Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Balen zeg! Knuf!

2. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ah nee, hopen dat het niet door zet! Knuf!

3. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    had in Normandië 2 dagen achtereen een ooievaar gezien int veld , hoop dat die iets mee had tot daar ;)

4. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek is dat he Noordbrabant, dat je soms vanalles kan voelen zonder zwanger te zijn, en andersom ;).
    Haha kan me voorstellen dat je er soms geen zin in hebt.. Hopelijk heb je je ei snel gevonden.
    Lauren: Oneee..wat jammer zeg :( had gehoopt dat je symptomen en de tempstijging van vandaag toch een goed teken zou zijn..pff balen..ronde 4 dus..
    MamaAlex, hoop voor je dat het daarbij blijft en geen menstruatie wordt! Pff slopend he dat wachten en die onzekerheid.
    Wie weet was die ooievaar een goed voorteken ;).

Hier idd ook wel wat testdrang Lauren, maar heb me tot nu toe nog in kunnen houden.
    Vind het gewoon zonde om bijvoorbeeld morgen te testen en dan zaterdag of zondag alsnog ongi te worden.. Hoop natuurlijk dat t uitblijft. We wachten maar weer af.. :)

5. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi vast niet! Meisje moet lukken, ik duim voor n meissie haha.
    Ooh de jola ken ik nog niet. Ga ik even opzoeken en neuzen.
    Jaa haha dat hoop ik ook dst hij nog steeds n hij is haha. Ja zal minder snel een meissie nu nog worden als goed is 😂

Ja niks negatiefs van bekend hier.
    Nee heb geen therapie meer, heb 2sessies gehad. En met de oefeningen en regeltjes moet ik zo verder doorkunnen. Maar als erger word dsn kan ik zo.weer bellen en langskomen.
    T gaat helaas niet zo goed. Het is niet echt erger geworden gelukkig, maar heb wel momenten dat ik.gewoon door m'n bekken.heen zak.
    En zowiros als tijdje gezeten heb dat dsn niet kan lopen of dus doorzak
    Maargoed, we maken er t beste van hihi, het kan altijd erger;)

Toch balen:( kut om weer een ronde verder te.moeten gaan. Hopleijk snel van je ongesteldheid weer aff! Knuff

Spannend!! Ben benieuwd of je kan wachten met testen hihi;) ik duim voor je!

Hopelijk was die ooievaar daar met jou met n reden. Ik.duim dat t niet doorzet in menstruatie!

6. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Mama Alex t bruin nog niet doorgezet? Wanneer ga je testen?
    Hopelijk een goed teken de ooievaar!

Xzoe had die in haar dromen gezien toch? Hopelijk allemaal goede voortekens!! Bij jou ook nog geen ongi oid?
    Ja erg jammer! Ik baal toch wel! Nu maar weer eens iets nieuws proberen. De Etos zwanger worden pillen.
    Ja het is beter om niet te vroeg te testen idd, is echt zonde als je dan toch nog ongesteld wordt! Maar goed ik begrijp het ook wel.

trotsemama14 ja dat ongesteld zijn is echt niks blegh! Gelukkig heb jij dat de eerste tijd niet meer!
    Is je buik nu alweer flink gegroeid? Of doet hij het ff rustiger aan, je had al een redelijk grote buik toch?

Noordbrabant1981 thnx! Jij je ei inmiddels gevonden?

7. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hihi daar ben ik wel.blij mee ja, heerlijk even niets ongesteld zijn de komende maanden!
    M'n buik is nu niet meer zoveel gegroeit gelukkig. Had met 13weken foto geplaatst en was ongeveer een 20weken buik gaha, die is nu even zo gebleven. Dus helemaal prima voorlopig;)

Yes kheb wel mn eerste aankoop voor "Henkie" gedaan haha. Bij onze dochter wilde m'n man een roze maxicosi, oke schat.. prima, wat jij wil. Hahah vond ik geweldig natuurlijk:D maar wilde eigenlijk nu geen andete weer moeten kopen. Dus heb een hele mooie hoes besteld, donkergrijs met witte sterren, best stoer.
    Stuk goedkoper dan andere maxi cosi kopen en wel super leuk. Daarnaast heeft een vriendin van me 2zoontjes, 1 van 4 en 1 van 10mnd. En zij heeft een hoop.kleding voor me die ze van t weekend komt brengen. Yes!!! Dat gaat me veel geld.besparen denk ik, heeel fijn:D

8. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ja ei rond 18.00 uur gevonden! Twee dagen later eisprong dat de twee maanden hiervoor.

9. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Oh vind sterretjes zo mooi😍! Was jij dat niet die ook zelf hoesjes deed maken enz? Of was dat iemand anders? En wat fijn dat je kleertjes krijgt! Altijd mooi meegenomen! Hier helaas bijna allemaal meiden in de vriendenkring en familie☺️.

10. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trotsemama: wat vervelend van je bekken :(
    Nu maar hopen dat t niet nog erger wordt.
    Fijn van die kleertjes! Ik heb ook altijd veel gekregen voor mn zoontje, een achterneefje is 1 jaar ouder dan hem en daarvan kregen we dan de kleren :)
    Heb t/m maat 80 niks hoeven kopen, alleen rompertjes..maar was ook wel blij toen ik zelf eens kon gaan shoppen voor 'm ;)

Noordbrabant: fijn dat je je piek nu gevonden hebt! :)

Lauren: alweer bijna van je menstruatie af?

MamaAlex: heeft t bruin niet meer doorgezet? Ben benieuwd naar je test!

Ik ben inmiddels ook aan ronde 4 begonnen :( toch balen.. Had dit keer echt t idee dat t weleens raak kon zijn.
    Het enige voordeel is dat ik nu niet ongi word op vakantie :)
    Maaar..nu komt mn ei waarschijnlijk wel als we op vakantie zijn..dus denk dat ik het tempen maar oversla deze ronde, misschien wel ovulatietesten mee :)

Hebben jullie nog leuke plannen voor t weekend?

11. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat klopt ja, dat ben ik! Maar had ik nu niet zo'n zin in om te maken haha, en deze was leuk geprijsd met 15% korting.
    Heb laatst jurk voor m'n dochters verjaardag weer zelf gemaakt en heb nu even de breinaalden erbij gepakt en probeer nu blauwe babyslofjes te breien😍 hihi

Ja hier ook meiden, maar 1tje die nog n kleine jongen heeft hihi. Dus wel geluk mee!!

Nee idd, daar houd ik me zelf ook aan vast. Dat als t niet erger word dat ik me wel red hihi. Gelukkig qua kilo's nog niet zoveel aangekomen als bij nr1, dus ook fijn. Mentaal fijn! Maar ook alle kilo's die ik niet extra meesjouw fijn dst ik die niet op m'n bekken voel.haha.

Oh ja dan ben je idd blij als.je zelf eens wat leuke dingen kan gaan uitzoeken!!

Echt balen, helemaal als je er dit keer een goed gevoel bij had:(
    Niet ongi op vakantie is wel.lekker ja!
    Zou idd tempen lekker laten voor wat t is in je vakantie, ovutesten mee voor de zekerheid, maar ook niet al te veel op leunen denk ik en even lekker genieten van jullie vakantie! Hopleijk word dit jullie geluksvakantie;)

12. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik ben zo gelukkig!! als ik het uitreken is het voor 11 mei :D;)

Bijgevoegde bestanden:

13. Druifi

Druifi Lid

18 jun 2016
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !!!

Ik heb gisteren een echo gehad. Blijk nu 6 weken en 3 dagen te zijn. Uitgerekend voor 24 april. Op de echo was echt alleen een dooier zakje en een klompje met een knipperend hartje te zien. Je kon er nog geen vorm uit onderscheiden. Ben toch iets minder ver dan ik dacht. Maar dat maakt me eigenlijk niet echt uit, zolang het maar goed blijft gaan. 3 oktober pas weer een echo dus ik moet nog even geduldig afwachten.

14. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals gefeliciteerd MamaAlex!
    Had je zelf al het gevoel dat het gelukt was of kwam het totaal als een verrassing?
    Druifi, oh ja is alleen even aanpassen als je minder ver bent dan je dacht te zijn..maar maakt inderdaad niks uit zo lang het goed gaat :D
    3 oktober lijkt nog best ver weg ja, maar de weken gaan zo snel! Hoop dat ze voor jou ook snel gaan tot aan de volgende echo.
    Trotsemama; Jaaa dat zullen we ook zeker doen :) nergens over stressen op vakantie haha.
    De breinaalden..klinkt al zo winterachtig :p maar wel superschattig van die zelfgemaakte babyslofjes!

15. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Balen zeg dat je ongi bent geworden! Niet leuk! Wel fijn dat je nu niet op vakantie ongi bent. Waar gaan jullie heen? Hier vandaag verjaardagsfeestje van ons zoontje gehad. Hij is goed verwend. Net alles opgeruimd en plof op de bank. Ben echt gesloopt en kan al twee dagen zomaar om niks janken😩. Teveel stress altijd voor die verjaardagen. Wil weer alles perfect hebben en ben alleen maar aan het lopen tijdens het feestje 😏. Maandag zoontje naar school voor het eerst dus morgen een rustdagje voor ons allemaal.

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Whaaaa gefeliciteerd! Super!

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn dat je toch een hartje hebt zien kloppen!

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Leuk als je alles zelf kunt maken! Wou dat ik dat kon😉! Schattig gebreide slofjes 😍! Zet maar een foto op Facebook als ze klaar zijn!

19. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    het was een verassing ik dacht dat de russen elk moment een invasie konden doen :p

20. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja idd winter ja🙈 maar als t goed is word ie ook in de winter geboren hihi dus dan wel nodig😂
    Wanneer gaan jullie op vakantie? En waarheen, jullie bleven ook in NL toch?

Nogmaals gefeliciteerd! Extra leuk als t als verrassing komt hihi:)

Deel Deze Pagina