zomer 2010 proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muisje25, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    Hey,

Zijn er nog meer meiden/vrouwen die rond de zomer van 2010 proberen zwanger te worden??
    Ik heb onverwachts een contract voor onbepaalde tijd gekregen dus gaan we volgende maand stoppen met de pil,dan nog "even"ontpillen en dan klussen voor een 2e beebje :p
    Misschien is het leuk om met elkaar te kletsen :p

Liefs,

Muisje25

2. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Hallo Muisje,

Wat fijn dat je een vast contract hebt gekregen, dat is toch lekker in deze tijd!
    Wij willen ook in de zomer vanaf juni/juli weer proberen, maar als we in september nog op vakantie gaan, dan wachten we tot augustus/september. Ik verwacht namelijk weer 4 maanden ontzettend misselijk te zijn en dat wil ik niet in het buitenland zijn.

Hoe oud is jullie eerste kindje? En was je snel zwanger de vorige keer?

3. Nadejda

Nadejda Niet meer actief

Hoi!

Leuk hoor, mag ik ook meedoen? Wij gaan ook in juli/aug/sept voor de tweede!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Onze dochter wordt in augustus 3 jaar dus we willen in augustus/september het weer proberen! Dan ben ik al een half jaar verder na mn bevalling!

5. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    @dolce1983,
    Ja is zeker fijn een vast contract had het helemaal niet verwacht maar ze moesten wel zeiden ze en ik doe mn werk goed dus ze willen me niet kwijt :)
    Ons 1e kindje is nu iets meer dan 20 maanden ik was toen de 2e ronde zwanger :p:p best snel dus,hopelijk nu straks weer maar ja dat weet je natuurlijk nooit
    En als je zo misselijk bent heb je ook niet veel aan je vakantie natuurlijk...ik heb gelukkig tijdens mijn 1e zwangerschap erg weinig last gehad van kwaaltjes eigenlijk..:p

@Nadejda,
    natuurlijk mag je meedoen hoe meer zielen hoe meer vreugd :p:p

@Juffie,
    ik zag dat je 2e wondertje geboren en overleden is met 17 weken verschrikkelijk lijkt me dat........nou hopelijk ben je straks weer snel zwanger(hopen we allemaal denk ik) en gaat t nu wel allemaal voorspoedig..weet eigenlijk nooit zo goed wat ik hierop moet zeggen alleen dat ik t echt erg vind......

Liefs,

Muisje25

ps. zijn jullie werkende mama's en zo ja hoeveel werken jullie en wat doen jullie(misschien wel leuk om te weten van elkaar :p)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik stop vandaag met de pil. Als het aan mij ligt beginnen we meteen, maar mijn vriend wacht liever tot Juni ongeveer dus misschien dat wij er ook pas in de zomer voor gaan. Dus dan kan ik hier ook mee kletsen. :)
    Op zich is het ook beter om even te ontpillen zoals iemand het noemde, maar ik heb zoiets van de kans dat het meteen lukt is erg klein dus wat mij betreft hoeven we niet een paar maandjes te wachten.

7. Nadejda

Nadejda Niet meer actief

Kindje met 17 weken verzielen is vreselijk... Heel veel sterkte met jullie verlies...

Bibi, spannend hoor, ik hoop dat jullie snel zwanger worden!

Ja, ik werk drie dagen per week sinds januari en het bevalt me erg goed. Ik heb contract tot 1 juli ;) en ben een financiële medewerkster hihi.

8. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    @bibi26,

Ik heb zaterdag ook mijn laatste pil genomen de 1e keer toen ik stopte met de pil duurde t bijna 2 maanden voordat ik ongesteld werd dus is nu ook maar weer afwachten......maar ik ook zou liever meteen beginnen maar ja....:p

@nadejda,
    nou hopen dat je contract verlengd word natuurlijk.....ik werk(te)32 uur in avond/nacht uren maar door mijn vast contract konden ze me alleen een contract voor 24 uur aanbieden dus ik zal de ene week meer werken als de andere denk ik maar dat moeten we nog gaan gaan zien mijn contract gaat 12 april in...:)

9. kimbertin

kimbertin Niet meer actief

Hallo, ik en mijn vriend trouwen 5 juni, en ik ging normaal tot dan mijn pil blijven nemen, maar ik heb vorige maand mijn pil doorgenomen en kreeg onverwachts midden in mijn strip mijn regels, daarmee ben ik er nu al mee gestopt met mijn pil. Maar we gaan er maar pas echt voor als we getrouwd zijn! Super spannend!! Succes aan iedereen!

Groetjes:D

10. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zou ook graag mee willen kletsen hier.

Wij gaan in mei beginnen voor de 1e.

11. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    @kimbertin

gefeliciteerd,leuk dat je gaat trouwen:) en spannend dat jullie daarna voor een kindje gaan
    @beebiej
    tuurlijk mag je mee kletsen word nog niet zo heel veel gedaan :p.

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Muisje!

Daar kunnen we toch verandering in brengen.

Waren jullie vriend/man gelijk overtuigd om te gaan
    voor een kindje *bloos*?!

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Nou mijn man moest mij overtuigen :D

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Het is overigens mijn oude inlog. Nadejda is afgesloten...

15. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    @beebiej
    kunnen we zeker verandering in brengen :p
    we zouden wachten totdat ik een vast contract zou hebben en die heb ik nu onverwachts gekregen..:p we wilden eigenlijk niet te lang tussen hebben zitten tussen de 1e en de 2e, kleine man word van de zomer alweer 2 dus we vonden dat t wel weer kon :p:p:p en nu maar hopen dat we snel zwanger zijn :)

16. muisje25

muisje25 Lid

4 aug 2007
    18
    0
    0
    @quint1,
    hoezo moest jou man je overtuigen als ik vragen mag.....................hij heeft mij iig niet hoeven te overtuigen :p:p

17. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    #17 Karinnetje82, 22 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
    Hoi meiden,

Mijn vriend en ik hebben het wel is over een 2e kindje en hij wilt het ook maar wanneer daar hebben we het nog niet over gehad. Hij weet nog niet echt dat het bij mij alweer behoorlijk aan het kriebelen is, en liefst wil ik het ook weer rond juli/augustus gaan proberen. Dus het is hier nog de vraag of hij ook echt wil en dan gaan er ook weer voor. Alleen Eerst nog even een goed moment vinden om het er over te hebben en als hij het ook wil hoop ik, gaan we er weer voor en kan ik ook lekker meekletsen.

18. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff... nou ik heb die vent van mij moeten
    overtuigen..... hahaha!

hij staat er nu helemaal achter hoor!

condooms gebruiken we niet meer op initiatief van hem, maar het zou nu wel lekker zijn als hij gewoon bleef zitten ipv voor het zingen de kerk uit te gaan, doodzonde :D

19. wizz29

wizz29 Nieuw lid

18 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden
    we gaan 14mei trouwen en zijn nu met de pil gestopt ben een keertje nod geweest en daarna niet meer
    hoe lang zou het duren
    ben lang aan de pil geweest
    wie ook
    doei van mij:p

20. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hoi,

Ik heb met mijn man afgesproken dat we in juni een goed gesprek gaan voeren over een tweede. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat de pil dan ook direct de prullenbak in gaat!
    Ik heb de laatste tijd nog al wat problemen met mijn pil en moet op aanraden van de gyn eigenlijk een paar mannden stoppen. Ik denk dat we dan ook niets meer gaat gebruiken en het op zijn beloop laten. Ik heb nog 1 strip en als die op is stop ik om te kijken of ik mijn cyclus weer op de rit kan krijgen.
    Moet wel zeggen dat ik het erg spannend vind, ook al is het de tweede keer!!

Deel Deze Pagina