Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    oehhh spannend ik zou het vanavond voor de zekerheid maar vast gezellig maken:D

2. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Ik ben niet zo actief hier,, heel druk met werk maar lees savonds alles ff door hoor haha

3. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Babyloveyou ziet er goed uit, loopt mooi op :)! Dus nu flink aan de slag? Om de dag rond de eisprong was het best toch? Of gaat de spontaniteit er dan een beetje af :D.
    Ik heb pas veel later wat in die groep gereageerd, dus ben je toen niet tegengekomen.

Flien balen dat je ongesteld bent geworden. Heb je vorige maand je ei ook gevonden of nog niet met testjes bezig geweest? Temperaturen lijkt me ook een gedoe. Lastig om t ook iedere dag op hetzelfde tijdstip te doen lijkt mij.
    Fijne werkdag gehad?
    Superleuk dat je dochter Moederdag nu begrijpt :D! Volgens mij krijg je dan helemaal vlindertjes van trots :)!

Tammie87 wat ben je heerlijk verwend met Moederdag :D!! Ik heb een knutsel van het Kdv gekregen, een lief kaartje met een dagje dierentuin en foliumzuur (kon ik zsm mee beginnen gaf m'n man aan :D en m'n zoon wilde heel graag een broertje of zusje ;)).

Florina jammer dat je niks hebt gehad :(! Wat vreemd dat ze er bij de Kdv er niet aan doen.

Nathalie1989 ik miste je al! Hoe gaat t? En met t afvallen? Hier op t moment wat minder met afvallen met bbq, etentjes en verjaardagen (wel altijd heel gezellig natuurlijk :)).

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Nou test van vanmiddag was weer lichter.. heel vaag:( Misschien toch geen vroeger ei.. leek me al wat vroeg voor mijn doen...of korte piek..nja nog ff doortesten:(

5. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde al zeggen: De testen lopen inderdaad goed op babyloveyou, maar nu weer lichter..wat raar!?:(
    Ben benieuwd hoe het nu verder gaat dan..Nog maar even doortesten.

Pff hebben jullie dat ook? Tegen de tijd dat ik alles door heb gelezen en wil gaan typen, weet ik niet meer precies welk verhaal bij wie hoort, moet steeds opnieuw lezen haha:p verstrooid.

Flien Bij mijn eerste zwangerschap ben ik uiteindelijk wel gaan tempen. We waren al bijna een jaar bezig om zwanger te worden, en mijn cyclus schommelde steeds tussen de 30 en soms wel 80 dagen. Dus ik was het zó zat om niet te weten waar ik aan toe was..:(
    Ik vond het toen alleen al fijn om te weten wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten.
    En ja uiteindelijk neem je je eisprong pas waar als hij al geweest is, dus dan is het vaak te laat zeggen ze.
    Toch hadden we toen geluk dat het evengoed raak was, terwijl we ruim voor de eisprong niks meer hadden gedaan.
    Klopt dan misschien toch wat ze zeggen: de jongetjes zwemmen sneller en kunnen het alsnog halen ;)

Ritoy, welkom!
    Hopelijk mag het voor jullie ook snel raak zijn.
    Enne..59 weken zwanger, hoe doe je dat? :D (tijd voor een nieuwe banner ;))

Florina, gaat het alweer wat beter met E?
    Wel grappig he, je went eraan als ze weinig slapen. M'n zoontje slaapt ook al niet meer overdag sinds hij 1,5 is. Sommige mensen kijken je dan echt zo aan :$

Lauren wat leuk!!
    Hier ook een mooi knutselwerkje gekregen, had hij bij de opvang gemaakt (alleen had hij het 2 weken geleden al verklapt haha)

Fijne avond iedereen!

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Spannend babyloveyou! Het is toch altijd testen met 2e urine? Misschien had je teveel gedronken? Mijn ei is ook onderweg! Heb vruchtbaarslijm :) dus over 2 a 3 dagen eisprong.

Lauren wat een leuke cadeaus! Haha vooral de foliumzuur.

Xzoe ik doe altijd de pagina 2 keer openen, 1 om te reageren en de ander om te lezen.maar dan moet ik wel op de laptop. Nu moest ik onthouden want zit op mn mobiel haha

Flien spannend! Wordt het nu ook echt!

7. Annemiek125

@Tammie87: dit was met mn tweede ochtend urine;) enne spannend bijna je ei. Hier nog niet echt slijm, ben benieuwd.

@Lauren: haha nee hoor bedoelde jou ook niet;) maar die andere dames haha dat vaste kliekje daar kwam ik niet tussen whehe:p enne leuk foliumzuur hihi

Een vriendin van me is professional in ovu testen en ze heeft me gerustgesteld haha. Zij had ook wel eens dat ze donkerder werden en dan ineens weer wat lichter, maar ze zei dat ze vaak dag erna weer donkerder zijn. De piek knalt vaak echt, maar had ik vorige maand ook. Verwacht toch echt komende dagen positieve test!

