Aan de ene kant hou ik van de klassieke stijl, dus netjes, maar aan de andere kant vind ik een jeans met gave sandaaltjes (in mijn geval van Michael Kors) met een tanktop of stoer shirtje ook érg leuk! Dit wordt dus mijn stijlen combi deze lente/zomer
Ik heb van alles in mijn "zomerkast" ik heb shortjes, korte rokjes, langere rokken, tuniekjes, broeken in de pastel kleuren, jurkjes .. etc.. Zoek alleen nog een bikino met een wat.hoger.broekje,.vind 't fijner dat 't over mn lovehandles zit dan eronder.. Op mint groen draag ik licht lila of beige...
Ik heb dit jaar heel veel wit met extra kleur: mint en roze Nu nog even meer afvallen dan staat het ook nog leuk.
Ik ga colour blocken deze zomer. Ben helemaal weg van al die kleuren. Maar van de week ook een mooie mintgroene jeans in huis gehaad. Nu nog ff op zoek naar iets erop...
gaan jullie nog naar een specifieke winkel of gewoon winkel in winkel uit? heb een grondige hekel aan winkelen dus wil het liefst in 1 winkel zoveel mogelijk halen.
Ik shop het liefst via internet... soms koop ik dingen in de winkel, maar is echt met toeval dat ik er doorheen wandel
Ik vind ze wél kunnen hoor..als ze maar niet écht hyperkort zijn. Dus nog wel een stukje van je bovenbeen bedekken. Gwn op het schoolplein, plaatselijke super maar ga er niet mee in de stad lopen denk ik...of op visite..
Ik ga meestal wel alle winkels in en uit maar koop het meeste bij the sting En ook bij vero moda of only. V&D is ook altijd leuk om te kijken.