Ik denk het wel bij mij was hij ook donker en daarna weer lichter,, zou gewoon voor de zekerheid testen vanavond dan weet je het zeker,, veel plezier
Oh ja in ronde 3 met ovulatie testen was de test streep donkerder dan de controle streep, ronde 4 waren ze steeds even donker zegmaar op piek, en ronde 5 was dus ei te zien via echo. Je kan dus ene cyclus meer LH aanmaken dan andere cyclus? Want eisprong heb ik schijnbaar wel. Als ie niet donkerder wordt, moet ik dus haast wel op de piek zitten?
Doe ik michelle! Vind die streepjes turen soms zó lastig... zwanger en kids die zijn wel heel duidelijk toch? Anders toch maar over op die. Of clearblue maar die is duurrrr.. en is ook niet iedereen even positief over. Zal vanavond op iedereen reageren hoor meiden!
Jaa precies wat je zegt! Bij mijn ovulatie testen zit er een hele uitleg bij over dat je de ene keer meer Lh aanmaakt dan de andere keer dus als hij nu het donkerste is zou ik er wel vanuit gaan dat het je piek is
Zeker weten Voor iedereen werkt iets anders.. Wat vervelend joh! Hopelijk ben je er gauw weer vanaf en hop hop naar de vruchtbare dagen Ja, kan daar heel goed door komen hoor! Zou vanavond gewoon weer een testje doen Denk dat 'ie vanavond echt knalt! Als 'ie nu weer echt veel lichter wordt zou ik nog een paar dagen doortesten en het dan afwachten, kan dan inderdaad zijn dat je je piek al hebt gehad. Ik denk dat het er ook aan ligt wanneer je precies test en dat dat elke maand weer anders kan zijn, dat je dus net je echte ultieme piek mist door verschillende factoren (Korte piek, minder geconcentreerde urine) maar positief is gewoon positief hoor, ook al ze even donker zijn.
Sorry meiden ik kan echt niet meepraten over die testen. Ik heb ze zelf nooit gebruikt, niet voor mij weggelegd dat turen en onzekerheid met licht en donkere strepen. Ik zou mezelf helemaal.gek maken. Gelukkig werkte voor mij t temperaturen heel fijn. Wat betreft de sexvraag haha, hier echt niet elke dag. Pff moet er niet aan denken, de puf en de zin niet voor hahah. Rond de ovulatie keurig een paar keer wat dichter op.elkaar gedaan, maar normaal niet zo vaak. Ook hier man en ik heel verschillende roosters(man in horeca) dus zien elkaar al niet heel erg veel haha. Hier al blij met n knuffel en dsn lekker slapen als ie eindelijk thuis is haha
zo als je hier een dagje mist mis je meteen 5 pagina's hahaha... Gezellig hoor... Wij hebben net toch nog even een vakantie geboekt voor 13 augustus. we gaan weekje naar oostenrijk met onze dochter en mijn stiefzoon van 12. We wilde eerst niet meer gaan omdat mij vriend het super druk heeft nu ( eigen bedrijf) en omdat onze dochter 22 aug voor het eerst naar de basisschool gaat dus dan heb ik een weekje vrijgekomen om te wennen. Nu toch maar de week ervoor nog even naar de bergen. ( ik ben skieer in hart en nieren en we gaan elk jaar op wintersport ) maatja ik HOOP dat dat deze winter niet kan natuurlijk hahaha... want met een dikke buik ga ik de piste niet op natuurlijk Gaan jullie nog weg in de komende weken? trouwens voor degene die denken.. alweer!? ja ik juni was ik voor mn werk een weekje in oostenrijk maar toen alleen met mn dochter, dus nu gewoon echt vakante met de hele bups
Ben ik weer! Ik ga vanavond voor het slapen gaan nog even testen. Drink zo nog 1 kopje thee en daarna niks meer. Hopelijk geconcentreerd genoeg maar kan natuurlijk niet uitdrogen haha. Maar ik hoef dus niet onzeker te zijn als mijn testen nu niet meer donkerder worden? Dan zal het mijn piek wel geweest zijn toch en hopelijk een ei? Ik heb nu ook apart gevoel bij mijn rechter eierstok. Vorige maand was het links. DENKKK dus dat er rechts een eitje op knappen staat! Het zeurt een beetje, herken het van vorige maand! Wat betreft sex iedere dag: Wij hebben wel periodes gehad dat we het elke dag deden. Helemaal toen we nog niet samen woonden en elkaar alleen in de weekenden zagen. Maargoed nu mag ik ook niet klagen want we klussen best vaak. Vanavond ook nog even hihi. Hopelijk een ei benutten Michelleee: Mooie test! Alleen wordt je niet onzeker van met verschillende testen, testen? Ik ken mezelf en zou dan gaan piekeren als het ene merk donkerder is en daarna het andere weer lichter haha Aparte test idd, is het van het jumbo merk ofzo? en gefeliciteerd met jullie woning! lilo88: Wat vervelend dat je in een dip zit. Heeft het te maken met dat het zwanger worden nog niet gelukt is? Of zijn er nog andere dingen? Hier vorige week dus echt een giga dip gehad. Kwam meer doordat mijn testen nog niet positief waren en vriendin langskwam met het zwanger nieuws. Kon het echt even niet meer zien en aanhoren. Helemaal nu het langer duurt vind ik het echt steeds frustrerender. Maargoed we blijven hopen en hopen. Welke maand gaan jullie nu in, de 3e denk ik? Komt vast goed! Knuffel! Jill: Balen van je zware menstruatie! Echt nooit leuk! Florina: Ga je morgen de ovulatietestjes van de Action halen? Ik ga vanavond testen hoor en hopelijk knalt ie... en anders hoop ik maar dat alsnog mn eitje gesprongen is of gaat springen. Blijf er wel iets onzeker door nathalie: Wij gaan niet op vakantie hoor. Vriendlief heeft nog verschillende klusjes in de weken dat hij vrij is waar hij weer veel geld voor vangt! (Is allround schilder/meesterschilder) Dus wij blijven lekker thuis. Misschien paar dagen in de sta caravan van mn schoonouders. Leuk dat jullie naar Oostenrijk gaan! Iedereen hier gaat nu voor een tweede... Maar is er daarna nog een wens voor een derde eigenlijk? Hier misschien wel. Maar moet er wel bij zeggen dat ik eerst wil afwachten hoe lang het nog gaat duren voor ik zwanger ben.. Als het een hele lange weg gaat worden dan denk ik dat we het bij een 2e laten, en hoe de zwangerschap verloopt natuurlijk.
