Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik vind de ovulatietesten van Zwanger & kids super fijn! Werken bij mij heel duidelijk en vind de prijs ook prima. Zijn dipsticks :)

Is ook confronterend natuurlijk! :( Jij wil ook gewoon een mooie positieve test! Zo rot dat je helemaal machteloos bent en je het gewoon niet in de hand hebt wanneer het raak is.. Enige wat ik kan zeggen is dat je hier altijd je verhaal kwijt kan als je er even doorheen zit!

Ik zit alleen op dit forum, volgens mij zijn er wel andere maar dat trekt me niet echt zo.

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hebben jullie nog vakantieplannen dit jaar meiden? Ik wil eigenlijk het liefst even een weekje naar de zon, maar m'n man kan dan sowieso niet mee aangezien hij net is begonnen bij z'n nieuwe werk. Dus dan zou het met m'n dochter en mijn zusje zijn, lijkt me wel relaxed hoor! Maar eigenlijk moeten we ook de tuin nog opknappen en zwanger worden :p:D dus ik weet het nog niet.

We gaan als het goed is vrijdag een dagje naar de Efteling, heel veel zin in! E. is er nog nooit geweest en denk dat ze het echt geweldig zal vinden!

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!

Bekijk bijlage 500069 Bekijk bijlage 500070

Proberen zwanger te raken
    - Tammie87 (29 jaar) Eerste ronde NOD: 28 mei
    - Babyloveyou (24 jaar) Vierde ronde NOD: 29 mei
    - Flien13 (24 jaar) Eerste ronde NOD: 9 juni

Nog niet begonnen
    - Trotsemama14 (27 jaar) Beginnen in: juni/juli 2016
    - Florina (26 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Nathalie1989 (27 jaar) Beginnen in: juli/augustus 2016
    - Lauren1984 (31 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Leeuwtje1981 (34 jaar) Beginnen in: september 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Florina, haha zoveel dingen te doen nog dus! Maar naar het zonnetje is natuurlijk heerlijk! Ik ben zelf niet verder gekomen dan Italië en Londen haha. Owja Berlijn en Tsjechië, met school vroeger:p Enne leuk de Efteling! Wij gaan vrijdag naar Apenheul:D Hebben van die kortingsmuntjes gebruikt van de Jumbo:p denk dat m'n zoontje dat helemaal geweldig gaat vinden! Daarna gaan we gelijk door naar het vakantiepark. Lekker weekendje genieten met z'n drietjes:)

5. Annemiek125

Oh ja Lauren1984: Wat betreft het afvallen.. ik heb niet echt een speciale methode gevolgd. Ik ben gewoon simpelweg minder gaan eten, haha :D Dus at ik normaal 's morgens 2 broodjes, at ik er nu 1, net als de lunch. Ook at ik elke dag fruit en mocht ik van mezelf 's morgens en 's middags één tussendoortje, uiteraard wel een gezonde ;) En toen sportte ik trouwens niet. Stond er toen al veel alleen voor met mijn zoontje, dus had geen tijd voor sporten haha. Was eerst even flink doorbikkelen, maar toen ik eenmaal de 'smaak' ;) te pakken had, had ik er geen moeite mee. Verloor volgens mij 0,5 of 1 kg per week

6. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd. Ik vind dat we in ieder geval tot juni moeten wachten hihi. Dus dat probeer ik dan ook maar

Ja ik vind 't een hele fijne overzichtelijke app! Maar ga 'm nu gewoon in alle 2 de app's invullen haha.
    Even wachten hier ook.wel.handig qua cyclus. Omdat dit pas m'n eerste is na stoppen pil fijn als ik weet of er überhaupt regelmaat gaat komen.

