Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

@lilo88: leuk dat het nu echt gaat worden! Heb geen ervaring met die glijmiddelen, is hier ook niet echt nodig moet ik zeggen:p maar heb wel eens over die conveive plus gelezen! Een moetje worden is idd geen goed idee;) Ik denk wel als je voor glijmiddel kiest, je idd voor conceive of pre-seed moet gaan, want de meeste normale glijmiddelen zijn zaaddodend dacht ik.
    Hier was het met mijn vorige vriend niet heel erg snel raak, maar toen ik zwanger raakte werd het een miskraam met 6 weken. Was super verdrietig om, maar binnen 3 maanden zwanger van mijn zoon, dus opzich best snel.

@Trotsemama14: Je moet dag 1 rekenen op het moment dat je helderrood bloed gaat verliezen;) zo te lezen duurt het niet lang dus!

@Flien13: goed dat je bent afgevallen!:D Enne over ovulatietesten, je begint te rekenen vanaf de dag dat je echt rood bloed begint te verliezen, in jouw geval is dan dus maandag dag 1, dus pas als het echt is doorgezet ;) als de rest bruin bloed was tel je dat niet mee;) ik was even kwijt of je al met de pil eerder bent gestopt of nu pas? Ik zou voor de 1e ronde optijd beginnen.
    Kijk hier maar eens, en dan onder kopje 9 ;)
    Ovulatietest: veel gestelde vragen - 2-BeSure
    Enne fijn dat jij ook een goed gevoel hebt voor me, net als xZoe! hoop dat jullie gelijk hebben!:D hihi

@Wat betreft kansen vergroten: las wel eens dat 'jongens' zaadjes sneller zijn maar korter leven, en 'meisjes' zaadjes langzamer zijn maar langer leven;) wil je dus een meisje doe je het een paar dagen vóór je ei en wil je een jongen kort voor je ei:p maargoed zijn denk ik toch eerder fabeltjes;)

Hier weer wat maagpijn, heb er erg snel last van pff. Zo irri! komt ook van stress.. En het voelt vanonder nog best glibberig, naar mijn idee nog steeds vruchtbaar slijm, dus zit nog in me vruchtbare periode. Hoop zooo dat mn test morgen knalt! :( word er ontzettend onzeker van, ookal ben ik al 2x zwanger geweest en had ik vorige maand ook knallers van testen...pfff... deze maand nog en dan bye bye zwaai zwaai, wég met die dingen!! (hopelijk niet nodig en ben ik al zwanger)

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

oeh wat lijkt me dat spannend zeg! Geniet ervan, en dan wordt het aftellen.
    Jaa ik ga toch maar stoppen. Wat je zegt iedere dag is een dag te lang haha.

@babyloveyou'

Ja klopt! Las alleen dat deze middelen goed waren, en de rest idd zaaddodend. Ben benieuwd, hou jullie uiteraard op de hoogte van mijn bevindingen :p

Hopelijk is je test snel positief!Welke ovulatietesten gebruik je?

3. Annemiek125

@lilo88: ik gebruik ze van 2Be Sure. Maar ik heb heel snel een tweede streepje (misschien gewoon veel LH in mn lichaam? of hij is gevoeliger dan andere testen geen flauw idee) Dus het is soms zo moeilijk om in te schatten. Maar vorige maand was het echt duidelijk een knaller. Als ik 'm vind show ik 'm hier:D

@Tammie87: spannend hoor!:) Ja CB is duur he:$ Maar wel stuk duidelijker denk ik. Maar ik wordt er stapelgestoord van van die testen whahah:p

4. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Tammie87 spannend! Lijkt me handig om de eisprong te kunnen voelen!

Lilo88 juist het leukst als niemand meer een 2e verwacht :)! Dan wordt het een extra grote verrassing voor iedereen!! Wat is conceive plus eigenlijk?

