook een leuk kadootje voor Celia... ben benieuwd wat we dit jaar krijgen.

Groetjes
    Hendrika

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij hebben net geboekt en gaan lekker naat trukije toe.. 17 juni :)

naar hotel majesty club tuana :D hebben er onwijs veel zin in :) kleine meid dan voor de 2de keer vliegen bofkont :)

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik kom nu 4 jaar in bulgarije.Waarschijnlijk gaan we dit jaar ook weer.
    ik ga altijd naar sunny beach.Er is daar heel veel te doen zowel voor volwassenen als voor kinderen.En wat een leuke bijkomstigheid is:Het verblijf daar is heel goedkoop.Voor bijv een flesje coca cola betaal je 40 euro cent

fijne vakantie

groetejs sarita

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Wij gaan een weekje naar Menorca, eergisteren geboekt. Heb er nu al zin in.

10. Chantal1986

11 feb 2008
    68
    0
    0
    rotterdam - zuid
    dat is grappig mama Hendrika : me zus en me moeder heten celia
    komt niet vaak voor die naam ;)

Ja ik heb met me ouders geboekt vakantie in spanje
    in eind juni de kleine zou dan 6/8 weken kunnen zijn !
    we gaan met de auto en rijden snachts . we hebben daar een huisje gehuurt met alles dr op en dr aan ! vorig jaar zijn we er ook geweest
    en het huisje heb ook veel koele plaatjes waar de kleine lekker in de schaudw ken liggen ...
    sommige mensen zeggen dat ik het niet moet doen om dat ze teklein is
    maar andere zeggen waarom niet . ja en waarom eigelijk niet dokters daar zijn altijd beter als hier voor als er wat gebeurt ! het is alleen die reis ook al zitten we in het begin van spanje maar daarom rijden we ook snachts lekker koel en in de hoop dat het lekker slaapt

11. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    wij gaan lekker 2 weken in juni naar griekenland. we hebben er helemaal zin in. lekker met mijn dochter en man en kleine nog in de buik.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wij hebben toevallig net geboekt. We gaan van 2 t/m 11 juni naar Engeland. Een B&B tussen Londen en Cambridge. We hebben er zin in!

Groetjes,
    Josien

13. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Wij gaan begin augustus voor 12 dagen naar Thailand, Koh Samui! We zijn daar afgelopen augustus ook geweets. Nyola was toen 4 maanden en dat is prima gegaan. Mijn vader neemt ons mee, dus we gaan met een groep. Mijn zus en haar zoontje gaan ook mee. Heb er zin in!

14. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Wij hadden in december al geboekt en wij gaan 23 juni lekker 2 weken naar Corfu!!! Geweldig eiland...lekker met de auto elke dag een ander paradijsje opzoeken...kan niet wachten om er weer heen te gaan :whistle:

15. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Vanmorgen geboekt; Menorca! (Cala'n bosch), eind aug/begin sept voor 11 dgn!
    Heel veel zin in...

Buggy eiland..here we come! :D

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Wij hebben vorige week geboekt, we gaan naar Kreta Malia voor 6 dgn in mei heeerllijk. :)

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    2 weken zuid frankrijk in een luxe sta caravan. We gaan 30 augustus

18. Niet meer actief

8 dagen naar Griekenland Kos in een aparthotel

19. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wij gaan 2 weekjes met de vouwwagen weg, lekker in Nederland!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij gaan een week naar oostenrijk toe, op een vakantiepark van Landal! Vertrek 19 juli!

En we gaan trouwens met vrienden en 3 kids!

Deel Deze Pagina