Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyloveyou
    Niks haha echte bikkel hier.. (nee geintje) ik mag bijna niks. Ivm mn nieren. Dus als ik het echt niet red dan neem ik pad een paracetamol hihi.

Hoe hou je het vol zeg om de dag klussen. Dat lukt hier rond de meest vruchtbare dagen maar verders... hahaha. Gelukkig hebben we er beide genoeg aan.

2. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Babyloveyou
    Ja ik heb echt het gevoel dat het er 2 zijn... Maarja zou het ook echt mis kunnen hebben hoor.. Maar ik teste al op 8 dpo licht positief en elke dag worden ze donkerder.. Had al voor mijn NOD een knaller! Die ik in mijn vorige zwangerschap pas bij 5/6 weken hadmaarja we zullen het zien :D

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Jill; Haha wij hebben altijd al best een vrij hoog libido gehad. Ook voordat we voor een kindje gingen deden we het al vrij vaak!

Michelleee; Spannend, je had idd erg duidelijke testen voor zo'n prille zwangerschap. Ben benieuwd of het er 2 zijn!

Mijn ovu testjes van vandaag.. 9:00 en 23:00...Echt biiiijna positief..
    Als dat kreng morgen niet knalt weet ik het ook niet meer!! :p

Bijgevoegde bestanden:

4. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Ik durf het bijna niet te zeggen..... Wij doen het elke dag, Minimaal 1 keer :D Een ei missen zal hier dus niet gebeuren :p tenzij we ziek zijn ofzo (en tijdens menstruatie), maar anders zit libido hier wel prima.

Pf ben moe maar kan niet slapen. Drukke dag gehad, eerst even afschakelen. Dus dan maar lekker zp afstruinen in bed, haha.

5. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    elke dag... wow nee daar heb ik de puf niet voor.. ik sport ook 3/4 avonden in de week en mijn vriend ook 3 avond in de week dus wij zijn ook elke avond druk haha... dan vallen we regelmatig als een blok in slaap als we ons bed aanraken.

6. Annemiek125

Yes, test is nu net weer nóg donkerder! Hij is bijna positief!

7. Annemiek125

Komende dagen maar even gezellig maken! Hij zit nu echt tegen het positieve aan. Kan je nagaan hoe je je kan vergissen in je vruchtbare dagen... Als mensen geen testjes gebruiken en gewoon denken dat ze ovuleren op dag 14... of mensen die doen aan periodieke onthouding..kun je dus goed naastzitten zeg.

Test gedaan 8:30 en net even deze foto gemaakt door verduidelijking.

Bijgevoegde bestanden:

8. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Yess!! Gaat de goede kant op!! Hopelijk krijg je vanavond een knaller!! Het is je echt gegund en dan maar duimen dat de zaadjes hun best doen!!

Elke dag?! Zo nee hoor hier niet haha

9. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    1 dag na NOD
    Vandaag ga ik een laatste testje doen,, had gisteren namelijk steken in mijn buik dus vertrouwde het niet zo en ben gelijk een testje gaan halen voorderest geen bloed ofzo gelukkig! ... Ik laat jullie hem weer zien als ik de test heb gedaan!

Mijn symptomen werken nu al hoor zo ben heel erg snel op me teentjes getrapt,, snel huilen etc.. Dat had ik me vorige zwangerschap ook,, alleen veel en veel later??? Word nog wat voor man lief! Haha ik probeer dit keer wel in te houden voor hem want de laatste keer was ik echt satan hemzelf:)

Morgen ga ik de vk alvast bellen en dan horen jullie ook wanneer mijn eerste afspraak is!! En natuurlijk morgen tekenen voor ons huisje!! Heeft echt heel lang geduurd deze week hahaha hij kroop voorbij!

10. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Jaah dan wordt het flink klussen 😃. Haha hoe blij kunnen wij worden van een positieve ovulatietest😂😂😂. Succes!

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Haha moet er niet aan denken elke dag😝. Maar is toch ook niet goed voor het zaad (als je zwanger wil worden) geloof ik als je het elke dag doet. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt😉! Sommige vinden sex super ontspannend maar ik bijv niet hihi.

12. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ik vond die eerste weken zo spannend. Constant klachten hebben alsof je ongesteld moet worden maar dat hoort bij de zwangerschap omdat de baarmoeder aan het groeien is. Maar ik vond dat zo eng dat ik elke keer naar de wc ging om te kijken of ik geen bloed had. Gelukkig weet ik nu dat het zo hoort☺️.

Alvast gefeliciteerd met jullie huisje! Wat een geluksmaand hebben jullie!

13. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ohjee! Weer een hoop gemist. Erg druk weekend! 3 feesten! Dus weinig tijd voor andere dingen.