Pff sporten en afvallen.
    Hier heel veel aangekomen bij eerste zwangercshap, meer dan 30kilo. Maar heel veel vocht hoogzomer. Gelukkig op 2 kilo na alles weer kwijt. En ben nu ook wel tevreden gelukkig.
    Beetje conditie opvouwen wel fijn voor 2e zwangercshap maar verder vind ik t goed zo!
    Ben al m'n kilo's kwijtgeraakt door voeding aan te passen. Wat brood vervanger door salades. Gezond eten, niet snoepen, gezond snacken en heeeel veel wandelen.
    Gelukkig geen zoete kauw hier dus ging me goed af:D

Geen vakantie hier dit jaar ivm de benodigde financiële middelen voor andere dingen. Misschien einde van 't jaar even samen weg. Maar anders gewoon dagjes leuke dingen doen met onze kleine meid. Is voor ons ook prima. Zijn niet zulke vakantiegangers.

Wat betreft foliumzuur ed. Hier nu alleen foliumzuur van apotheek. Was maar 4euro voor n potje met 90pillen dus voor 3mnd.
    Daarna hopelijk al zwanger, hihi... maar wil met een hopelijk komende zwangercshap dan beginnen met VSM Mama. Die heb ik vorige zwangercshap ook gebruikt en zat alles in!

7. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh had heel wat bij te lezen haha :p
    Iedereen al druk in de weer zie ik.

Babyloveyou, wat jij zei had ik bij mn eerste zwangerschap: zat toen bij n clubje en was uiteindelijk als een na laatste zwanger.
    Niet dat t een wedstrijd is, maar dan ga je je toch afvragen of t voor je weggelegd is.

Flien: ja heb toevallig foliumzuur gekocht, ga ermee beginnen als t spiraaltje eruit is (19 mei gaat t gebeuren!)

Wel grappig, hier nog eentje van 1.64m :p

8. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL

Bekijk bijlage 500069 Bekijk bijlage 500070

Nog niet begonnen
    - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------[/QUOTE]

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heerlijk inderdaad! Vorig jaar zijn we naar Turkije geweest, was de eerste keer dat E. met het vliegtuig ging. Hele fijne vakantie gehad! Maar misschien dat we dit jaar toch overslaan..

En wie weet waar je nog naartoe gaat in de toekomst :D Straks met twee kindjes!

De Apenheul lijkt me ook super leuk, ben benieuwd wat je zoontje ervan vindt. Alvast heel veel plezier, heerlijk even een weekendje eruit!

Komt vast goed! De tijd gaat hopelijk lekker snel :) Voor je het weet is het juni!

Ja, ben benieuwd wat er bij Fertility friend bij jou uitkomt. Op welke cyclusdag zit je nu ook alweer? Weet het even niet meer! Zo weet je inderdaad een beetje hoe je cyclus ongeveer in elkaar zit tegen de tijd dat jullie er echt voor gaan.

Wat goed dat je alles weer kwijt bent joh! Top :) En op een gezonde manier afgevallen!

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113

Bekijk bijlage 500088 Bekijk bijlage 500089

Nog niet begonnen
    - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------

Als jullie nog iets aan te passen hebben laat maar weten hoor, dan pas ik het voor je aan :)

Spannend dat jullie er ook bijna voor gaan Zoe, nog eventjes en het is juni!

11. Annemiek125

Florina: Ben wel al eerder in de Apenheul geweest, maar voor mijn zoontje is het de 1e keer hihi. Ben ook benieuwd! Denk dat hij niet bijkomt van het lachen met al die aapjes:p Hij kan echt gillen van blijdschap haha!

Hebben jullie een voorgevoel van het geslacht van jullie 2e kindje? Ik heb dus echt geen idee. Heb geen voorkeur, alleen in mijn omgeving zijn al veel jongetjes geboren.. mijn zoontje was het eerste in deze generatie, mijn neef heeft vorig jaar een jongetje gekregen en mijn schoonzus verwacht in juli haar eerste; is ook een jongetje. Zou dus een meisje ook wel erg leuk vinden, ook leuk om een koningskoppel te hebben;) Maar aan de andere kant vind ik een 1e knulletje ook geweldig, een klein broertje!

