Bijna bevallen met 26 weken lees ik? Pfff geen fijne zwangerschap gehad dus. En ook mk gehad in 2011 zie ik. Ik heb ook een mk gehad in 2011 en mijn zoontje is in 2012 7 weken te vroeg geboren. Gelukkig alles goed gegaan daarna. Die van sensi test testen altijd alleen positief net voor je LH piek, tijdens en erna. Ervoor en erna licht en met de piek dus donker. Bij die andere zwangerschappen waren ze altijd super duidelijk nu moet ik zelf ooit kijken want als ik er twee op een dag doe is ie Savonds ooit donkerder dan smiddags en de dag daarvoor is die dan ook donker geweest snap je? Dus tussendoor een lichter testje. Eerder nooit met die van sensi test gehad.
Spannend Mamaalex ben heel erg benieuwd! En lilo88 ben ook benieuwd naar je vriendin der testen!! Voorkeur?? Hmm niet echt eigelijk een jongetje zou wel leuk zijn omdat ik natuurlijk al een meisje heb maar nog een meisje lijkt me ook heel leuk!!.. En zit hier ook nog steeds met de gedachte dat het er 2 zijn.. Maar ja dat zullen we wel zien op de eerste echo!! Hou me hart al vast! Babyloveyou Ik denk dat je het beste uit kunt gaan van je lichaam! Vruchtbaar slijm.... Had ook ergens gelezen dat je niet iedere maand een knaller hoef te krijgen,, omdat de ene keer het lichaam meer Lh aanmaakt dan de andere keer..
Hooi dames ben ik weer! Sorry ik ben altijd laat wakker haha komt mede door mijn werk.. Maar nu jullie het toch hadden over voorkeur en voor de 2de gaan.. Weten jullie al een naam? Wij namelijk wel wij waren zo bezig met namen zoeken dat we bijna niet eens meer konden kiezen!! Als we een meisje krijgen is het zeker.(2namen).. En een jonge zo goed als zeker we willen der alleen een 2de naam bij... Ons meisje heeft namelijk ook 2 namen Vinden jullie het ook zo leuk om naar die programma 's te kijken net zo als One born every minute? Geweldig elke keer als der een baby word geboren springen de tranen in me ogen!!
WoW wat is er weer veel gekletst! Ik was vandaag aan het werk en vanavond hadden we visite. Nu dus ff snel een reactie. Morgen denk ik maar wat uitgebreider reageren. Aan het eind van de middag/begin Vd avond is het bloeden gestopt, vandaag was het ook niet extreem veel meer. Hopelijk blijft het morgen ook weg en dan heb ik toch de hoop dat het een innesteling was. Ik las op internet dat je daarvan ook 2 a 3 dagen kunt bloeden. Dus ff afwachten, ik hoop wel een innesteling of een mislukte dat is in ieder geval al beter dan een LF van 7 dagen of minder! Mama Alex ik ben heel erg benieuwd naar je test morgenvroeg Ook naar die van je vriendin lilo88. Spannend allemaal!! Ik ben verder weg van z8, de kwaliteit is idd wat minder. Verder vind ik name it, vingino, babyface, dirkje, Hema en just small ook erg leuk!! Ik denk dat een meisje wel makkelijker is, veel meer goedkopere leuke kleding. Ooh michellee ja one born every minute vind ik erg mooi! En er is nog zo'n programma op tlc, ook erg mooi! Dat heb ik ook dat de tranen me in de ogen springen, zo bijzonder het moment dat je/een baby geboren wordt!! Jullie zijn snel met de namen! Ik denk er wel eens overna, maar we overleggen nog niet over welke namen we leuk vinden. Mijn voorkeur ging de hele tijd naar een jongen uit. Ik ben niet zo goed met haren en echte meisjesdingen. Ook vind ik het leuk voor m'n zoontje! Maar op het moment maakt het mij echt niet zoveel meer uit. Noordbrabant1981 er zit zeker een positieve test bij! Gezellig maken dus !
