urine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corine26, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Is hier iemand bekend met troebele/wazige urine??
    Zijn dit voortekenen van iets? Zit nu 5 dagen voor NOD!!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het zou kunnen meid. Ik had het ook bij mn eerste zwangerschap, maar helaas kan het ook een blaasontsteking zijn. Ik zie het wel positief hoor, ik ga ervan uit dat je gewoon zwanger bent!!!

Liefs,
    Duveldraakje

3. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!!
    Ik weet wat blaasontsteking inhoud, maar dat is het nu echt niet!! Heb voor de rest geen pijn, ook niet bij het plassen. Moet alleen wel heel vaak plassen, maar dan ook gewoon een grote plas, geen drupjes!! Heb ook een rommelig gevoel in me onderbuik met steekjes :(

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoor en lees het inderdaad dat het te maken kan hebben met een zwangerschap.. dus ik ga met Duveldraakje mee.. je zou heel goed zwanger kunnen zijn:D
    Nog even geduld en je kan gaan testen....

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught

Gelukkig maar, hou er maar rekening mee meid! (ik zeg ZWANGER :D)

Liefs,
    Duveldraakje

6. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi, ik had gister toen ik wile testen allemaal witte dingetjes in mn urine. Test was negatief, maar had ook vroeg getest, maar wie weet wat dat zou kunnen zijn?

Groetjes Femke

7. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Femke,

Ik had dat de eerste ronde ook!! Ik weet ook niet wat dat is geweest!! Uiteindelijk ben ik toen gewoon ongi geworden.
    Zit nu in ronde 2 en ben nu 5 dagen verwijderd van me NOD en heb nu last van wazige urine. Zou graag een test willen doen, maar denk dat dat nog te vroeg is.
    Ik hoop dat we allebei posi gaan testen!! Ik duim voor je.

Liefs

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Meid het kan ook zijn dat je blaas schoonmaak houd of het kan liggen aan wat en hoeveel je hebt gedronken. Ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent maar het is niet echt een zwangerschapssymptoom. Als je je urine in de gaten houd zal je zien dat je dit waarschijnlijk vaker hebt alleen sta je er dan niet bij stil.

Maar ik hoop voor je dat het ergens anders op wijst

9. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja ik denk dat ik ook gewoon ongi wordt. Je zou 4 dagen voor NOD kunnnen testen. Ik heb t zaterdag ook gedaan maar was negatief. Hoeft niks te zeggen, kan zijn dat je te vroeg bent. Maar ik denk dat het bij mij negatief blijft hoor. Laat je t weten?
    Ben heel benieuwd!

Liefs Femke

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik had dit vorige maand ook.. ook aantal dagen voor NOD. Vorige keer bleek het bij de zwangerschap te horen, maar dit keer werd ik wel ongi.
    Sorry, het zegt eigenlijk niet zo veel.

11. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Femke: Heb je al een nieuwe test gedaan? Kzie dat vandaag je NOD is....spannend!!
    Hier is het nog rustig, wel last van steekjes in me buik en een rommelig gevoel. Nog even afwachten en als ik het vol hou dan test ik pas donderdag.
    Succes en ik hou je zeker op de hoogte.

Liefs Corine

12. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Nee ik denk dat morgen mn NOD pas is. Ik had vorige maand een cyclus van 31 dagen dus dat zal nu ook wel weer zijn. En dan is dus morgen mn NOD. Ik ga niet meer eerder testen, ik denk dat ik gewoon ongi word. Ik voel totaal niks meer en ik heb wat licht bruin verlies, zoals elke maand. Wel had ik donderdag 2 hele felle steken, wat ik nog nooit eerder had gehad. Maar ja, we zien t wel.
    Kuss

13. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t ook.. maar ik weet niet wat het is... Hoop goed nieuws voor allemaal!!

ik heb vanochtend getest... negatief

14. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je witte vlokken in je urine of is jou urine ook wazig/troebel??
    Gaan jullie ook voor het 1e kindje en hoe lang ben jij al gestopt met de pil?

15. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troebel, heb ik nog nooit eerder gehad.

Ja wij gaan voor ons eerste kindje en ik ben half februari gestopt met de pil.
    Aangezien ik wat last had van de pil heb ik vorige maand willen "wachten" om te ontpillen (voor mijn idee). Ik heb toen ontzettend veel last gehad tijdens mijn ongi. Was ook na 21 dagen, dacht dat het langer zou duren.

En heb nu sinds een week allemaal rare kwaaltjes, misselijk, veel plassen, enz.

16. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan lopen wij ongeveer gelijk. Ik ben 21 februari gestopt met de pil!! Mijn eerste echte cyclus was 24 dagen!! Ik was wel super blij, een teken dat het allemaal werkt. Heb niet zo heel veel last gehad, eerste 2 dagen wel wat buikkrampen en rugpijn!! Toen een week later hevige buikpijn onderin, wat echt zo'n anderhalve week heeft aangehouden. Ik gooi het maar op ontpillen!!
    Ik had de eerste keer voor mijn NOD ook wazige urine, maar toen toch ongi geworden!! En nu heb ik het weer, maar houd nu wel langer aan. Heb ook lichte steekjes!! Ik moet echt even wachten met testen, is nog te vroeg.

17. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we zijn idd tegelijk gestopt, ik ben 18 februari gestopt.
    Ben het met je eens hoor, beter wat eerder dan dat het heel lang duurt voordat je voor t eerst ongi wordt.
    Ik had eigenlijk ook niet vanochtend moeten testen, maar die test lag daar, ik kon het niet laten.
    Toen kwam er maar 1 streepje, en de rest bleef wit. Maar als je heeeeel goed keek was ie heeeel licht roze. Dus toen heb ik mezelf alsnog voor gek verklaard, zo van als je maar lang genoeg kijkt zie je vanzelf waar het streepje had moeten zijn...

Deel Deze Pagina