@ Beebiej Mijn vriend was ook niet meteen overtuigd hoor. Volgens mij schreef ik het hier al eerder, wat mij betreft beginnen we meteen, maar hij wil liever nog een paar maandjes wachten. Hij is wel overtuigd dat ie dit jaar wil beginnen met klussen, maar het mag allemaal niet te snel gaan. Dus ik overtuig nog even verder. @ Muisje Je hebt gelijk, het is ook afwachten of we überhaupt meteen kunnen beginnen, wie weet blijft mijn menstruatie ook wel een tijdje uit. Maar mocht alles meteen op gang komen dan wil ik ervoor gaan!
Manlief en ik hebben afgeproken dat we na dochters 3e verjaardag het weer willen proberen om zwanger te raken. September t/m december 2010 is onze twijfelperiode (geen condooms dan maar we gaan ook voor het zingen de kerk uit hihi). December gaan we gewoon ervoor! Zou heel mooi zijn als ik in januari 2011 zwanger zou raken. 1 jaar na de bevalling van Noah! En 3 jaar na thuiskomst van Jay (14 weken te vroeg geboren)! Verder werk ik 4 dagen in het onderwijs en heb een contract tot 1-8-2010. Ben dit schooljaar veranderd van school. Aangezien ik nu in de ZW zit gaan ze mijn contract niet verlengen. 1e zwangerschap moest ik mn man overuigen! Duurde in totaal 1,5 jaar voordat we zwanger werden. 2e zwangerschap was ongepland en in één zwanger geraakt na 1 keer onveilig (lees zonder condoom) gevreeen. Hopelijk raak ik dit keer ook in één keer zwanger. Daarom ben ik nu aan het kijken wat voor cyclus ik heb. We gebruiken nu alleen maar condooms!
Ik heb in totaal zo een 7jaar aan de pil gezeten, ik hoop dat dit niet negatief is voor het zwanger worden? Ik vind het echt heel spannend! Groetjes
Nou ja, het is na de geboorte van onze jongen niet echt mee gezeten (ik klaag niet, het is gewoon zo gelopen). Hij is 5 weken te vroeg geboren, daardoor kon ie niet uit mijn borst drinken, 7 maanden borstvoedingellende gehad (met kolven en live voeden, ben blij dat het afgelopen is). Was tijdens mijn zwangerschapsverlof ontslagen (althans vernomen dat ik niet meer terug hoef te komen en twee weken lang in mijn kraamtijd met een jurist bezig geweest om mijn eigen ontslag te regelen) en moest daarna tussendoor ook nog solliciteren. Daarna allergie (KMA en nog iets???) bij de kleine (waardoor het nog steeds puzzelen is met het eten) begonnen. Nu wel een nieuwe baan maar geen vaste contract (al betekent het ook niet alles). Al met al had ik zoiets ik durf even geen tweede erbij. Maar mijn man wil heel graag nog een kindje en dan wil ik dan weer niet al te groot leeftijdsverschil tussen de kinderen... Zodoende willen wij ergens na juli proberen.
Hallo allemaal, Ik ben net nieuw op het forum.. wij hebben besloten ook zwanger te willen worden.. heb nooit de pil geslikt en heb nog niet echt veel verstand van hoe alles in z´n werk gaat, laat et voorlopig gewoon op me af komen..hoop dat we allemaal snel gezegend worden met een kleine Groetjes
@kimbertin, voordat wij voor de 1e keer zwanger wilde worden heb ik ook 10 jaar de pil geslikt,duurde wel even voordat ik de 1e keer ongesteld werd (zonder pil) hebben daarna nog even gewacht maar was daarna vrij snel zwanger eigenlijk. nu ben ik iets meer dan een jaar aan de pil geweest en hoop straks ook natuurljk weer snel zwanger te zijn maar ja dat is helaas afwachten @quint1 knap dat je t toch nog zo lang volgehouden hebt met de borstvoeding.....hier ging t ook niet helemaal goed en na 3 maanden had ik bijna niks meer en zijn we overgegaan op flesvoeding was eigenlijk wel een verademing.... vervelend dat ze bij je werk zo met je om zijn gegaan en dat je ook nog eens moest gaan solliciteren zijn dingen waar je je eignelijk niet mee bezig wilt houden( heb hier ook min of meer hetzelfde gehad..). en nee een vaste aanstelling zegt ook niet alles maar geeft wel een beetje een fijn gevoel en vastigheid..... en aan de andere kant voor een 2e heb je niet zo veel meer nodig( vind ik dan) , gaan bijna alles van onze 1e gebruiken .... en ook wij willen er niet te veel leeftijdsverschil tussen hebben zitten zit straks al 3 jaar tussen had liever iets minder gehad maar ja.......zonder werk kom je( wij iig) ook niet ver helaas....
Meiden, Hoe is het met iedereen? Het duurt natuurlijk nog een tijdje voordat wij het weer gaan proberen maar graag zou ik dit topic toch wel in leven willen houden (wordt anders afgesloten)! Of zijn er al meiden die begonnen zijn met "klussen"? Wij hebben ondertussen besloten om eind september met vakantie te gaan!