Fijne avond iedereen!! Sorry als ik iets vergeten ben!

8. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babyloveyou
    Spannend, ziet er uit alsof jullie het gezellig kunnen gaan maken.

Haha ja ik heb ook heel vaak Dat ik niet meer weet wat ik op wie wilde reageren. Net als nu haha.

Wel wil ik graag even vertellen dat ik helemaal gek word van mezelf. Hahaha ik kan t wachten nog 1 a 2 maanden nu al niet meer aan voordat we ervoor zouden gaan haha.

Had al laten weten dat wij wilde wachten ivm met aantal financiële dingen. En aankoop van n auto. Maar ach dat kan ook nog als we al bezig zijn voor n kindje. Wie weet duurt t dit keer wel veel langer als eerste x. En mocht t snel raak zijn.... tja dan kan een auto aanschaffen ook best nog als ik al zwanger ben. Hihi
    Dit had een van de meiden hier ook al gezegt haha, ik geloof Florien of Lauren. Sorry teveel.bladzijdes terug hihi

Dus..... ik ga afwachten op m'n menstruatie hopelijk volgende week. En dsn gaan we maar eens zien wat er gebeurt :p

Als ik ongi ben geweest en m'n NOD denk te weten voor volgende cyclus dan ga ik dus naar een ander deel van ons lijstje hihi.

Stiekem n lichte voorkeur voor n jongetje... iemand nog tips?? hahaha
    Sorry wil niemand voor t hoofd stoten, heb n prachtige dochter en 2 zou geweldig zijn hoor. Gezond is belangrijkst. Maar een sprankeltje hoop is niks mis mee en doe ik niemand kwaad mee toch?

9. Annemiek125

Ik kan niet slapen, vriendlief snurkt heel erg dus ben in de logeerkamer gaan liggen deze keer:p

@Trotsemama14: spannend! Leuk hoor dat jullie ervoor gaan. Die lichte voorkeur snap ik wel hoor, ik zou héél stiekem een meisje wel weer leuk vinden, om dat eens mee te maken, en er zijn al best wat jongetjes in de familie:D ik kreeg als eerste een zoontje van mijn generatie, mijn neef heeft vorig jaar een zoon gekregen en mijn schoonzus verwacht in juli een zoontje. Maargoed twee knulletjes ben ik net zo gelukkig mee!;)

Ben benieuwd naar mn testen van morgen. Afgelopen dagen veel geklust, vanavond ook weer, en toen ik daarna na de wc ging verloor ik naar mijn idee vruchtbaar slijm. Verloor ook sperma natuurlijk, maar daarbij zat vruchtbaar slijm dacht ik. Herkende het van mijn vorige cycli... en zou best eens kunnen qua dag in de cyclus. Maar ja alles lijkt op elkaar:)

10. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    @ Lauren1984
    Jaa die BBQ te erg he haha... wij het weekend ook dus ik van maandag begonnen met gezond eten haha! maar vanmorgen na 2 dagen gezond en netjes -0,8 kilo dus ik ben heel blij. ik woog maandagochtend 80,6 en nu 79,8 dus dat er weer een 7 staat is een hele fijne motivatie! Gisteravond ook heerlijk gesport weer!

@ Fien: shit zeg :(...we duimen voor de volgende ronde!!

@ Babyloveyou
    Wanneer kun je testen?? WE WILLEN EEN ZWANGERE HIER OP HET FORUM haha....

11. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Nathalie1989 super! Altijd fijn als je meteen resultaat ziet, is een goede motivatie :)! Ik probeer vandaag weer serieus wat minder en gezonder te eten. Naar de sportschool gaan is al mislukt (normaal ga ik met een buurvrouw, maar die kon niet). Anders vanavond maar.

Babyloveyou balen, maar hopelijk lopen ze vandaag weer op! En idd we willen heel graag nu een zwangere op het forum ;)!!
    Begin je straks met tarwekiemolie?

Trotsemama14 leuk dat jullie er nu toch voor gaan :D! Spannend weer. Ik denk dat meer mensen wel een lichte voorkeur hebben. Ik zou 2 jongens wel erg leuk vinden! Maar een meisje erbij is natuurlijk ook erg mooi, een koningskoppel :)! Uiteindelijk is het natuurlijk al heel bijzonder als je nog een kindje mag krijgen en deze gezond is.
    Ga je ook meteen met ovulatietesten beginnen?

