@florina je mag mij ook op het nod lijstje zetten. Vanavond getest en twijfel of het een knaller is maar denk dat als ik morgenvroeg test een knaller heb. Nod datum zet ik voor de zekerheid dan maar op 30 juli😉. Ronde 1 en ben (de oudste van allemaal) 35 jaar oud. Ja ik heb een iPhone maar heb het echt mega vaak geprobeerd. Ik klik op meer opties, dan upload ik een foto vanuit mijn filmrol van telefoon dat doet ie wel. Dan komt dat boven het vakje met andere bestanden te staan (waarachter verwijderen staat) en dan wil ik venster sluiten maar dat doet ie niet. Is ie echt een half uur aan het 'zoeken' zeg maar. Heb gister link gedeeld en als ik erop klik krijg ik wel foto maar jullie dus niet. Ook via tablet geprobeerd maar doet ie ook niet. Gek he.
HAHA dat plaatje naja niet geschoten is zeker mis dus ik ga straks ff offline hier en ff sociaal doen hahaha... in real life
Lilo88 Thnx! Ben er ook trots op hoor! Nog 8kg to go tot mn streefgewicht. Weekend is hier werken. Verpleegkundige dus dat gaat altijd maar door he.. Ik hou het voor gezien vandaag! Slaap goed allemaal!
Ja Super leuk! Je merkt echt dat ze opeens zooo groot is, maar dat zal je wel herkennen. Nog alle tijd voor om een leuk feestje te plannen natuurlijk Ik wilde je trouwens op het lijstje zetten maar wat zal ik bij je NOD neerzetten? Aaah, wat sneu! Heel veel beterschap met je lieve meisje! Zo zielig als ze ziek zijn hé Hoop dat een goede nachtrust en lekker bij mama liggen haar veel goeds doet! Was een heerlijke droom haha! Had ook echt een buikje, voelde zo echt! Hopelijk snel in het echt voor ons beide Denk dat je de sandaaltjes van mij bedoelde? Zal zo even een foto plaatsen! Haal 'm wel snel weer weg haha. Ga je er zo gelijk bij zetten en ga zo ook ff de printscreens maken voor je, misschien dat het dan toch lukt.. Irritant dat 'ie het niet doet! Hahahah Zet 'm op hé! All the power to you Bekijk bijlage 507213
Aaaaaaaah wat mega mega qute ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Wooooow meiden... ik kijk 2uurtjes niet en we zijn alweer 3 pagina's verder hahaha Welkom jill en annabella leuk dat jullie mee komen kletsen! Respect hoor zoveel afvallen! Spannend voor beide weer! Succes dames lauren ooh nou ik duim stiekem mee met je dat t toch met n innesteling te maken heeft. Maar snap dat je voor jezelf meer richting menstruatie denkt, even afwachten nog dus of t echt doorzet of niet... ik duim voor je. Fijn lilo dat je je weer beter en positief voelt. Kom maar op met die vruchtbare dagen hihi Sorry meiden maar echt teveel pagina's om alle berichten te onthouden en te reageren Hier gaat t goed, idd morgen alweer 9weken. Heel langzaam lijkt de tijd nu wat harder te tikken hihi. Ik kom steeds dichter bij die 12 in de buurt en dat voelt toch wat veiliger Hoe ik me voel.... hmmm.... qua misselijkheid wisselt t. Sommige dagen nauwelijks last van sommige dagen heel veel. Maar door hele dag door kleine dingen te blijven eten (cracker/fruit/bouillon) red ik me goed. Helaas m'n humeur, energie, puf en vrolijkheid is ver te zoeken. Ik heb veel "offdays" waarin ik echt niet lekker in m'n vel zit. Buikpijn, hangerig sjaggerijnig. Ik ben heeeeel veel moe maar te eigenwijs om er aan toe te geven en een dutje te doen. Ik snauw soms onterecht tegen mn dochter om me dsn vervolgens heeeel schuldig te voelen gelukkig is zij het na een kusje/knuffel en 3seconden alweer vergeten haha. Ideale leeftijd nog(23mnd) En ik zit onder de puistjes en bultjes niet normaal! Dat werkt dus ook niet echt mee met je lekker voelen Ik heb over 1.5e week m'n 1e afspraak met fysio staan want begin echt pijn in m'n heup/bekken te krijgen. Dus wil hier optijd bij zijn om erger te gaan voorkomen. Zoo ik klaag verder niet meer hihi, want ben dolgelukkig zwanger te zijn Maar deze zwangerschap is tot nu toe hormonaal zwaarder dan mn eerste haha,... maar wie weet keren m'n hormonen straks de andere kant op en word t een stukje gezelliger hier thuis Tot zover hoe t hier gaat haha, sorry ook ik wilde ff m'n ei kwijt Begin overigens inmiddels een mooi beginnend buikje te krijgen, niet meer die ontplofte darmen buik nu verstop ik m nog een beetje onder wijdere bloesjes en shirtjes, en op m'n werk heb ik wijdere shirts besteld en zijn collega's ingelicht. Dus nog even en ik hoef t nergens meer te verbergen. Yes!!
