Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!

Bekijk bijlage 500907 Bekijk bijlage 500906

Proberen zwanger te raken
    - Tammie87 (29 jaar) Eerste ronde NOD: 28 mei
    - Babyloveyou (24 jaar) Vierde ronde NOD: 29 mei
    - Flien13 (24 jaar) Eerste ronde NOD: 9 juni

Nog niet begonnen
    - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016
    - Trotsemama14 (27 jaar) Beginnen in: juni/juli 2016
    - Florina (26 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Lauren1984 (31 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Nathalie1989 (27 jaar) Beginnen in: juli/augustus 2016
    - Leeuwtje1981 (34 jaar) Beginnen in: september 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hallo,

Zou graag met jullie mee kletsen. Over 2 weken ga ik stoppen met de pil en gaan wij voor een brusje :)

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

@lilo88: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe oud is jullie kindje?

@Ritoy: haha ja we zijn een stel klegsmajoren hier:p

Ik denk dat mn tweede kindje ook een jongetje wordt, zie mezelf geen meisje krijgen maar lijkt me ook leuk! Verloor net tijdens het naar de wc gaan een sliert slijm, bungelde er echt uit:) sorry voor de details! Had hetzelfde vorige maand op dag 13:)

4. Annemiek125

Tot nu toe is het hier eigenlijk elke avond feest geweest, behalve afgelopen zondag. Of zou om de dag beter zijn?

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi!

Ik heb een dochtertje van net 5. Ik heb een hele poos gedacht dat ik het bij 1 kindje wilde houden, maar toch hebben we uiteindelijk besloten dat we het compleet maken met een brusje. Vind het wel zo spannend .. Nog spannender als bij de eerste

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik moet eigenlijk nog 1,5 week de pil slikken .. Kan het kwaad om morgen meteen al te stoppen?

7. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa zou super zijn.:De
    Idd t trekt iets meer. Maar natuurlijk maakt t uiteindleijk niets uit nee. Überhaupt een 2e mogen krijgen is al super!

Dat is een flinke positieven jaa haha. Idd eens zien wat je temp doet. Zou mooi zijn als overeenkomt

Als je er zo nerveus van word en zoo mee bezig bent kan dat jezelf ook wel beetje tegen werken ja. We duimen hard voor je mee dat t toch raak zal zijn nu:D

Ben benieuwd of de tarwekiemolie voor je werkt!

Hihi. Ik ben gelukkig wel goed met dr haren doen enzo. Maar iets in jongetjes, toch beetje dat stoere en lekker gel in de haartjes enzo dat trekt me echt
    Wie weet mag ik ooit ook nog n jongensmama worden.

Hahaha ja er word wat afgekletst hier hihi. Vind 't super leuk zo ons groepje!
    Spannend hoor! Watvoor prikken moet je gaan nemen dan als ik vragen mag?
    Zou super zijn als jullie snel in verwachting mogen zijn! Oohja 2 ja dat kan natuurlijk ook hihi dat is extra speciaal!!

Wat ik heb gelezen/gehoord zou t beter voor de kwaliteit van sperma zijn om om de dag te doen... Maarja. Niet geschoten....;);)

Welkom! Leuk dat jullie toch voor n 2e willen gaan. Is toch weer heel anders voor n 2e heh? Hopen dat je snel een mooie duidelijke cyclus krijgt
    Ik zou persoonlijk die laatste strip nog gewoon afmaken. Dan kan je na je ontrekkingsbloedinf van je pil meteen zien wat je cyclus de eerste keer doet.

8. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    Wow, wat een drukke dag hier haha! Ik ga morgen even rustig reageren!

Welkom lilo88, leuk dat je mee kletst!

9. Annemiek125

@lilo88: spannend hè, een tweede! Vind het ook erg spannend. Al wordt het voor mijn vriend zijn eerste! Maar hij is ook al een soort van papa voor mijn zoontje.

@Trotsemama: een tweede mogen krijgen is inderdaad al een wonder:) bij mij heeft vriendlief wel lichte voorkeur voor een jongen, maar ik weer klein beetje voor een meisje! Uiteindelijk maakt het niks uit. Straks wordt het een tweeling:):$ lijkt me wel super bijzonder..