Trotsemama14 ja spannend vanaf volgende rond voor t echt :D! Ik stop ook iets eerder met de pil, volgende strip is m'n laatste (dus laatste pil 11 juni al ipv 1 juli, wilde geen 1,5 week de pil slikken).. Maar ik kreeg daar ook al ineens de zenuwen van, heel gek terwijl ik wel graag wil! Hopelijk is je cyclus nu ook telkens 27 dagen!

Flien13 fijn dat je de eisprong waarschijnlijk voelt!
    Wat goed dat je ondanks bbq toch gewicht kwijt bent!! En dan nu in de 70 is ook een fijn gevoel lijkt mij :)! Ik moet echt weer goed aan de bak, ik begin weer de hele tijd trek te krijgen :S.

Babyloveyou ze lopen mooi op! Hopelijk heb je morgen dan de knaller! Kun je daarna met tarwekiemolie beginnen.

5. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Florina inmiddels al een kruis op je app? Ik heb nu ff ook gedownload en mamaapps. Als je cyclus niet regelmatig is heb je er dan ook veel aan? Of wordt de eisprong puur berekend op je symptomen?

Trotsemama14 volgens mij mag je nu ook een rij naar boven bij proberen zwanger te raken :)!

6. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Babyloveyou ik was vroeger altijd weg van krabje daarom heb ik hem nu gekozen hihi

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @babyloveyou ik gok ook op morgen voor jou! en inderdaad lekker die testen links laten liggen. volgens mij maakt het je super onzeker. En wat vervelend die maagpijn.

@Lauren is zeker handig! na mn eerste zwangerschap werd ik pas zo regelmatig.

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken!

Ik heb altijd wel dat seks rond de eisprong wat minder fijn is, heel gek, misschien staat mn baarmoeder dan anders ofzo? hebben jullie dat ook? heb ik trouwens ook tijdens zwangerschap dat t wat pijnlijk is.

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

@babyloveyou; Snap dat het dan moeilijk in te schatten is! Hopen dat tie nog gaat knallen, maar dat zal wel toch :)

@ Lauren1984: Conceive plus is niet dodend glijmiddel wat je met een applicator naar binnen brengt. Na een kwartiertje kun je dan sex hebben, en is de "omgeving" vriendelijker voor mezelf en de zaadcellen :p. Ze worden dan makkelijker naar de eicel toegeleid.
    Tenminste dat zeggen ze. Bij de eerste gebruikte ik 1 ronde pre-seed en ook toen was het meteen raak. Ws puur toeval, maar kan het niet laten om het weer te gebruiken. De reden dat ik nu conceive plus heb gekozen, is omdat deze gewoon wat goedkoper is.

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik moet zeggen dat ik hier niet echt iets van gemerkt heb. Maar heb er dan ook niet echt op gelet. Denk dat dat nu wel een ander verhaal wordt, en we iedere verandering meteen opmerken :)

10. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohjaa idd dan leggen mensen er iets minder druk op hihi. Wel leuk zo'n verrassing! Idd jullie keuze, pas als jullie er klaar voor zijn ga je ervoor. Niet omdat misschien de buurvrouw vind dat t tijd is voor n 2e hahah

Nee idd t zit eraan te komen jeej.
    Ooh goed om te weten haha. Dan doe ik t alleen nog vlak voor m'n ei:phahahah

Heb je goed... weg ermee. Idd hopelijk omdat je zwanger bent. Zo niet... even rust aan je hoofd ipv streepjes turen;)

Jaa idd:D ooh jeej spannend! Hihi ja gek heh we willen zo graag en dan ineens die zenuwen. Toch word t dsn ineens zo echt ofzo! Maar super!!

Ik wacht nog heel even met n rijtje naar boven schuiven.
    Even zien wanneer t doorzet, zo gauw ik dat weet dan weet ik wanneer m'n volgende cyclus is begonnen en kan ik n NOD eraan vasthangen;)

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, voor allebei nog even kijken hoe het nou precies zit de eerste keer :D Wel echt fijn dat je een kruis hebt! Toch erg duidelijk dan hé?