ik heb gezworen dat dit de laatste is... ( nr 4 dag voor hem) dus nee hierna echt geen kinderen meer hahah... zou ik zelf ook niet willen hoor... 5 kinderen kun je nergens kwijt zonder dat ze kamer moeten gaan delen en dan moet je zo'n mega auto hahaha nee til prima als ik er nog 1 op de wereld mag zetten tenzij het een 2-ling wordt hahaha dan heb je weinig keus
Florina Ja idd kom maar op met die vruchtbare dagen! Dan hebben weer ff wat te doen. Babyloveyou Ik durf nog niet over een 3e te denken.. eerst een 2e maar. Mijn wens is altijd geweest meerdere kids maar manlief vind twee wel echt genoeg denk ik. Dus.... ik zeg niet nooit maar ik gok hier max 2. Over de mensen om je heen die zwanger zijn pfff hou op.. Hier lijkt het niet te stoppen baby's en zwangeren overal in mijn kringen. Soms voel je dan echt alleen ik begrijp dat heel goed.. Onze tijd komt ook hoor meiden. Niet opgeven. Wie ging nou ook ovutesten van action gebruiken? Ik denk dat ik die ook ga halen in combinatie met die van zwanger en kids om is te testen hoe goed/slecht ze zijn.
Babyloveyou Jaa ik denk dat je ei eraan gaat komen hoor lieverd,, ga der maar vanuit Nee word der niet onzeker van met verschillende testen testen juist niet want een streep is een streep en toe nu toe zijn ze niet lichter geworden alleen maar donkerder,, ( natuurlijk ook altijd eerst met de gevoelige tot minder gevoelig gaan )nee ik denk dat die test een soort van apotheek achtig iets ziet het eruit hahah en die was voor na de menstruatie Natalie Hierzo max 3 dus als het er nu 2 zijn ben ik klaar en anders pas over een paar jaar hoor daar gaat dan denk ik nog wel even een tijd tussen zitten
@florina. Ja 4 feestjes. Dus nu totaal loss. Probeer van de week even goed mee te kletsen, nu echt te moe! Nog steeds veel melk afscheiding uit m'n borsten, maar verders niet echt klachten. Donderdag mag ik officieel testen.
Mag ik deze positief noemen meiden? Onderste. Met flits en zonder flits. Net getest en uurtje ervoor nog kop thee gehad. Hebben geklust, heb half uurtje met kussen onder mn bips gelegen en had net deze test! Dus ook last van mijn rechter eierstok. Herken t echt van vorige maand..
Ziet er goed uit babyloveyou! Nu langzaamaan t wachtbankje weer op dus pfff... hihi nathalie Oh lekker genieten dus! Lijkt me heel erg gaaf wintersport maar nog nooit gedaan. Hier oktober pas vakantie. Zitten wel rond te kijken om weekje weg te gaan maar niet tever van huis. NL/duitland/België ofzo, gewoon iets van n roompot huisje. Ik zelf ben niet opgegroeid met vakantie's dus heb t ook nooit gemist. Helaas sinds paar jaar last van heimwee, en nooit de financiële middelen gehad voor vakanties.(altijd besteed aan huis/auto enz) Dus misschien nu voor t eerst met m'n gezin echt even weg. Zowieos voor m'n dochtertje voor t eerst, en op.onze huwelijksreis na zijn ook m'n man en ik.nog nooit samen op.vakantie geweest. Wel vroeger met z'n ouders samen toen nog.stukken jonger waren haha Wat betreft een 3e kindje... Hier altijd samen de wens voor 2 Kids gehad! Maar ook.over 3 gesproken en we sluiten een 3e niet uit. Maar omdat dit wel.weer wat voeten in aarde zal.hebben, extra kamer in huis enzo zal.het voorlopig prima zijn met 2kids! Maar we zeggen dus niet definitief nee tegen n 3en hahaha
Annabelle Oeehh spannend hoor!! Natalie Wij gaat dit jaar niet en volgend jaar denk ook niet lekker thuis huissie opknappen en daar van gaan genieten want we hebben eindelijk een tuin!
Nou dichtbij kan net zo heerlijk zijn voor kinderen is een ander dorp al vakantie! Ik ben van huis is met heel veel vakantie opgegroeid, wij gingen altijd in het voorjaar, zomer en najaar naar het buitenland... dus ik ben beetje verpest vroeger haha Wintersport is mn alles dus die doe ik nog liever dan zomervakantie. Wij proberen nu met ons gezin 2x per jaar te gaan. alleen wintersport is mn dochter dit aar niet mee geweest daar is ze te jong voor... Ook vliegen heeft ze al vaak gedaan maar dan wel max 3/4 uurtjes. Mn man wilde heel graag dit najaar naar America maar dat vind ik met een kleuter te lang vliegen... nu wil hij volgendjaar dan heb ik een baby en een kleuter.. althans hoop ik hahaha... naja daar zullen we nog wel ff over discuseren