Wat spannend allemaal, die testers! Ik duim voor jullie! Ik doe echt m'n best om hier actief te zijn, maar ik vergeet het steeds, oops. Ik ben gewoon meer van even snel FB of whatsapp tussendoor. Maar ik probeer bij te blijven Voorkeur: Een baby! Ik lichte voorkeur voor meisje, man voorkeur voor een jongen (stamhouder). Ik zie mezelf niet met een zoon, gek he. Ben nu zo gewend aan al dat roze! Meisjesnaam hebben we al (en die is zooooo leuk, dus ik duim voor een meisje), ook 2e en 3e naam. Jongens naam zijn we nog niet over uit. Maar das meer dromen. Eerst maar eens zwanger worden. Kleding: Kort maar krachtig; Next. Ik hou van Next! De kleding, de kwaliteit, de prijs, alles. Het blijft zolang mooi, groot fan hier! Verder zit ik hier zo rond eisprong ongeveer denk ik misschien waarschijnlijk ik temperatuur deze ronde niet en ovulatietesten doe ik af en toe. Gisteren zat ie tegen positief aan, dus ik zie het wel. Ik moet echt zwanger zijn, anders word ik net ongesteld als we op vakantie gaan. Daar heb ik echt geen zin in :/
Effe gauw tussendoor .. Mijn vriendinnetje heeft zojuist licht positief getest met een z&k dipstick. Nu is het dus afwachten of het mooi oploopt ben heel blij voor haar!! Nu hopen dat ik snel mag volgen
Wha dat heb ik ook met zulke programma's haha. Voor een meisje hebben we wel een naam maar die hadden we al toen ik zwanger was van ons zoontje. Voor een jongen vind ik het echt moeilijk. Daar zouden we dan nog een naam voor moeten verzinnen.
Hey meiden, Net nog een ovulatie test gedaan. Nog steeds niet positief, maar wel vrij dikke streep. Heb foto gemaakt met flits en zonder flits. Lijkt iets duidelijker in t echt. Verloor net ook klodder slijm maar twijfel of het geen sperma kan zijn van gisteravond? Of wordt dat na een nacht helemaal vloeibaar? Gisteren was wel echt vruchtbaar slijm want hadden die dag ervoor niet geklust.
Heb het idee dat het LH nog steeds aan t stijgen is ofzo. Hij is erg donker voor na een eventuele eisprong, wat denken jullie? Dat slijm van net leek wel heel veel op vruchtbaar slijm.. echt dat eiwit achtige en was heel glibberig. En stevig en rekbaar. Of zou het toch nog wat sperma kunnen zijn? Denk dat ei er nog aan moet komen.. wel errug laat...maargoed had vorige cyclus ook pas op dag 19 mijn ei. Vruchtbaar slijm verlies ik ook vaak dagen vóór ei. Fijn weekend meiden!
Ovulatie testje hier weer wit dus heb gister denk ik mijn Eisprong gehad. Dacht ik al omdat ik megapijn in mijn onderrug/zij/buik had en aanvallen van misselijkheid kreeg. Ik mag nu dus op het wachtbankje twee weken😉.
Spannend hier hoor! Ben benieuwd wat er voor iedereen te gebeuren staat. Hier pfff mega menstruatie maaaarr... ik heb gewoon die hard gesport 2 uurtjes! Dus nu nog ff wat aanrommelen in huis. Straks avonddienst draaien. Sorry over de testen kan ik nog weinig meepraten..