M'n temperatuur moet inderdaad omhoog, ben erg benieuwd wanneer dat gaat gebeuren, hopelijk snel :p

Loopt al mooi op hoor! Denk inderdaad dat het niet lang meer duurt!

Ja, zeker leuke spanning! :D Alle mooie dingen die nu nog gaan komen! Komt vast en zeker goed met de ovulatietesten, zo heb je net even wat meer een idee hoe of wat maar het is toch minder intensief dan temperaturen.

Yeahhhh goed zo! Super!! :D Echt ontzettend knap van je!

Maandag is dag 1, en dan zou ik vanaf dag 11 gaan testen. Dat is de dag waarop je met een 28 daagse cyclus begint, en hoe langer je cyclus is hoe verder het opschuift wanneer je begint. En dan maar afwachten wanneer je een positieve test hebt :)

Ik ben benieuwd! Rood bloedverlies is dag 1, dus nog even wachten tot het echt doorbreekt, dan kan je ook kijken wat je straks kan aanhouden qua duur. Blijf je temperaturen?

Nee hoor, je gaat helemaal niet terugkrabbelen :D haha! Komt goed, gezonde spanning!

Spannend hoor :D! Dat is al lekker snel!

Veel plezier, ga ervoor!! :p

Nee, nog niet! M'n temperatuur moet eerst omhoog, hoop op morgen :) Merk dat ik er toch wel erg mee bezig ben namelijk en als ik dat kruis zie zal het allemaal wat rustiger zijn hopelijk :p

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Jullie vandaag genoten van het laatste warme dagje? :p Het zou dit weekend toch weer een stuk kouder worden? Gaan jullie nog iets doen?

Wij hebben morgen een surprise party voor m'n opa die jarig is, wel gezellig hoor! Zal als het goed is best wel druk worden. E. houdt daar helemaal niet van, drukte, ze is echt ontzettend verlegen en plakt dan het liefst continue aan mama :p

Poeh, merk wel weer dat de kriebels heel erg aanwezig zijn! Maar ik vind de tijd wel snel gaan, het is alweer half mei, begint echt op te schieten voor ons meiden die nog niet zijn begonnen :D

13. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!

Bekijk bijlage 501196 Bekijk bijlage 501197

Proberen zwanger te raken
    - Tammie87 (29 jaar) Eerste ronde NOD: 28 mei
    - Babyloveyou (24 jaar) Vierde ronde NOD: 29 mei
    - Flien13 (24 jaar) Eerste ronde NOD: 9 juni
    - Lilo88 (28 jaar) Eerste ronde NOD: 10 juni

Nog niet begonnen
    - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016
    - Trotsemama14 (27 jaar) Beginnen in: juni/juli 2016
    - Florina (26 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Lauren1984 (31 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Nathalie1989 (27 jaar) Beginnen in: juli/augustus 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------

14. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kruis geeft n goed gevoel. Hihi. Idd erg duidelijk en goeie richtlijn voor mezelf.
    Ja ik blijf temperaturen. Wat je al.zegt stuk.minder intensief. Als ik ook babyloveyou zie met ovulatietesten is dat echt niks van mij. Ik zou na 3tesjtes al gek worden hihi
    Gewoon tempen icm cervixslijm dat word mijn manier denk ik:D
    haha nee ik ga niet terugkrabbelen, maar ga er eerste maand wel.proberen nog niet teveel.druk op te leggen voor mezelf.
    Hopen dat jou temp snel gaat oplopen! Op naar 't kruis ;)

Laatste warme dagje hier gewerkt. Maar kleine meid heeft bij de oppas lekker buiten genoten van t zonnetje nog.
    Dit weekend helemaal niets. Hele weekend alleen met m'n dochter want manlief natuurlijk weer aan 't werk helaas.

Tijd gaat zeker snel!

15. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben wel echt super blij met dit groepje. Heerlijk dat iedereen in vergelijkbare situaties zit. En we dan over alles lekker kunnen kletsen en elkaars hulp kunnen vragen.

