30 juni 11 dagen Madeira geboekt! Moet erg mooi zijn; wel lekker weer maar niet te heet voor de kleine. Niet te veel drukte met discotheken enzo, maar wel gezellige terrasjes en winkeltjes! Prima, daar kunnen we het wel uithouden!
Ik woon lekker in het zonnige Portugal, en ga hopelijk dit zomer nog een weekje naar Nederland op familie bezoek.
wij gaan in juli een week in een huisje in tsjechie, maar nu ik dit zo lees, lijkt het me ook heerlijk om een keer naar menorca te gaan, misschien na onze trouwerij in oktober. Weet iemand of het daar dan gemiddeld nog mooi weer is? Begin oktober dus.
Persoonlijk lijkt het me helemaal niet fijn om met kleine kinderen met vliegtuig naar een warm oord te gaan. Ik vind het veel te heet voor ze op een strand of aan een zwembad, en cultuur zijn ze nog te jong voor. Zo'n vliegreis lijkt me ook niet fijn voor ze.. Ik vind het wel jammer want hou er zelf wel van! Wij gaan dit najaar naar Texel, een bungalow op een park, fietsen wandelen, zeehondjes kijken enz. Griekenland was iets leuker geweest voor ons maar denk niet voor hen.
wij gaan 8 mei een weekje naar Kos. Ik ben dan 25 weken zwanger ! Hopelijk is het dan nog niet zo heel warm (maar wel warmer dan hier...)
Wij gaan niet op vakantie dit jaar... Ik ben namelijk 11 juli uitgerekend en wil niet met een kleintje van max 4 wkn op vakantie... Misschien gaan we wel ff logeren bij opa en oma in rotterdam... Maar verder blijven we lekker thuis... Tuurlijk lekker dagje naar het strand of lekker dagje naar bos, pretpark met de rest van familie.. Maar dan weer lekker naar huis en 's avonds weer in ons eigen bed slapen...
wij zijn dr eindelijk uit we hebben een heel schema we gaan in midden mei een paar dagen naar monterey bay en sanfransisco met mn zwager die studeert af daar dan gaan we in juni de hele maand naar nederland op vakantie ( lees ik woon in de usa) als we terug komen zijn we 24 dagen thuis dan gaan we 5 dagen naar cancun na dat zijn we nog 5 dagen in een andere mexicaanse stad monterrey dan op 7 aug mn dochters verjaardag en 9 aug komen vrienden uit nederland dus gaan we ook veel weg naar las vegas willen we bijv... dus kortom onze zomer is vol en heb dr zin in
Hier ook de planning voor dit jaar klaar! We zijn behoorlijke luxepaarden dit jaar: In juni een week naar Frankrijk In augustus 2 weken naar Oostenrijk In oktober een weekje portugal. En het lijkt me heerlijk om met de kerst ook ergens in een warm zonnig oord te zitten...maar of dat nog gaat lukken?! Manytroubles
Wij gaan in September 2 weken naar Egypte! Ben benieuwd of ik daar dan met een zwanger buikje mag rond lopen! Wel jammer dat net in die tijd dat wij op vakantie zijn mijn schoonzusje moet bevallen! X Esther
Lekker naar China voor onze derde huwelijksreis....maar wel zonder de kleine. Dat zal nog wel ff slikken zijn,maar we hebben er zin in.
Van 7 tot 14 juli naar.... mijn ouders en vriendin in Nederland! Babyspullen kopen.. En dan heel heel heel lang niet meer.
Ons kleintje is dan 8 maanden, en mijn vriend heeft nog een zoon van 8 jaar. Wij gaan weekje naar Hoogendoorn park in Belgie. Daar leuke chalet gehuurd. Kinderbedje, box en kinderstoel staan gratis klaar bij aankomst!
Hier ook geboekt: van 16 t/m 30 augustus naar Bodrum Turkije, een 2 kamer appartement. Ben echt benieuwd hoe het zal gaan met Elena, dan is ze 13 maanden.
Ik ga met me vriend en mijn zoontje naar Hambach ferienpark *in duitsland* is een soort centre parcs maar dan van roompot. we gaan van 1 aug t/m 11 aug en wie weet zijn we dan al met z'n vieren groetjes