een negatieve test en nog geen bloed dus zullen toch mijn maandstonden geweest zijn de 6e en niet een innesteling. @ florina : kan je mijn nod verplaatsen naar 3 augustus ? goed puntje is ik zit dan nu in mijn vruchtbare periode bijna hopelijk is ronde 2 een betere ronde
ik zou nu graag een meisje willen , ik heb al een zoontje en zou graag van elks 1 willen meisjesnamen hebben we al maar geen jongensnaam dat word nog moeilijk. en kledij next ( maar vanaf 122 vind ik ze niet meer mooi dus zoontje zit in zijn laatste ronde next . brusje zal veel next dragen) en c&a,h&m maar niet alles ervan.... kiabi vind ik ook wel toffe dingen hebben
Balen mama alex! Maar idd positief is dsn dat je alweer bijna vruchtbare tijd zit Namen; wij hebben hier al heel veel nagedacht over namen. Maar vooraf aan zwangercshap ook al. Maar ligt nu allemaal even stil. Eerst hopen dat komende weekjes goed doorkomen waar ik wel alle vertrouwen in heb. En dsn een zien wanneer geslacht bekend is. Vanaf geslacht bekend gaan we pas weer evht aan de slag voor namen. Omdat we bij onze VK elke controle echo krijgen is het afwachten wanneer geslacht zien. Helaas bij nr 1 vanaf 14weken al n vermoeden, maar tot aan 20weken echo ging ze steeds zo met d'r beentjes liggen dat we niet zeker konden zeggen haha. Dus eens afwachten jaren hoe eigenwijs deze jongedame/jongeman gaat zijn😍
noordbrabant oef, t wachtbankje.... leuk om weer fase verder te zijn maar wachtbankje duurt zo lang hihi. jill balen dat je zo'n zware menstruatie hebt! Maar bikkel hoor dat je lekker doorgaat ga je straks ook ovulatietesten gebruiken? lilo wat super leuk voor je vriendin dat ze positief heeft getest! Idd hopen dat je snel.bij haar mag voegen hihi. Hoever is ze nu in haar cyclus, nog voor nod? babyloveyou hij loopt idd nog wel mooi op.dus dat is positief! Slijm vanochtend kan idd nog sperma van gisteravond zijn. Dat ziet er na een nachtje/dagje vaak bijna t zelfse uit als vruchtbaar slijm maar dan idd ineens een klodder, haha. Wat een raar onderwerpen praten we hier eigenlijk over heh hahahah onze mannen moesten eens weten wat we hier allemaal bespreke
Trotsemama Ja ga ik doen. Die van zwanger en kids ik moet ze nog steeds bestellen. Ik ga gewoon door hoor hihi... Hoe meer kilo's eraf hoe beter.
En ik ook haha! Ben zo benieuwd wie er straks weer verplaatst mag worden! En uiteindelijk natuurlijk iedereen van het lijstje naar zwangerrrr! Voor een meisje weten we al een naam Vind 'm zelf echt super mooi, past echt perfect bij de naam van onze dochter. Echt leuk joh, ben ook erg benieuwd naar jullie namen als jullie schatje over een aantal maanden geboren is Heel leuk om te kijken maar ik ben dan ook echt 1 en al janken haha, krijg al heel snel tranen van dat soort dingen. Blijft prachtig! Wat apart zeg! Ben benieuwd of je nog last hebt gehad van bloeden of is het nu echt helemaal gestopt? Hoop inderdaad dat je LF wel langer is, maar het allerliefst dat je natuurlijk zwanger bent! Er wordt ook wel heel veel gekletst hoor, dus dat is zeker begrijpelijk! Oooh spannend, hopelijk gauw je eisprong en dan kan het wachten beginnen.. Hopelijk lekker zwanger op vakantie! Ah wat leuk Hopelijk een knaltest! En dat jij maar gauw mag volgen! Inderdaad een hele duidelijke streep! Hoop dat 'ie over een paar uurtjes knalt. Kan inderdaad ook sperma zijn, maar soms is het zo verwarrend Kan echt op elkaar lijken. Misschien wel beide.. Denk nog steeds dat 'ie echt nog moet komen! Hoe lang was je cyclus nou ook alweer normaal gesproken? Spannend ! Nu hopen en duimen! Zo, dat doe ik je niet na Goed hoor! En werkse alvast! Wat jammer ! Hoop dan over twee weken wel een mooie test te zien! Zal je gelijk even verplaatsen zo. Wat fijn dat jullie bij elke controle een echo krijgen joh! Dat is hier niet zo, maar bij de praktijk waar ik weer naartoe wil krijgen we wel een vroege echo rond de 7 weken om te kijken of de zwangerschap intact is, dat vind ik wel fijn! -------------------------------------------------------------------- Hier inmiddels op dag 15, maar ga nu toch twijfelen of ik eigenlijk niet op dag 14 zit Had namelijk toen ik "ongesteld" werd pas rond 19:30 last van heel licht bloedverlies/slijm en de volgende ochtend echt bijna niks op m'n tampon. Ik denk dat ik m'n banner maar moet aanpassen? Verder ben ik vergeten ovulatietesten te bestellen gister en wilde echt maandag beginnen, te laat nu dus helaas. Ga daarom denk ik even langs de Action maandagochtend, iemand ervaring met Action ovulatietesten? Ik bestel zo ook voor de zekerheid nog de Z&K testen om verder mee te testen dinsdag, ben benieuwd!