Florina Morgen tel ik als dag 1 dus als ik dan 30 dagen verder tel kom ik op 13 augustus als het goed is. Trotsemama Gefeliciteerd met je zwangerschap. Al die kwaaltjes hihi.. hopelijk snel weer betere tijden en lekker genieten.
Lilo beterschap met je meisje Florina, als ik m'n dochter vraag wat ze voor d'r verjaardag wilt is het een ballon. Lekker goedkoop dit jaar dus hahaha. En wat een moppies is ze zeg. Ik plaats ivm privacy nog even geen foto's hier. Maar privé zou ik het wel durven hoor. je weet nooit welk familielid of kennis hier meeleest haha Succes meiden ik probeer hier zo goed mogelijk te antwoorden op iedereen maar ben daar altijd chaotisch in haha.
Ach Florina wat een mooi poppetje heb je! Prachtig meisje! Trotse mama fijn dat alles met de zwangerschap goed gaat. Bedankt voor de positieve woorden meiden. Voel me al iets beter. Heb voor mezelf een plannetje gemaakt. Ik blijf gewoon de komende dagen doortesten en hopelijk vind ik toch mijn ei. Mocht het niet lukken wacht ik mn menstruatie af (of hopelijk is er toch een wonder gebeurd en is t toch raak...stiekem lichte hoop; heb 2 pendels voor juli haha) en als ik dan toch ongesteld wordt ga ik gewoon testen met een ander merk, denk van zwanger&kids. Mocht ik dan voor de tweede keer mijn ei niet kunnen vinden ga ik gewoon langs de huisarts want dan heb ik dus twee maanden geen positieve ovulatie test gehad en beginnen we aan ronde 8.. Want dat zou toch erg vreemd zijn na 2 x zwanger te zijn geweest, de afgelopen maanden wel ovulaties te hebben gehad en goedgekeurd door de gyn te zijn....en dat dan nu ineens de eisprong uitblijft. Dit ben ik dus van plan haha. Misschien ver gezocht maar ga niet wachten tot ik een ons weeg als mn lichaam ineens zo raar blijft doen terwijl eerst alles goed was. Zat ook al te denken aan temperaturen maarja heb vaak verstoorde nachtrust doordat zoontje regelmatig wakker wordt en ben bang dat ik dáár weer gestresst van ga worden als temp geen eisprong aangeeft dus weet niet of dat verstandig is. Bedankt allemaal voor jullie hulp en meedenken!! Ga misschien toch wel weer meeschrijven, tis toch een erg gezellig clubje.
Goede instelling!!!! Enne ik geloof niet dat je helemaal geen eisprong hebt hoor... En anders idd op tijd aan de bel trekken bij de ha!! En zeker gezellig als je weer mee komt schrijven hierzo! Geeft toch niet dat je iets verder bent?! We steunen elkaar met z'n allen
Babyloveyou Het is dus niet helemaal zoals het hoort bij je.. Ik snap precies hoe vervelend dat is. Wachtend vind ik het meest slopende wat er is, helemaal als het niet lekker loopt. Hoop voor jou dat je je ei wel weer kunt vinden binnenkort. Ik betrap mezelf er nu al op dat ik steeds even kijk of er al weer wat nieuws te lezen is hihi.. Ik vind het heerlijk om op deze zwangerschapspagina rond te struinen en veel te lezen. Ervaringen van anderen leer je zo veel van.