16. Annemiek125

Deze mag ik wel positief noemen toch? Net gedaan met 2e plasje, had vanmorgen alleen paar slokken water gedronken. Zal vanmiddag nog keer testen! Dag later positief dan vorige maand:) morgen dan starten met tarwekiem?

Bijgevoegde bestanden:

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Zooo deze is zeker positief :):) aan de bak :p
    Hoe zit dat precies met de tarwekiem?

Ik heb me nog niet heel lang aangesloten, maar vind het al wel erg gezellig. Hierdoor zijn we er mee bezig, maar op een goede manier vind ik zelf. En als we ons wat minder lekker voelen dan kunnen we hier lekker klagen :p

Leuk een suprise party! heel veel plezier alvast. Hier ook een meisje die in het begin enorm verlegen is bij grote groepen. Maar moet zeggen dat dat wel veranderd is sinds ze naar school gaat.
    Wij hebben vanmiddag een BBQ en vanavond gaan wij naar een party in de moer. Nog even lekker genieten, voordat ik zwanger ben:p morgen en zondag hebben we nog niets gepland staan, maar ik denk dat ik me maar nuttig ga maken met het opruimen en uitzoeken van ons hele huis :)

Ik denk dat mijn NOD nog gaan veranderen naar de 6e juni, omdat ik een weekje eerder gestopt ben. Maar dit weet ik pas zeker als ik hoop ik maandag ongesteld wordt.
    Dan zal ik de nieuwe informatie voor het lijstje opgeven :)

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen! En fijn dat het temperaturen jou goed bevalt, zo kan je het inderdaad prima in de gaten houden. Ikzelf ga er niet mee door denk ik als we ervoor gaan.. Maar misschien denk ik er straks weer anders over. Heb trouwens wel temperatuurstijging gehad vandaag :D dus dat is mooi, hopelijk blijft m'n temperatuur nu zo hoog en krijg ik ook een kruis.

Het scheelt dat het echt koud is vergeleken met gister, brrr! Lekker thuis met je meisje is ook fijn, toch? :)

Ja, ik vind dit ook echt een heel erg leuk groepje!! :D Echt gezellig!
    Hoop dat iedereen over een paar maandjes zwanger is!

Ik denk dat 'ie nog wat donkerder kan, ben benieuwd naar je testje vanmiddag! Kan echt niet lang meer duren :D!!

Ligt er natuurlijk ook aan per persoon en test hoe erg de test knalt. Hoe was dat vorige maand met deze testjes?

Dankjewel! :D Ah, jij hebt ook een verlegen meisje dus. E. heeft het echt heel erg, soms ook bij mensen die ze wel kent maar een tijdje niet heeft gezien bijvoorbeeld. Ben benieuwd of het hier ook veranderd, zal vast wel minder worden :) Heeft je dochter het verder naar haar zin op school?

Heel veel plezier! Geniet er nog even goed van, haha :D Lekker BBQen, wij vandaag ook op het feestje. Wel jammer dat er zo'n windje staat.

Ben benieuwd wat je cyclus gaat doen, hopelijk gauw zwanger!

19. Annemiek125

@Florina: ik twijfelde ook wat, maar vroeg t aan een andere vriendin die expert is ivm vruchtbaarheidsbehandelingen en zij vond hem positief. Nu hij goed gedroogd is lijkt het ook zo. Als ie vanmiddag niet donkerder is moet dit mn piek zijn denk ik. Vorige maand knalde ie nog meer maarja

@lilo88: tarwekiemolir maakg je baarmoeder slijmvlies extra dik, is goed voor innesteling. Wilt eens maandje proberen:)

20. Annemiek125

#280 Annemiek125, 14 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2016
    Nog fotootje. Onderste vanmorgen:)
    Slechte kwaliteit pfff.. in t echt is ie nog duidelijker..nja ik ga vanmiddag weer testen!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina