@ michelleee en trotse mama ; morgen of zondag. ik durf eigenlijk niet . kheb schrik dat als ik test ze daarna door gaan komen en ik geld verspild heb aan een test
@ Mama Alex: Gelukkig maar hihi. Wat spannend zeg! Hopelijk betekend het bij jou wel goed nieuws! Ik voelde maandag bij beide liezen wat steekjes en mn borsten waren gevoelig. Helaas savonds toch doorgebroken. Dus kan best goed begrijpen dat je t zonde vind om een test te verspillen, en het nog even aankijkt. @ Babyloveyou: Yes vruchtbaar slijm is toch echt wel een goed teken he Nog een geduld hebben denk ik, en dan show je ons gewoon een knaller @ Jill: Geen ervaring met testen van Action. Ik heb ze van zwanger en kids en was daar heel tevreden over. Zoo ik heb echt zo geen zin om te werken vandaag! Oh en mijn vriendinnetje is nog steeds niet ongesteld geworden .. ze vertelde me net dat ze misselijk was dus hoop zooo dat het raak is bij haar
Hier zijn ze dan weer dames dit word de laatste keer want me testjes zijn op voor de testen staat hoeveel Dpo ligt het nou aan mij of worden ze echt gewoon per dag donkerder?
Haha ze worden zeker donkerder! En je hoeft niet meer te testen toch dit is overduidelijk hihihi. Geniet ervan meis!
Zoooo herkenbaar!!! Ik had t zelfde ik durfde ook niet zogoed. M'n gevoel zei zwanger maar bang dat bij testen toch negatief bleek. We wachten rustig af tot je hebt getest
Vanavond reageerd ik even op alles maar moet dit ff kwijt... Ik heb zo'n buikpijn... Zweverig lijken wel soort mini versie van weeen😳 Blehhh ben net 1/2 dagen op heg wachtbankje, kan dit zijn van dat er iets plaatst vind ik mn lichaam... Normaal heb ik nooit ergens lastig van...
Dat weeïge gevoel herken ik ook! Alleen had ik dat wat later na de eisprong. Vaag gevoel he ... Geen idee wat t kan zijn??
Ik las dit op een ander forum, altijd prettig idee mocht ik toch mijn ei niet vinden Maar na t slijm vanmorgen denk ik dat ie nog moet komen: Hmmm, nou, hier even een 'succesverhaal' Ik gebruikte ook ovulatietesten (al vanaf de 2e maand, gewoon omdat ik een controlefreak ben..) en had élke maand keurig een streepje.. Maar in maand 5 ineens niet, en ik deed 2x per dag de test, maar geen positieve test.. terwijl ik inderdaad ook dat slijm wel gewoon had.. snapte er niks meer van, maar die maand ben ik wel zwanger geraakt! Dus wie weet Succes iig! En het moraal van het verhaal, ga maar gewoon van je lichaam uit, blijkt (bij mij iig) toch betrouwbaarder te zijn dan zón test.. Vanavond reageer ik ff uitgebreid hoor!!
Mooie testen Michelle! Sorry heb het gelezen maar de helft weer vergeten, ben zo moe vandaag!! M'n lijf wilt niks. Dus ik ga lekker rustig aan doen haha
Ja, vandaag is dan dag 1 als het doorzet Zou echt beginnen met ovulatietesten op dag 10, dan weet je zeker dat je 'm niet mist en dan elke dag op hetzelfde tijdstip een testje doen (niet met ochtendurine). Ikzelf test altijd rond 18:30, dan weet ik zeker dat ik meestal thuis ben en heb ik alle tijd om rustig een testje te doen. Heel fijn!! En wat super lief, dankjewel!! Goed om te lezen dat het al weer wat beter gaat met haar, blijft zo zielig als ze ziek zijn hé! Succes met werken vandaag en straks lekker weekend! Ja, denk echt dat het eraan zit te komen hoor! Ben benieuwd naar je testje vanavond! Welk verhaal!? Haha, ben het door al het geklets hier even kwijt volgens mij.. Ahh! Is hij normaal gesproken ook verlegen of valt het dan wel mee? E. moet echt even loskomen bij mensen die ze niet zo vaak ziet. Leuke cadeautjes gekregen dus? Spannend joh, ben benieuwd!! Hou ons op de hoogte Hartstikke mooi weer! En ze lopen inderdaad goed op, helemaal super! Een dagje rust is ook niet verkeerd, toch? Fijne dag! -------------------------------------------------------------------- E. is gister bij opa en oma blijven slapen dus heb net vanille pannenkoekjes met sprinkles gebakken voor haar Kan ze die zo lekker eten als ze thuiskomt. Alvast een heel fijn weekend allemaal!
ja en toen was die wit , nadien op de test gelezen dat die pas meet na je nod , nog steeds geen rood dus blijf afwachten ( test di ik van't weekend ga gebruiken nu goed nagelezen)
Oh Noordbrabant, zou het nog even zo doen: Bekijk bijlage 507271 Eerst op het paperclipje drukken, dan opent er een nieuw tabblad Bekijk bijlage 507272 In het nieuwe tabblad druk je op "Kies bestand"
Bekijk bijlage 507273 Dan druk je op "Foto bibliotheek" en selecteer je de foto in je filmrol Bekijk bijlage 507275 Dan zie je naast "Kies bestand" de naam van de foto die je hebt gekozen, en rechts "Uploaden", daar druk je op
Bekijk bijlage 507276 Als de foto klaar is met uploaden zie je bij "Huidige bijlagen" de naam van de foto staan, dan klik je op "Sluit dit venster" Bekijk bijlage 507277 Als het tweede venster gesloten is keer je terug naar het eerste venster en klik je weer op het paperclipje, nu zie je de naam van de foto die je hebt geupload en daar klik je op. Dan plakt 'ie m zelf in het bericht Als het via Safari niet lukt op deze manier zou ik het eens via de Chrome browser proberen!
Wat ben je toch een lieverd dat je dat allemaal uitzoekt. Het probleem ligt bij het venster dat ie niet wil sluiten. Ga nog eens een x proberen haha.
@florina je bent een schat. Het is gelukt op die andere manier haha. Even testen of ie het doet. Dit is een ovu testje van dinsdag. Moet echt goed kijken wil je een streepje zien.