Bedankt lieverds!! Bekijk bijlage 507224 Haha Er is inderdaad echt super veel gekletst vanavond! En gewoon reageren wat je nog weet hoor, is veel te veel om allemaal terug te lezen en nog te antwoorden soms! Wat vervelend dat je je zo voelt joh! Alles bij elkaar is dan gewoon even veel, en dan natuurlijk ook nog de zorg van een lief klein meisje, is wel echt even anders dan de eerste keer zwanger zijn lijkt mij! Hoop wel dat je gauw weer wat lekkerder in je vel zit, toch proberen even lekker te slapen tussendoor als het kan, of al is het even lekker op bed liggen met een boekje ofzo als je dochter slaapt (of deed ze dat nou niet meer?) en anders lekker samen "chillen" Filmpje erbij... De rest komt later wel! Wel echt rot van je bekken, maar heel erg goed dat je er op tijd bij bent! Je mag hier altijd je ei kwijt lieve meid, daar zijn we toch voor?! Jaaaa en dan willen wij je buikje ook heel graag zien als dat mag!! Hahah Heerlijk! Hier een dame met een hele wensenlijst, maar denk dat ze weer schandalig verwend zal worden dus dat komt mooi uit. Wij gaan sowieso een fiets voor haar kopen, bij elk kindje met een fiets is het "Waaaauw mama, kijk! Mag ik er ook 1?" Ah lief zeg, dankjewel!! Heb 'm ook maar snel weer weggehaald haha, wil liever ook nog niet herkend worden! Dankjewel lieverd! Fijn dat je je wat beter voelt, is toch fijn het er dan even over te hebben hé? Vind het ook echt heel goed van je dat je er nu zo in staat, ook een heel goed plan, je gaat er gewoon voor en ik duim stug door! Hopelijk in juli gewoon hartstikke raak!! Vind het helemaal niet ver gezocht, je wil gewoon duidelijkheid en als je twee keer geen positieve ovulatietest zou hebben is dat toch hartstikke logisch? Toch denk ik echt dat die knaller er nog aankomt! Hoop je hier weer vaker te spreken!
Hier krijgt ze van dr opa en oma een fiets. Wat eigenlijk ons cadeau maar hun wisten niks. (En nu hebben wij dat probleem haha) Babyloveyou je mag best je hart luchten hoor. Ik zie het niet als klagen haha.
Florina ja 24 uur is idd ruimer, maar dan klopt het niet met m'n temperatuur haha. Nu wel echt bloedverlies (sorry voor de details), maar geen stolsels en slijm Ed. Hopelijk zet het niet door. Wat een mooie dochter heb je!! En ze staan echt superleuk die sandaaltjes! Lilo88 gelukkig voel je jezelf weer beter !! En nu positief deze ronde in. Het is wel redelijk veel vind ik, alleen niet de (vieze details) slijm en stolsels wat ik normaal ook wel heb. Wat sneu voor je meisje dat ze zo ziek is !! Hopelijk knapt ze snel weer op! Beterschap. Dit weekend krijgen we beide avonden vriendenop visite . Verder overdag in huis en de tuin bezig denk ik. Ah toch nog iets positief aan niet zwanger zijn, de lekkere borrels ! Have fun alvast! Trotsemama14 ah super al een zwangerschapsbuikje ! Dat is altijd mooier dan zo'n darmenbuik. Hopelijk helpt de fysio en goed dat je er zo vroeg mee begint! Ga je naar een bekkenfysiotherapeut? Babyloveyou goed plan! Dan heb je iets om aan vast te houden, maar hopelijk vind je je ei toch morgen. Lijkt wel zo op te lopen, dus komt vast goed! Lastig zo'n lange cyclus tussendoor . Jill85 ja fijn he! Vind ik ook en dat je ook elkaar ff kunt vragen etc.
Ik moet eigenlijk slapen van mezelf maar zit nu steeds op het forum te loeren haha. Lilo: Geeft ook idd niet dat ik al wat langer bezig ben. Sommigen zitten hier ook niet meer in ronde 1 of 2 en het is wel fijn om je hart te luchten! Annabella jij zit nu dus in de derde ronde? Spannend.. Jill: ja zwangerschapspagina is verslavend haha! Ik was nog even aan het terugrekenen. Ik heb dag 1 gerekend op de dag dat ik dus wat rood bloed verloor, maar dit was pas in de avond en pas de dag daarna brak het echt goed door. Misschien zit ik dan toch een dagje korter in deze cyclus.. nou we gaan het zien , als mn ovulatie test positief is laat ik het weten! Hoop het zo! Ik ga nu echt slapen! Welterusten iedereen!