Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Lilo88 echt frustrerend!! Eerst loopt hij op en nu nog geen positieve test pff. Wat een geduld moet je weer hebben :(. Hoe ziet hij ervandaag uit?
    Ik ben op t moment (8dpo) heel erg moe en had gisteren ineens hartkloppingen (?!) nog nooit gehad, ik zat gewoon op de bank.. Ook bij vlagen wat misselijk en gisteren wat krampen, maar hoed kunnen ook allemaal symptomen ivm naderende ongesteldheid zijn.

Jay91 klus ze, succes :p!
    Ik denk dat het heel normaal is dat je het erg graag wilt en er veel mee bezig bent. Volgens mij hebben heel veel mensen die ook op zwangerschapsfora zitten dit..

Trotsemama14 ooh geweldig (L) (L)!!! Echt super dat je het kindje nu al kunt voelen :D!!!
    Heerlijk een weekendje weg :)
    Heb je inmiddels al wat geshopt?
    Oh ja jongensnamen, vonden wij ook erg lastig! Bij meisjesnamen hadden we er meerdere die we beiden leuk vonden.

Mama Alex spannend!! Niet meer lang totdat je kunt testen :)!!
    Heb je nu al wat symptomen?
    Die krampen zouden evt innesteling kunnen zijn natuurlijk, wie weet :D!

Florina leuk :D!! Hoe gaat t nu?

xzoe ik ook bij vlagen misselijk ineens haha en m'n ranja smaakte raar! Gisteren ook hartkloppingen (?!) daar snap ik echt niks van, misschien gewoon toeval dat is geen zwangerschapssymptoom lijkt mij. Maar volgens mij had ik vorige ronde ook wat misselijkheid bij vlagen. Spannend allemaal weer :)!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Trotsemama: Ah oke! Wat super fijn dat je hem al zo goed voelt zeg! Ik voelde bij M. pas wat met 23 weken. Vond het echt jammer dat het zo lang moest duren :(
    Jongensnamen zijn zo moeilijk, maar gelukkig hebben we al een naam die we beide erg mooi vinden :D ook Engels :)
    Meisjesnamen daarentegen hebben we meer dan genoeg :D

@ Jay: Aah dus nu op het wachtbankje. Spannend he?! Ik vind het ook heel moeilijk om het los te laten. Vind mn afleiding gek genoeg op het forum :). Trek er een jaar voor uit, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen :)

@ Zoe: Ja was heerlijk! Lekker op de bank gehangen hihi. Maarehh jouw kwaaltjes klinken goed hihi. Hopelijk heb je einde van deze week een positieve test :)

@ Lauren: Bij jou ook al zo spannend!!! Ben zo benieuwd of we aan het van deze week weer een nieuwe zwangere erbij hebben :D Ik ga zo testen, dus ben benieuwd hihi.
    Let you know!

------------

Zo lekker zwemmen :D heb er zin in!

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Net getest en (nog) negatief! Maar verwacht toch wel deze week een positieve test te zien. Normaal gesproken is mn cyclus altijd 30 dagen, dus dan moet tie toch een deze dagen positief worden :)

4. Jay91

Jay91 Lid

28 aug 2016
    70
    0
    0
    Kinderopvang
    @lilo88 dat hoop ik toch niet ?! Dat zou wel echt lang zijn ... Ik moet het los laten en om de dag klussen dan komt het wel haha :) :p

5. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    er vroegen er een paar om symptomen : buiten vorige week donderdag die kramp van 10 min lang ben ik al 2 dagen heel moe. terwijl ik 's nachts genoeg slaap :(

ahja we zullen zien ;)

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Haha ik hoop het ook niet, maar als je je daar aan houdt, dan kan het alleen maar meevallen :p zeg ik nu heel stoer! Maar zodra mn eisprong voorbij is wordt ik ook gek van mezelf en mn lichaam hahaha

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Whoeeeee spannend zeg! Wanneer ga je testen?

8. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    dit weekend , dan zit ik na mijn nod ;)

9. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in Arcen geweest. Erg leuk park daar, resort Arcen. Zwembad wat klein, maar ach voor die.kleine Kids is dst nog prima. En als ik zelf even kan afkoelen al lang blij haha

Spannend, symptomen klinken goed! Maar idd kan helaas ook van ongi zijn. Ik duim heel hard mee, even geduld dus nog hihi

Haha nee nog niks geshopt. Ben nu net een paar dagen aan t idee gewend. En vind de jongenskleding allemaal nog niks aan haha. Moet echt even wennen, bij meisjes zoveel keuze en nu niet haha.

Ooh jeetje ja dat is wel.lang ja voordat je dan voelt. Idd jammer! Nu ook.pas paar keer gevoeld maar wel.prettig.al iets te merken!
    Hihi in ieder geval een optie dus! Ben ook echt onwijs benieuwd wat voor soort naam.jullie mee komen als t zover is!

Spannend! Hopleijk betekenen je symptomen iets positiefs!!! Ik.duim hard mee!

10. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lauren: ohw wat vreemd, hartkloppingen! Kan dat niet ook van de warmte zijn? (haha ik geef de warmte overal de schuld van :p maar klaag niet hoor, we hebben tenminste iets van een zomer!)
    En ben je nog steeds met vlagen misselijk?
    Trotsemama: Haha ik dacht we hebben er weer een nieuwe bij op t forum! Maar jij was t, met een andere avater ;)
    Leuk dat je nu aan het idee gewend bent dat het een jongetje is!
    Geloof best dat het moeilijk is om een naam te verzinnen.
    Ik denk als het bij ons eenmaal zover is dat we ook weer helemaal opnieuw moeten gaan zoeken..ik vond jongensnamen 4 jaar geleden ook al heel lastig..meisjesnamen hadden we toch sneller gevonden.
    Oh Arcen, ken ik wel van naam ja maar ben er nog nooit geweest.
    Fijn dat jullie in ieder geval lekker af hebben kunnen koelen!
    Lilo, heb je inmiddels een positieve ovulatietest gehad?
    MamaAlex: Super spannend!! ben benieuwd!! Volgens mij zijn jij, Lauren en ik dan ongeveer gelijk met testen.
    Ik ga ook zondag of maandag testen (denk maandag..ben bang dat ik toch ongesteld ga worden in t weekend).
    Heb op zich nog steeds dezelfde symptomen maar durf gewoon niet teveel te hopen, anders is de teleurstelling zo groot.

Voor de zwangere dames; welke zwangerschapstesten hebben jullie eigenlijk gebruikt nu?
    Eerder was de kruidvat 2v5 erg goed, maar nu lees ik toch dat ie niet meer zo betrouwbaar is..?

Fijne dag allemaal!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Ben heel benieuwd!!

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Zoë: neeee nog geen positieve test gehad! Jammer jammer .. Hoop op vandaag of morgen hihi. Toen ik zwanger was gebruikte ik de kv2v5 .. Alleen nu niet zo goede ervaringen mee. Action heb ik nu liggen en 2 gratis testen die ik bij de ovulatietesten heb gehad. Uiteraard ook een clearblue met indicator :)

@ trotsemama: Ja we vinden jongensnamen zoooo moeilijk. Gelukkig hebben we er 1 die we allebei mooi vinden. Begint met een letter A. Hahaha.

13. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja werd tijd voor wat anders;) en vind die minions zo grappig haha.
    Ja is echt leuk park! Wat ik al zei t zwembad is wat klein, maar rest van park heel leuk, rustig, gave speeltuinen, kinderanimatie en kinderboerderij. Echt gezinspark!

Spannend zoveel tegelijk NOD! Hopelijk mag t zwanger lijstje volgende week weer uitbreiden😍

Ik heb kruidvat 2v5 gebruikt, bij de 1e en nu ook weer. En ken meer meiden die die gebruikte en allen nog nooit valse testen gehad.

Ooh leuk!! Ik heb wel n idee hihi.
    Maargoed, eerst op naar die.positieve test:D

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Hahahaha ja zodra ik die positieve test in handen heb, en de geslachtsecho een jongetje aangeeft, moet je jouw idee maar eens in een pbtje sturen 😜

15. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Succes op je werk Daantje! Dat lijkt me best moeilijk de middelbare school haha. Moet je denk ik goed streng zijn hihi.

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Haha hoop niet dat je nog heel lang moet duimen dan☺️. Weer bijna eisprong dus zijn het nu steeds gezellig aan het maken en zodra ik positieve test heb stoppen we. Ben benieuwd of het werkt. misschien kan mijn vriend alleen maar jongens maken haha.

Jongensnamen vonden wij ook super moeilijk! Meisjes namen hadden we toen al een paar. Als ik een jongen krijg moeten we echt hard gaan nadenken. Eerst maar eens zwanger worden😉

Mijn zoontje had altijd veel van dirkje. Super leuk merk. Of just small van de jola. Wat heb ik daar veel gekocht tot hij maat 92 had! En leuke prijsjes vind ik. Wibra heeft ook echt leuke dingen. Koop ik nu nog steeds veel. Blijft ook super mooi!

Hoop dat jullie 20 weken echo helemaal goed is! En dat het nog steeds een jongen is😂. Een jongen is wel vaak snel duidelijk op de echo dus je wens is in vervulling gegaan! Joehoe!

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoe voel je je nu? Nog steeds krampjes? Mannen he die kunnen altijd zo nuchter zijn en nooit eens gewoon een antwoord geven waar je blij mee bent he whaha. Hopen dat je gevoel juist is en ke straks een positieve test in handen hebt!

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Zit nu op cd 10 en verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. Testje loopt nu wel een beetje op maar was vanmorgen nog niet positief. Dus vanavond nog maar een testje doen. Hoe is het bij jou? Nog een weekje op het wachtbankje? Spannend! Hopen dat het raak is!

19. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Welkom! Gezellig!

20. noordbrabant1981

9 jul 2010