De onderste is van vanochtend, de 2 andere van gisteren. Vanmiddag zal hij vast knallen. Ik ben heel blij aangezien ik nog maar op cd 15 zit
Gefeliciteerd met je meisje! Heeft ze een leuk feestje gehad gister? En spannend morgen zeg! Ben benieuwd of ze al iets van het geslacht kunnen zien😉.
Haha je hebt nu niks meer aan mijn antwoord maar vind de test echt positief! Ik test ook ooit na 8 uur Savonds. Is niet erg maar je hebt bepaalde tijden waarop je het beste kunt testen blijkbaar. Weet wel dat het met ochtend urine testen niet zo goed is.
Hi meisjes, Alles goed met iedereen? @ Michelle: Spannend! 8 september duurt niet heel lang meer @ Trotsemama: Ja het neemt heel veel onzekerheid weg als het goed is, dan hoef ik me niet zo druk meer te maken, en als het niet goed is .. tjah dan zullen we wel meteen de mmm in gaan. Hopelijk is het gewoon goed. Kan met niet voorstellen dat zijn zaadjes in de afgelopen 6 jaar zo erg achteruit zijn gegaan. Zag de fotos op fb van je meisje Ze is weer goed verwend! Ook hier gefeliciteerd @ Lauren: Hahaha een kaartje met een golfslagbad Dat lijkt me dan ook weer verwarrend! Het gaat verder goed met me! Ben lekker in de vakantiestemming haha. Nog geen voorbodes van de eisprong, maar ben al wel aan de ovulatietesten. Weet niet zeker of ik door de teunisbloem mn eisprong eerder zal hebben. Ben daarom vandaag al begonnen met testen. Jouw testjes zien er goed uit! De knaller al gespot? @ Druifi: Heh bah misselijkheid! Daar zie ik nu al tegenop. Natuurlijk ben je heel blij dat je zwanger bent, maar dat betekent niet dat je niet meer mag klagen Verder alles goed met de rest?
Heb nu geen heimwee meer maar vroeger wel echt heel erg. Was ik echt ziek, moest ik overgeven. Bel wel om de dag nog even naar mijn ouders maar bel thuis ook tegelmatig naar hun.
Hoe gaat het testen meis? Ik ben ook al weer even hier niet geweest. Vind Facebook ook wat overzichtelijker. En snap het niet, normaal kreeg ik mail als er iemand iets gepost had maar heb al even niks meer van meldingen gezien.
Spannend, nu een weekje wachten op de uitslag dus. Ben benieuwd! Temperaturen is ook niks voor mij denk ik. Zou er gek van worden haha.
Hopen dat je cyclus deze maand korter is meis! Met zin maken heb ik niet zo'n moeite eigenlijk. Had ik toen ik de pil slikte wel heel erg nu zonder pil heb ik meer zin moet ik zeggen.
Hier ook niet altijd zin doordeweeks buiten eisprong om. Vooral als ons zoontje niet wil slapen. Dan ben ik blij dat ik even rust heb als hij eindelijk slaapt.
Op 3 dpo Lauren. Heb je vanmiddag nog getest? Nou Noord Brabant jij bent ook weer bijgelezen hier Wordt jullie zoontje nog steeds vaak wakker 's nachts? Bij die van ons was het een tijd rustig, en sinds afgelopen week is het weer raak..minimaal 1x per nacht eruit en laatst zelfs 4x.. Hoop dat dat snel voorbij is. Lilo hoe lang duurt het ook alweer voordat jullie de uitslag krijgen?
Haha ja sorry dat ik er elke keer tussendoor kom maar ik ben niet zo makkelijk met onthouden zodat ik in 1x kan reageren😂. Hier is het een weekje goed gegaan en nu de laatste dagen komt hij weer snachts bij ons liggen en word dan niet altijd wakker zodat ik er smorgens pas achter kom. Of ik ben te moe om hem terug in eigen bed te leggen. Breekt wel op. Ook laat slapen is weer aan de gang. 5 september naar school dus dan hoop ik dat ie voortaan vroeg slaapt. Zodat wij ook meer rust hebben. Gelukkig heeft vriendlief nog twee weken vakantie. Pfff jouw zoontje 4x per nacht? Roept hij dan of komt hij uit zijn bed? Vermoeiend he. Sterkte ermee!
Haha en rust is ook belangrijk . Ik moet wel zeggen dat ik meer zin heb rond de eisprong. Maar dat is niet heel gek he hahahah
Nou hier vanmorgen nog getest en natuurlijk spierwitte test. Smiddags kreeg ik buikpijn en dacht oke breek maar los dan. Net bruin met afvegen dus op naar ronde 3. Hoop dat zoontje dan goed slaapt enz dat we niet gesloopt zijn rond eisprong whaha. Maar eisprong valt volgende week ergens en dan is hij net jarig geweest en dat weekend erna feestje voor zijn verjaardag. Dan is hij vaak ook helemaal hyper van de spanning. Dus hoop dat hij op tijd wil slapen ☺️.