Hier vanmorgen vroeg nog even gezellig gehad met vriendlief voor zijn werk:D ze zeggen dat zaadcellen smorgens op hun best zijn, whaha, ben benieuwd. Ik heb zoiets van gewoon doen wanneer de zin er is en anders niet. Gisteravond waren we te moe:p

Roken jullie eigenlijk? Of tijdens zwangerschap? Ik heb nooit gerookt, vriendlief is gelukkig ook al drie jaar gestopt. Ben wel echt anti roken in de zwangerschap. Las ook dat iemand die ik ken nog steeds rookt, maar wel ondertussen voor de tweede keer zwanger is terwijl ze twee maanden geleden een miskraam heeft gehad. Dan denk ik gaat er dan echt geen belletje rinkelen? Waarom niet eerst stoppen voordat je probeert zwanger te worden? Het is toch bekend dat roken in de zwangerschap superslecht is en een mk kan veroorzaken? Ik snap dat niet.. je wilt toch het beste voor je kind..
    ik heb ook een vriendin gehad die zwanger was van haar tweede (was meteen direct raak na verwijderen van spiraal) zie haar nog voor me.. met haar beginnende buikje..met een sigaret in dr hand in de tuin..vond dat zo naar om te zien..ze rookte gewoon groot deel van de zwangerschap door...en ik kreeg steeds klaagzang over me heen omdat kindje te klein was. En zelf (ik en ontelbare anderen haha) gezond leven en het wil niet meteen lukken, zo krom!

Ga straks weer aan de slag met ovulatie testen. Ben benieuwd vandaag:p zo spannend allemaal dit..

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb besloten om de pil nog af te maken. Een paar maanden geleden al eens eerder gestopt met de pil en meteen een normale cylus, dus dat zit wel goed :). Ga straks eens alles terug lezen zodat ik een beetje weet wat jullie verhalen zijn!

11. Annemiek125

Ovulatietest nog negatief hier! Misschien dan toch morgen op dag 15 net als vorige maand.

12. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tweeling is wel heel speciaal. Maar zou niks voor mij zijn als ik kon kiezen, hihi 1 tegelijk is voldoende;)

Wij zijn altijd rokers geweest. In aanloop naar 1e zwangerschap gestopt met af en toe nog sigaretje tegen de zenuwen van t wachten.
    Na positieve test helemaal gestopt.

Ben ook tegen roken in de zwangercshap en ook in bijzijn van (kleine) kinderen

Nu word er hier af en toe nog wel eens savonds een sigaretje gerookt onder t genot van n drankje en gezellig vriendenavondje. Maar dan zowieos alleen als dochter in bed ligt.

13. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Wow wat is er veel gekletst weer :)!

Lilo88 welkom! Ik denk niet dat het kwaad kan om meteen al met de pil te stoppen.

Ritoy dat merk ik ook al haha, iedere x weer verhalen erbij :)! Wel gezellig natuurlijk al het geklets!
    De spanning stijgt idd hoe dichter je bij het proberen zwanger te worden komt :D! Maar ook wel weer leuk! Ik hoop dat je deze keer makkelijker zwanger wordt! Krijg je hormonen toegediend? Reageer je er erg op?

Florina gelukkig heb je dus wel een eisprong!! Wel een geruststelling lijkt me! Dat scheelt dat je iig niet in de verleiding kunt komen! Waarom begon je ook alweer over 2 maanden (weet t zo ff niet meer oeps)?

Babyloveyou hoorde dat om de dag beter is, omdat zaadcellen 48 uur nodig hebben oid. Maar goed er zullen vast wel goede zwemmers tussen hebben gezeten :)!
    Ik rook niet, ik vind dat een vrouw die zwanger is alles er voor over moet hebben om optimale omstandigheden te bieden voor haar ongeboren kind. Roken kan zo schadelijk zijn dat ik er dan meteen mee zou stoppen. Dat is natuurlijk makkelijk zeggen voor een niet roker, maar bijna 10 jaar geleden ben ik van de ene op de andere dag gestopt (ik rookte bijna 1 pakje per dag).
    Hopelijk is je ovulatietest morgen positief :)!

Een tweeling is idd heel speciaal, maar volgens mij heb je dan echt geen rust! Als we een tweeling zouden krijgen zou ik het heel mooi vinden, maar liever 1 per keer.

Wat goed dat je destijds gestopt bent met roken trotsemama14 :D!!

14. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Goede middag mama's

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb gemeld. En dat heeft de volgende reden. Mijn wens is al 3x uitgesteld door mijn man wegens omstandigheden.... Dit heeft mij een flinke klap gegeven. Want als vrouw leef je er toch naar toe....en dan zegt je man. Ik zie er nu toch vanaf.
    Nou wil ik heel graag geloven dat we er in september er voor gaan. Maar het is nog zo ver weg.... En ben bang dat hij zich weer bedenkt. Daarom houd ik even afstand wat ik ben bang en onzeker, en er zijn al mama's bezig en dat raakt mij.

Ik wens jullie alle succes en plezier met klussen de volgende maanden.
    Ik sluit me weer aan als de spiraal eruit is, wamt dt bied mij iets meer zekerheid. En als ik geluk heb mag dat volgende maand...
    Duimen mama's xxx

15. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik vind idd ook dat je dat er voor over moet hebben daarom idd gestopt. Overigens is m'n man keurig meegestopt! Vond hij gelukkig niet meer dsn normaal:De
    Idd liever 1 per x als we kunne kiezen haha

Hej meid, oh wat balen voor je zeg! Heel erg begrijpelijk dat je dat raakt en niet leuk is om constant te zien/lezen.
    Sterkte en succes, hopelijk zijn jullie het snel samen over eens en kunnen jullie er echt voor gaan.
    Dan zien we je graag terug natuurlijk:D

16. Annemiek125

Hoi Leeuwtje, logisch hoor, ik snap je!
    Had zelf een klein beetje hetzelfde in een ander groepje, maar dat ging niet over zwanger worden maar zowat iedereen was zwanger, bijna allemaal in ronde 1 of ronde 3, een aantal testten positief achter elkaar enkele weken geleden, de een na de ander patsboem zwanger behalve ik.. ik ging ronde 4 in. Dat raakte mij ook best wel erg en ben er toen ook eigenlijk zo goed als gestopt. Het is gewoon frustrerend! Ik snap je gevoel dus wel, alleen iets andere situatie ;) Hoop dat jullie er samen uit komen en we zien je wel weer verschijnen:)

17. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilo welkom!
    Volgens mij kan t geen kwaad om eerder te stoppen, maar je bent nu toch doorgegaan of niet?

Babyloveyou, wat Lauren zei over die 48 uur heb ik ook ooit gelezen.
    Leeuwtje jammer maar begrijpelijk! Hopelijk tot snel!

Ik kon eerder terecht om mn spiraaltje eruit te laten halen.
    Pff in dat soorť situaties (ook in de tandartsstoel) lig ik in het begin helemaal gespannen. Dus ze kwam er al moeilijk in.
    En eenmaal binnen bleek ze geen touwtjes te kunnen vinden, dus nu moet ik alsnog naar de gyn.
    Ben zo bang dat ze m er niet meer uit krijgen :(!!

18. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Leeuwtje1981 ik begrijp t helemaal! Hopelijk komen jullie er samen uit en bedenkt hij zich niet. Ik ga voor je duimen dat je spiraal er iig volgende maand uit mag!

Oh nee xZoe! Wat naar en vooral als je er al tegenop ziet! Maar ze krijgen m er vast wel uit! Wanneer moet je nu naar de gynaecoloog?

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga morgen stoppen met de pil. Kan niet meer langer wachten hihi. Valt wel op vrijdag de 13e ... Zou het ongeluk brengen??!! Dan even afwachten wanneer alles weer op gang komt. Vind het zo spannend. Heb nog niet de tijd gehad om alles door te lezen. Ik zal wel een lijstje voorbij komen met de mama's die al bezig zijn en de mama's die wachten. Wie is er momenteel voor t eggie bezig?

20. Annemiek125

@xZoe: hè bah, wat vervelend! De gyn krijgt hem er vast uit! Schrikken zeg. Het is al niet prettig krijg je ook dit nog. Zelf nooit spiraal gehad maar wel onderzoeken met eendebek. Ook zo totaal vrouw-ontvriendelijk...

@Lauren1984: ik moet altijd lachen om jouw avatar haha, de krab van Ariel!:p haha dat bekkie!

@lilo88: ik ben voor het eggie bezig, nu in ronde 4 alweer..mag van mij nu wel raak zijn! Druk met het zoeken naar mijn ei!

Deel Deze Pagina