Zit nu pas op cd 4! duurt zo lang:p Heb mijn banner maar aangepast, je weet niet wie er meeleest haha, straks komen ze achter de geb. datum van mijn mannetje, is natuurlijk makkelijk te berekenen als je met een ticker ziet hoe oud hij is. Gewoon 2012 is dan toch wel het handigst. Wil wel anoniem blijven, niemand hoeft te weten dat we voor een kindje gaan verder:D maar vind zo'n ticker echt ideaal, kan ik mooi mijn cyclusdag bijhouden op welke dag ik zit!:p Al ben ik ook echt ZP-verslaafde.. zit er veel te veel op.. maarja.. zoonlief logeert bij opa en oma, kan morgen heerlijk uitslapen! Welterusten voor straks meiden!

12. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! 19 mei is al zoo. Tijd gaat snel:)

Jaa de tijd gaat nu al snel. Net weer even op de kalender zitten kijken en tellen hihi en ach. Juni is maar n maandje weg, dus na deze eik nog maar 1 cyclus. Dat is prima te doen haha.

Morgen zit ik op cyclusdag 16, ben benieuwd of ik er wat wijs uit ga worden. Vanochtend weer hogere temp dan afgelopen dagen dus als dat aanhoud zou ik idd m'n ei gehad kunnen hebben. Jeej. Hihi

Ja was ook fijn om t op die manier weer kwijt te raken. Duurde wel 9mnd maar ach. 9 op en 9 af heh;)

Wij hebben nu een meisje en n jongetje erbij zouden we heel erg leuk vinden
    Maar beide heel sterk t gevoel dat we alleen maar meiden gaan krijgen. Dus daar stellen we ons op in, en 2zusjes is ook super leuk!
    Als dan toch een 2e is weggelegd voor ons en t zou een jongetje zijn dan zie ik dat als extra kadootjje haha.

HeB je goed dat je anoniem wil blijven.
    Ik voorlopig ook voordat er überhaupt een zwangerschap is en die bekend gemaakt word. Gaat nu nog even niemand wat aan.
    En dan krijg je ook geen vervelende vragen of t al gelukt is:)

Slaap lekker meiden

13. Annemiek125

@Trotsemama14, ik heb zelf niet echt een voorgevoel. Maar aan de andere kant zie ik mezelf geen dochter krijgen, misschien omdat ik al een mannetje heb, haha! Achja, als het maar gezond is! Dat is natuurlijk het belangrijkste. Merk aan vriendlief dat hij stiekem een lichte voorkeur heeft voor een jongen, aangezien dit z'n 1e kindje gaat worden, misschien toch een beetje man-eigen, geen idee ;) Mijn zoontje is ook echt toe aan een broertje of zusje.. die roept soms zelfs over zijn speelgoed "Kijk! dit is mijn zusje!" zegt ie dan haha :D En ja privacy vind ik wel belangrijk. Helemaal op een forum, want je kan gewoon lekker ongecheneerd overal over kletsen ;)

Net aan het fantaseren over hoe ik het vriendlief wil gaan vertellen als ik eenmaal zwanger ben.. in eerste instantie had ik het hem denk ik gewoon gezegd of opgebeld als hij op het werk zou zijn.. maar wil het eigenlijk wel wat bijzonderder maken.. zit te denken om dan slofjes, rompertje of speentje met iets van 'I love papa' erop in te pakken met de zwangerschapstest erbij.. en dan proberen te filmen. Lijkt me echt onbetaalbaar de reactie!!:D Aangezien hij nog geen kinderen van zichzelf heeft, is het voor hem nu nog een 'ver van mijn bed show' heb ik het idee, hij staat er vrij nuchter in van 'wei zien wel wanneer het raak is', ik daarentegen niet haha! Ben zooooo ontzettend benieuwd hoe zijn reactie gaat zijn als hij dan toch écht papa gaat worden!
    Hebben jullie al een ideetje hoe jullie het gaan vertellen?

14. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Florina, sorry ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen het zelf aan zou passen:p

Allemaal zp-verslaafden hier haha:D
    Ik merk dat het bij mij ook al wat begint, wil toch iedere dag lezen.. maar vermoed dat het pas erger wordt als we echt gaan proberen!

Babyloveyou: wat grappig dat je zoontje zijn speelgoed soms zijn broertje of zusje noemt haha, dan wordt het tijd ;)

Ik heb dit keer eigenlijk het gevoel dat het weer een jongetje wordt. Zou ik niet erg vinden hoor..Ben blij als het lukt om nog een kindje te krijgen, en als het gezond is.
    Mijn vriend denkt dat we een meisje krijgen, dus ben benieuwd.

Geen idee hoe en wat, betreft het vertellen.
    Misschien is het ook wel leuk om samen te testen..

15. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Woow veel geschreven al zeg! hopelijk vergeet ik niemand

@Florina Leuk de efteling! ja is lastig als je veel dingen wilt ik ken het haha Wij gaan 12 dagen naar de Veluwe met vrienden ook:)

@babyloveyou wat leuk de apenheul! ben ik ooit 1 keer geweest.

@Nathalie ik wil ook nog het liefs 10 kilo kwijt. ik ben niet echt aan een dieet maar aan het mindere met snoepen.

wij hebben ook geen voorkeur, we hebben van beide smaken al wat haha:p Ook geen gevoel nog, misschien als ik zwanger ben.
    Ik fantaseer ook hoor met vertellen en wat voor kamertje, heerlijk toch?!
    Ik ben wel benieuwd hoe mijn omgeving gaat reageren op een derde, je hoort best vaak dat de reacties dan wat minder zijn.

16. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL

Aah jaa dan word het idd wel tijd voor n kleintje erbij. Wat schattig dat hij dat met z'n speelgoed doet

Mijn man en ik testen gewoon samen net als bij de eerste. Voor hem en mij net zo spannend. Heb een heel erg meelevende man dus hij zou me niet in dank afnemen als dat alleen zou doen.
    Wil ik ook niet alleen doen.
    Hij begon laatst zelf al ovulatietesten en of ik niet ook zo'n app kon regelen voor hem dat hij kan zien wanneer ik vruchtbaar ben. Haha. Te schattig toch!!

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Haha ja, ik ook inderdaad maar denk dat mijn dochter dat ook heel leuk zou vinden! Wel een beetje spannend :p Ben benieuwd, laat je weten hoe het was?! :D

Ah, veel jongetjes dus! Ik ben heeel benieuwd maar ik denk eigenlijk weer een meisje hier, alhoewel ik echt 0,0 voorkeur heb verder hoor ik vind het allebei helemaal geweldig. Een zusje lijkt me hartstikke leuk voor onze meid, twee zusjes maar een jongetje lijkt me ook super, een jongetje en een meisje! Ben nu al benieuwd terwijl ik niet eens zwanger ben haha.

Ja, dit is een mooie neutrale banner zo! En de tijd gaat de eerste helft van je cyclus al helemaal langzaam hé? Na de ovulatie ook wel hoor, maar vind het tot ovulatie echt trager dan traag... Maar inmiddels zit je op dag 5, op naar je eitje!

Ja hé? Vind het ook echt snel gaan hoor! Gek idee hoor, nog 1 keer ongesteld dus en dan hopelijk zwanger :p Of in ieder geval er actief mee bezig.

Oh, dat schiet al op! Ben benieuwd hoe jouw kaartje van Fertility friend er nu uitziet? Zal mijne zo ook even plaatsen. Ben ook echt benieuwd wanneer ik m'n ei heb!

Netjes hoor! Ben nu ook weer begonnen met normaal eten, geen overdreven dieet maar gewoon de lekkere dingen even schrappen.