Tammie87 goede tip 2 pagina's openen! Ben alleen te lui om de laptop uit de kast en tas te halen en een hele poos te wachten totdat hij aan is. Ik denk dat ik dan maar 1 op de iPad open en blijf typen om m'n telefoon :).

XZoe ik heb dat dus ook dat ik alles weer vergeet en dan weer terug moet naar vorige pagina's etc haha. Jouw zoontje slaapt dis ook al zo lang niet meer overdag. Ik ben bang dat m'n zoontje ook binnenkort niet meer overdag slaapt (vind ik zelf altijd nog wel fijn). Soms zet hij het echt op het krijsen overdag en slaapt hij helemaal niet.

Gebruiken jullie voor het bepalen van je cyclus ook een app? Welke vinden jullie fijn?

12. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Nou de iPad en telefoon gebruiken werkt hier niet, als m'n zoon ziet dat ik de iPad pak wil hij de hele tijd nijntje zien :S. Hij was zo lekker aan t spelen..

13. Annemiek125

Kan testje nog niet echt donker noemen van net (9:30 uur).. had misschien toch plas langer op moeten houden. Bah ik wordt hier bloed nerveus van, misschien toch volgende maand geen testen meer gebruiken.. maargoed misschien is ie pas op dag 15 positief, net als vorige maand.. vrijdag dus. Hou nu mijn plas maar paar uur op en niet teveel drinken en begin vd middag weer ff testen denk ik

@Lauren1984: Ik gebruik geen app ;) jij wel?
    Enne over de tarwekiemolie, potje is hier nog dicht, wil pas beginnen na mijn positieve ovulatietest, en die is er nog niet..

Hoop ook dat ik over paar weken kan melden dat ik zwanger ben, maar heb er hard hoofd in! heb dus wel het idee dat ik gisteravond (en vanmorgen beetje) vruchtbaar slijm heb verloren, aangezien mn testje gisteren het donkerste was ook voor de zekerheid het gisteren gezellig gemaakt. Maar denk dat ik vrijdag ofzo pas mn piek ga vinden..

14. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet veel kindjes in de familie. Maar m'n man en ik hebben alleen maar zussen. Haha dus de meiden overheersen zowieos al. Beetje mannen ertussen is wel leuk;)
    Ooh ja soms zie je door bomen t bos niet meer helaas. Lijkt allemaal op elkaar. In ieder geval goed geklust dus daar zal 't niet aan liggen zou je zeggen;)

Jaa zeker spannend!! Koningskoppel idd wel speciaal. Maar altijd gevoel gehad dat ik jongensmama ben dus nu na een dochter toch wel leuk dat ik dat misschien ga meemaken. Al zijn 2zusjes natuurlijk ook super leuk!!
    Nee ik ga nog geen ovulatietesten gebruiken. Eerst nog blijven temperaturen net als afgelopen maand. En cervixslijm in de gaten houden. Dan maar eens zien hoever we daarmee komen.

Hier op dit moment 2apps. Fertilityfriend en mamaapps beide zeer handig en overzichtelijk icm het temperaturen. Vorige zwangercshap heb ik periode tracker gebruikt

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja he! Haha, ik had het wel een beetje verwacht omdat ze op het kdv heel erg veel bezig zijn met knutselen, maar ja helaas :p misschien volgend jaar.

Ja, jammer is dat! Gelukkig is het hier heel gezellig :D!

Oh, herkenbaar voor jou dus! Ik hoor altijd dat iedereen het zo vroeg vindt dat mijn dochter geen dutjes meer doet, maar het is echt letterlijk niet te doen :p Fijn dat er dus wel een beter vooruitzicht is straks haha, lijkt me veel makkelijker! Heeft je zoontje het naar zijn zin op school? Ik moet binnenkort eens gaan kijken naar scholen hier in de buurt, sommige hebben een wachtlijst dus daar ben ik al te laat mee misschien.

Had stiekem gedacht van wel maar helaas :p

Mooie tijd! E. ook zo rond 19:30 maar de laatste tijd wordt dat toch wat vaker 20:00. Hoe heeft ze vannacht geslapen? E. wordt meestal nog wel wakker snachts, helaas :) Gelukkig valt ze dan wel snel weer in slaap meestal. Kan me voorstellen dat je dat wel lekker vindt zo'n uurtje rust haha!

Super spannend hoor, nu gaat het echt beginnen haha! Straks kunnen jullie er echt voor gaan :D Hoop dat je je eisprong gemakkelijk vindt met de ovulatietesten maar dat komt vast en zeker goed! Ik ben toevallig deze maand met temperaturen begonnen omdat mijn cyclus steeds langer werd, van 30/31 naar 35 dus was bang dat ik helemaal geen eisprong meer had?! Dus wil het even aankijken maar weet niet of ik het blijf doen als we ervoor willen gaan, vind ovulatietesten eigenlijk wel voldoende.

Las dat je het al schreef maar kan inderdaad schommelen :) Bij mij lopen ze meestal wel op, maar heb ook een keer gehad dat ze opliepen en toen opeens een dagje ertussen waarop 'ie weer lichter was, en toen daarna weer donkerder.

Ja, gelukkig wel! Lief dat je het vraagt :)

Oh, toevallig! Ik hoor het niet vaak dat andere kindjes ook zo vroeg al geen dutjes meer doen, echt herkenbaar die reacties haha. Hoe laat slaapt jouw zoontje savonds en hoe laat is hij dan weer wakker?

Ja, dat zei ik inderdaad :D haha! Super leuk dat jullie er voor gaan straks. Hopelijk mag je snel naar zwangerrrr :D

Nee hoor, ik vind daar helemaal niets mis mee. Zelf heb ik geen voorkeur, maar kan het me wel voorstellen dat de een je zo qua gevoel net iets meer "trekt" en natuurlijk maakt het uiteindelijk niets uit!

Ik gebruik Fertility friend, heel erg fijn en handig vind ik!

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Mijn ovulatietest vandaag :p kan niet duidelijker!

Bekijk bijlage 500896

Was gister ook al positief. Ben benieuwd of het overeenkomt met het temperaturen. Hoop echt dat ik een beetje duidelijkheid krijg!

17. Annemiek125

Duidelijk Florina! Op welke dag heb jij hem en hoelang duurt je cyclus?
    Ik vorige maand op dag 15 en 16 positieve testen, dus ook twee dagen had cyclus van 28 dagen.
    Vond het voor nu ook al erg vroeg, denk dat ik mij erop verkeken heb en dat ie gewoon schommelde.. Verwacht eigenlijk pas vrijdag op dag 15 posi test. En ondertussen gewoon gezellig maken:) denk alleen dat ik volgende maand al stop met testen. Deze maand nog doen en combi met tarwekiemolie en daarna basta.. word er bloednerveus van..

18. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Die is echt duidelijk florina! Nu dus aan de slag :)!!

Babyloveyou ik gebruik ook nog geen app. Maar ik ga straks wel ff kijken naar de apps die hier vermeld worden :).
    Hopelijk heb je je eisprong dan as vrijdag. En er nerveus van worden is idd niet fijn! Ook denk ik niet van positieve invloed op het zwanger raken. Maar hopelijk is t toch raak straks! Ben benieuwd hoe t gaat met de tarwekiemolie erbij! Hopelijk het grote wondermiddel ;).

Trotsemama14 haha ik voel me ook echt een jongensmama! Ik ben ook niet goed met haar doen Ed! Dus als ik ooit zo'n meisjes meisje zou krijgen heb ik een probleem hihi! Maar zou ik ook wel leuk vinden hoor.

19. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Meiden, Jullie kletsen zo veel, iedere keer als ik kijk heb ik weer een berg gemist en ik heb weinig tijd om te antwoorden dus ik ga het vrijdag helemaal doorlezen (en mijn banner aanpassen), beloofd!
    Bedankt voor de aanmoedigingen allemaal.
    Ik krijg voor mijn gevoel de volgende ronde ook weer een jongen hoor! mijn man is er van overtuigd dat we een meisje krijgen maar ik denk het niet. Misschien mogen we wel zo veel geluk hebben dat het er 2 zijn! (extra kans vanwege medische molen) Hihi ik heb er echt zin in om het weer te doen. Wel weer iedere dag prikken maar het is voor een goed doel. Gister alweer begonnen met slikken van foliumzuur dus nu gaat mijn hartslag wel een beetje omhoog al van de spanning! Ik hoop dat ik mijn kleine mannetje snel een broertje of zusje mag geven

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik zit nu op dag 19 en denk dat mijn cyclus deze keer rond de 32/33 dagen zit. Verschilt bij mij wel hoor, voor de zwangerschap had ik altijd een positieve test rond dag 15/16. Kan me voorstellen dat je het dan liever even wil aankijken de komende maanden in plaats van er zo mee bezig te zijn!

Haha, ja wel duidelijk hé? :D Aan de slag gaan we nog niet, nog even 2 maandjes wachten. Ik ben er deze maand mee begonnen omdat mijn cyclus steeds langer aan het worden is en ik bang was dat ik geen eisprong meer had :)

We kunnen ook niet in de verleiding komen want m'n man is vanaf vanavond twee nachtjes van huis, dat scheelt :p

Spannend zeg! En twee zou ook echt een wonder zijn :D Wauw!

Ik zal je trouwens ook even op het lijstje zetten, wat en waar kan ik je neerzetten?

Deel Deze Pagina