Heerlijk samen met je kindje slapen. Vind het trouwens alleen fijn als papa laat thuis komt ofzo want met z'n 3en in ons bed is echt ellende haha.
Wat fijn dat jullie lekker hebben genoten en dan zonder heimwee! Super goed! Oh wat een fijn gevoel moet dat weer zijn dat je je menneke al gevoeld hebt! Geniet ervan!
Geniet nog van je laatste paar dagen vakantie meis! Ondertussen al een positieve test gehad (sorry als ik ergens overheen heb gelezen☺️.
@ noord Brabant: m'n positieve test duurt volgens mij niet lang meer. Op fb heb ik een fotootje van vandaag gepost haha. Ja m'n dochter valt dan bij mij in slaap en dan legt papa haar weer in haar eigen bed savonds. Kan echt niet met z'n 3en slapen inderdaad 🙈
Hopelijk duurt t nu niet lang meer Lilo! Jullie hebben inderdaad wel geluk met het weer nu . Noordbrabant: Die krampjes voel ik nu niet meer zo vaak, ben wel vaak misselijk geweest de afgelopen dagen. Vandaag lijken de kwaaltjes minder te zijn dus kan alle kanten op. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik het eerste halfjaar steeds vanalles te voelen, en toen was het niet raak, en toen het eenmaal raak was had ik helemaal geen symptomen, was alleen wat moe.. Dus ja, nog een paar dagen geduld hebben.. Hoe is het met jou? Trotsemama: ok dus gewoon positieve ervaringen met kruidvat 2v5.. Ik haal die denk ik ook maar weer gewoon Hoe gaat t nu met je bekken? Heb je nog altijd therapie?
Lilo88 lekker gezwommen gisteren? Mama Alex spannend dit weekend al!! Hopelijk moe door zwangerschap! Trotsemama14 dat klopt idd wel mbt jongenskleding! Helaas is er niet extreem veel keus.. In winkels is de meisjesafdeling vaak veel groter. Erg jammer want ik shop ook graag voor onze knul ! Xzoe ja ik ben nog steeds met vlagen misselijk :s, vanochtend kreeg ik zelfs mijn koffie niet weg! Maar ik dacht dat ik ongesteld zou worden vandaag (temperatuurdaling en chagrijnig), nu nog niks te bekennen.. Jij ook nog met vlagen misselijk? Ik ga (als het zover mag komen) de kV 2voor5 wel gebruiken. Ik heb er tot nu toe altijd goede ervaringen mee. Aan welke andere zwangerschapstesten zat je aan te denken om te gebruiken? Noordbrabant1981 nu wel wat meer tijd om te klussen rondom de eisprong? Hopelijk vind je m snel en kunnen jullie nu rondom de eisprong klussen ! Ja nu op 9dpo dus duurt niet lang meer als ik niet ondertussen ongesteld word.. Nu wel steeds misselijk, moe en chagrijnig. Maar goed kan altijd van alles betekenen.
Oeeh spannend MamaAlex! *duimduimduim* Lauren, is je temp erg gedaald of een klein beetje? Ik heb straks geschreven dat ik geen symptomen meer had, en nu zijn ze er weer...misselijk inderdaad, en pijnlijke borsten. Maar zoals je al zegt kan het vanalles zijn..pff niet leuk dat wachten. Vind dit echt slopend die laatste dagen voor nod Denk dat die kruidvat 2v5 prima zijn hoor..bij mn eerste zwangerschap heb ik die ook gebruikt, maar twijfelde omdat ik hier ergens had gelezen dat ze niet meer zo betrouwbaar zijn. Verder had ik nog geen idee welke ik anders zou moeten gebruiken.. heb er nu wel 1 gratis gekregen bij de ovulatietesten, van zwanger&kids, die schijnt n beetje hetzelfde te zijn als die van kruidvat.. Denk dat een digitale van clearblue wel fijn zou zijn als bevestiging, als er eenmaal positief getest is..
Haha had ik toen ook. Vanalles voelen en was niet zwanger en toen voelde ik niks en was ik zwanger. Werd eerst steeds duizelig als ik ongi moest worden dis kon ik merken dat ik ongi werd maar laatste x ook niet duizelig geweest voor ongi. Denk dat ik overmorgen mijn positieve ovutest heb. Dan is het dag 12. Ben wel altijd rond eisprong misselijk. Maandag zaten wij bij een doe boerderij en werd ineens kei beroerd. Moest bijna overgeven. Zo raar.
Rot he. Die klachten zwangerschap lijken echt veel op ongi klachten! Hoop echt voor je dat het raak is deze ronde! Voor iedereen hoop ik dat natuurlijk! Denk dat mijn ei deze maand later komt. De eerste twee rondjes allebei op dag 11 eisprong gehad en op dag 10 knaltest. Nu op dag 10 nog geen knaltest. Gister en eergisteren geklust en heb er nu al geen zin meer in haha.
Xzoe vanochtend was hij gelukkig alweer iets gestegen. Maar ik heb nu toch wel het idee dat m'n menstruatie eraan zit te komen.. Oh fijn toch nog weer wat symptomen! Hopelijk een goed teken bij jou! Ja de cb is wel fijn idd als bevestiging! Heb ik vorige zwangerschap ook gedaan en ga ik nu weer doen, als ik positief test iig. Ja die lijken idd op die van kV! Ik krijg helaas alweer testdrang, ik moet me echt weerhouden om niet te testen haha! Heb jij er al last van? Noordbrabant1981 haha nou hopelijk springt hij dan toch nog snel en heb je nog voldoende geklust! Ja hoow vind het zo irri deze periode, onzekerheid is echt niks! Het liefst wil je het meteen weten na de eisprong nu ga je op ieder dingetje letten pff
Hier nu net m'n menstruatie doorgebroken, wel een teleurstelling ondanks dat ik het wel had verwacht.. Ronde 4 alweer
Lilo88 volgens ff 9 dagen, volgens mama apps maar 6 dagen. Geen idee welke het meest betrouwbaar is. Hopelijk helpen evt Etos zwanger worden pillen. Jouw eisprong komt hopelijk nu ook snel! Mama Alex ik hoop het ook! jij zit nu op NOD spannend!! heb je al een voorgevoel? Zaterdag wil je testen toch?
ja zaterdag , maar heb zo'n voorgevoel dat het niets word , heb een paar puisten terug en had vandaag een beetje bruine afscheiding in mijn inlegkruisje