Ahh leuk :D Dat zal dan wel een grote verrassing zijn! Is inderdaad zo anders en bijzonder natuurlijk ook een eerste kindje. Alles tijdens een zwangerschap voor het eerst meemaken, eerste echo, kloppend hartje.. Zo'n leuke tijd!

Ik denk dat ik het gewoon ga vertellen als het zover is. Zou wel iets leuks verzinnen voor familie/vrienden :D

Ahg nee hoor, zo bedoelde ik het niet! Maakt echt niet uit!

Al bijna voor jullie hé! De tijd al aan het aftellen? :D

Wat leuk zeg! Gezellig ook met vrienden :) Veel plezier alvast!

Inderdaad super leuk om al over te fantaseren, kan het al helemaal bedenken hoe ik alles wil gaan doen straks!

Denk je dat je omgeving wel verwacht dat jullie voor een derde zouden gaan? Of is dat echt een complete verrassing? Zou wel een beetje zuur zijn als de reacties minder zijn..

18. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb n eigen berichtje geplaatst in "temperatuurkaartjes" onderwerp; wat denken jullie..?

19. Annemiek125

Trotsemama14: ik heb echt 0,0 verstand van temperaturen. Alleen bij mijn zoontje als hij koorts heeft, haha ;) Sorry, had je graag willen helpen maar kan wel iets roepen maar heb dan geen flauw idee waar ik het over heb!:p

Florina: ja nog effetjes geduld en dan hoop ik mijn ei te vinden! Wanneer beginnen jullie met testen? ik ga denk ik op dag 11 beginnen, is de kans dat ik hem mis nihil.

Met vriendlief testen wordt in mijn geval wat lastig, hij is 5 dgn per week al om 05:30 uit bed en naar zijn werk en is pas tegen 17:00 weer thuis haha, al zou het wel kunnen, samen testen. Maar vind het wel leuk m er iets 'speciaals' mee te doen. Kan niet wachten om zn reactie te zien!:D Maar misschien denk ik er straks weer heel anders over en testen we toch samen haha

Pfff ik heb de hele dag al kriebels in mn buik! Geen idee waarom! Hopelijk een voorteken voor deze maand;) Mijn zoontje ligt nu te snurken op de bank (zogenaamd niet moe, je kent het wel;)) ga straks even naar vrienden toe, zij hebben een mannetje van 2jaar, dus kunnen de 2 boefjes samen spelen!

20. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Hopelijk is het een goed voorgevoel die kriebels in je buik babyloveyou! Leuk een vriendje waar je zoontje mee kan spelen! Hoe was t vanmiddag?
    Oh super de Apenheul!! Ik denk dat ons zoontje dat ook superleuk zou vinden, altijd als hij een aapje ziet zegt hij hoehoe hahahaah.
    Verder testen wij denk ik weer samen. De uitslag was al een grote verrassing. Voor de familie verzinnen we wel weer wat leuks :).

Trotsemama14 ik heb er ook geen verstand van, had anders graag gekeken! Hopelijk krijg je veel reacties en duidelijkheid :).
    Verder denkt ml dat we een meisje zullen krijgen. Ik vind mezelf meer een jongensmama, maar het maakt me niks uit verder. 2 jongetjes die met elkaar kunnen ravotten is leuk, maar een jongen en meisje ook :D!!

Heerlijk tammie87 naar de Veluwe! Gaan jullie van t zomer weer of hebben jullie al vroeg de vakantie? Wij gaan volgende maand nog naar Portugal, dit is al wel onze vakantie dus daarna duurt t nog wel weer een poos voordat we weer samen vrij zijn. Maar wel al heel veel zin in en we zijn er ook al aan toe na wat gebeurtenissen hier.

Florina de Efteling gaaf, ben er nog nooit geweest! Zijn er voor volwassenen ook veel leuk attracties?
    Nog maar 1x cyclus, dat gaat echt snel :D!! Hopelijk daarna snel raak!

Xzoe 19 mei de spiraal eruit, spannend! Hopelijk komt je cyclus snel goed op gang!

Deel Deze Pagina