Heb ik hier iets gemist?

14. KissFromARose

Nee het is niet het meest ideaal inderdaad, maar we zijn 2 keer direct zwanger geraakt, dus ik geloof dat het daar niet zo aan zal liggen ;) Buiten dat willen we seks hebben omdat het leuk is, niet omdat het moet (of juist niet omdat het niet mag).

Wat spannend, al die strepen! Ik duim voor mooie resultaten :) :)

15. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Nou de laatste haha de T spreek is nog donkerder dan de C streep! Ben weer opgelucht hahah,, en wat een vreemde test is het heb hem gewoon bij de jumbo gehaalt

Bijgevoegde bestanden:

16. KissFromARose

Prachtig! En nu genieten van komende week! Gefeliciteerd met jullie huis en deze prachtige testen!

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hi meisjes,

Zooo wat zit ik dit weekend in een dip joh ... ben sjaggo en kan niets hebben... moet gauw verandering in komen want wordt totaal niet happy van deze instelling. Ik heb besloten om deze ronde echt minder met zwanger worden bezig te zijn. Ik merk dat het me (nu al) continue bezig houdt, en ik wordt er heel onrustig van!
    Ik heb met mn partner afgesproken dat ik nog maar 1x per dag dit forum check en ik ga weer sporten. Zo hoop ik wat meer afleiding te hebben, voordat het anders een issue wordt.

Heb alles wel gelezen, maar ben het ook al weer kwijt ...
    Wens jullie allemaal een fijne zondag! En morgen probeer ik weer een beetje persoonlijker te reageren.

X

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, kan inderdaad iets langer zijn! Maar je hebt in ieder geval bijna je eitje gevonden :D Eindelijk!!

Heb mezelf inderdaad een dagje teruggezet! Nu moet ik opzoek naar m'n ei :D

Haha, wij ook als m'n man geen nachtdienst of avonddienst heeft. Maar dan zeker weten elke dag :p;)

Jaaaaa bijna!! :D Die gaat echt op korte termijn knallen! Kan inderdaad zo ontzettend schommelen, daarom vind ik die testen ook zo handig!

Steekjes en krampjes zonder bloed zijn voor mij echt hét ultieme zwangerschapskwaaltje :) Hoort er echt bij hoor!

Oei haha, dat belooft dus nog wat! Ben benieuwd wanneer je bij de verloskundige terecht kan! En heel fijn dat jullie straks echt een frisse start in jullie nieuwe huisje hebben!

Volgens mij niet zoveel :p Heb je een leuk weekend gehad?!

Ja, klopt! Het is niet erg voor het zaad om het elke dag te doen, behalve als het zaad van de man sowieso al niet optimaal is.

Hartstikke mooi weer!! Duidelijker kan niet!

Bah, wat vervelend zeg :( Kan je helemaal niets aan doen soms, weet zeker dat je je over een dag of 2 weer wat beter zal voelen. En kan me ook goed voorstellen dat het echt ook vervelend is er continue mee bezig te zijn, dat het continue in je hoofd zit. Helemaal goed om het zo aan te pakken, toch? :) Zo kan je er toch nog wel mee bezig zijn maar heb je wat meer tijd voor jezelf en het dagelijks leven wat weer afleiding geeft.

Dikke knuffel! Je doet het goed!

19. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie ovutesten en mooie zwangerschapstest Michelle!

Sex: hier werk ik zo onregelmatig en idd ook ik sport veel en manlief is ook vaak mountainbiken of wielrennen vaak gewoon blij om heerlijk in bed te slapen hahaha.. maar als dan het moment daar is is er veel passie en liefde voor elkaar dat vind ik het belangrijkste. Iedereen lekker zijn ding toch!?

Vanmorgen ben ik naar de kerk geweest moest bijna kotsen hahaha ben echt ziek van mn menstruatie deze keer. Ik kan precies 1,5 uur met de grootste tampon :( Dus hopelijk krijg ik er een mega mooi ei voor terug!!

20. Annemiek125

Vanavond reageer ik weer even uitgebreid ;)

Testje van net was weer ietsje lichter dan vanmorgen, maar had ook vrij lichte urine. Denk dat t daardoor komt. Vaak is mn test smiddags lichter rond de piek. Had dan wel smorgens positief, smiddags nét niet en.savonds wel weer. Test vanavond nog en morgen weer en dan hopelijk echt knaller. Gaan sowieso voor de zekerheid aan de klus :) Nu die van vanmorgen opgedroogd is lijkt ie zelfs positief, snap het dus effe niet helemaal.

Stél dat ie niet meer donkerder wordt...is het dan toch mijn piek geweest?

Deel Deze Pagina