ZOMER 2016 voor een tweede! Bekijk bijlage 507382 Bekijk bijlage 507383 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Lauren1984 (32 jaar) Eerste ronde NOD: 20 juli - Annabella86 (30 jaar) Derde ronde NOD: 21 juli - Tammie87 (29 jaar) Derde ronde NOD: 25 juli - Nathalie1989 (27 jaar) Eerste ronde NOD: 27 juli - Noordbrabant1981 (35 jaar) Eerste ronde NOD: 30 juli - KissfromArose (30 jaar) Tweede ronde NOD: 31 juli - Mama Alex (23 jaar) Tweede ronde NOD: 3 augustus - Florina (26 jaar) Eerste ronde NOD: 6 augustus - Lilo88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 11 augustus - Jill85 (30 jaar) Tweede ronde NOD: 13 augustus - xZoe (29 jaar) Tweede ronde NOD: 18 augustus - Druifi (26 jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Babyloveyou (24 jaar) Zesde ronde NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - NieuwWolkje (28 jaar) Beginnen in: juli 2016 - Flien13 (24 jaar) Beginnen in: september 2016 ZWANGER! Uitgerekend in februari 2017 - Trotsemama14 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 17 februari Uitgerekend in maart 2017 - Michelleee (23 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 maart Uitgerekend in april 2017 - ? AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S - Trotsemama14: 25 juli - Termijnecho & controle verloskundige Mama Alex, heb het aangepast
Florina: Mijn cyclus duurt normaal tot nu toe 27/31 dagen. Zal deze keer wel langer zijncdenk ik. Had voor mijn zoontje ook cycli van 4 weken tot soms 5,5 weken dus het kan wel. Ik heb geen ervaring met acrion ovulatie testen. Maar je kunt altijd proberen! Denk net als mij dat je jezelf dagje terug kan zetten in je cyclus. Ik had dus hetzelfde haha. In de avond lichte bloeding en dag daarna zette t echt door. Jill; Hier ook altijd veel last van menstruatie. Voor de zwangerschap van mijn zoon was het nóg erger. Wat gebruik je er tegen? Als ik je tip mag geven: Aleve feminax! Is mijn beste vriend tijdens de menstruatie haha. Trotse mama: fijn zeg zo vaak een echo. Ik kreeg ze ook vaak bij mijn oude vk. De volgende zwangerschap wil ik meteen bij de gyn gaan lopen vanwege de problemen in mn vorige zwangerschap. Hopelijk dan ook veel echo's. Blijft toch zo leuk! Michellee; je hebt voorgevoel dat je een tweeling gaat krijgen? Zou wel bijzonder zijn! Toen mijn ovu opgedroogd was, was ie nog duidelijker. Denk tot nu toe de duidelijkste. Wij gaan nu naar een verjaardag/BBQ en zal vanavond als we thuis zijn weer testen en morgen idem dito tot ie hopelijk echt knalt. Denk gewoon een laat eitje. Hopelijk extra goed gerijpt nu moet wel een super-eiv zijn hahaha. En we klussen sowieso nu om de dag tot nu toe, dus moeten we tot nu toe goed zitten.