Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Ohh heerlijk als je nu een tuin heb die je nooit gehad hebt! lekke zwembadje er in voor de kids... prima toch! Hopen dat we beetje zomer krijgen in NL!

2. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Florina je mag mij wel op de volgende ronde zetten. Ik weet m'n nod nog niet. Ik baal wel van zo'n korte LF!

Veel gekletst hier! Ik houd het niet bij, druk weekend gehad dus geen tijd om echt te reageren

Ons lijkt het mooi om 2 kinderen te krijgen. De ruimte voor 3 hebben we wel (we hebben 5 slaapkamers), alleen voor ons was altijd het ideaalplaatje 2 kinderen (of we moeten al een tweeling krijgen dan wordt het een ander verhaal ;)).

Wij zijn al op vakantie in Portugal geweest, in het najaar willen we nog een x op vakantie. We weten nog niet waarheen. Ook willen we nog met z'n tweeën een weekend naar Rome (ik denk dat 2 nachten weg bij m'n zoontje echt de Max is!) en gaan we nog met vrienden een weekend weg.

3. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf hoor nathalie en idd voor Kids is t al heel snel vakantie. Maar voor mij dus ook.hihi.
    Wel gaaf Amerika maar idd een hele lange rit vliegen ja! En hej niks mis mee om zo op te groeien, heerlijk! Is maar net wat je gewend bent;)

Michelle zo gaaf dat jullie t huisje krijgen!! Idd super fijn om sttaks n tuin te hebben!! Na vandaag dan waarschijnlijk ook een idee van wanneer t verhuizen enz allemaal moet gaan gebeuren?

Zeker balen lauren hopleijk is de volgende ronde je LF langer zodat je lichaam tijd heeft voor n innesteling. Waarschijnlijk heeft je lichaam even n tijdje nodig om van al die pil hormonen bij te komen!

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Lauren; vervelend zo'n korte LF! Slik je tarwekiemolie? Bij mij werd ie daardoor korter.

Nouuu hier is ie hoor! Mijn knaller!! Gisteren al positief, nu knal! Test streep verscheen eerder dan controle streep haha.

Bijgevoegde bestanden:

5. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Trotsemama
    We willen heel graag voor 15augustus erin zitten,, maar dat is nog maar even afwachten want der moet redelijk veel gebeuren, maar gelukkig hebben we veel hulp!

Hier volgende week dinsdag 26 juli om half 9 me eerste afspraak bij de Vk! Voor bloed prikken etc.. En daarna maken we een afspraak voor de echo

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyloveyou
    Mooie knaller!!

Michelle
    Dat word heel druk dan voor jullie de komende tijd! Wat leuk je eerste afspraak is al snel.

Vakantie: hier de wens voor nieuwe badkamer dus denk dat we niet op vakantie gaan. Heb pas vakantie laatste week van augustus en dan 3 weekjes. Kijk er naar uit.

Lauren
    Hopelijk de volgende ronde dan beter... duim voor je!

Hier gelukkig het ergste gehad, joeppie.. nu ga ik hopen dat de klusdagen hier goed uitkomen.. manlief is veel in het buitenland de komende weken. Ik zal vandaag is online gaan bestellen want anders ben ik straks te laat..

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja.. wat is de afkorting NOD en DPO precies? Heb wel ideeën waar het mee te maken heeft maar vroeg het mij af

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wat een fijn vooruitzicht! Heel veel plezier alvast, (hopelijk) de laatste vakantie voorlopig zonder baby ;)

Spannend dat je dochter dit jaar naar de basisschool gaat! Heeft ze er zin in?

Wij gaan dit jaar niet weg, mijn man is sinds niet al te lange tijd begonnen met z'n nieuwe baan dus geen mogelijkheden. We verheugen ons nu al op volgend jaar :p

Ik denk dat ik nu ik mezelf een dag terug heb gezet toch gewoon morgen begin, las namelijk ook heel veel reacties van vrouwen die hun ei niet vinden met de Action testen. Heb net bij het bestellen op een website ovulatietesten van Testjezelf besteld, had nog saldo van een cadeaubon dus heb ze gratis mee besteld! Ga die gewoon proberen deze maand :)

Inmiddels heb je een mooie knaltest zag ik! Eeeeindelijk!! Heel fijn! Zal ik je NOD aanpassen op de lijst?

Ik denk dat er hier nog wel een derde komt als het ons gegund is, maar wanneer? Denk de aankomende jaren niet, als het nog mag gebeuren dan het liefst rond m'n dertigste en dan ben ik klaar :):D

Ik zou ermee beginnen maar zie er toch vanaf, ga nu andere testjes proberen deze maand :)

Ben benieuwd wat jij van de Action testen vindt!

Druk druk druk! Wel erg gezellig natuurlijk :D

Ben super benieuwd joh! Hoe was dat bij je eerste zwangerschap qua klachten voor NOD?

Agh, wat jammer zeg :( Hoop dat je heel veel geluk hebt in ronde 2!

Zal het voor je aanpassen! Spannend de eerste afspraak :)

Krijg je dan tijdens de eerste echo ook gelijk de termijnecho of mag je eerder komen voor een vroegere echo?

NOD= Niet ongesteldheids dag
    DPO = Days past ovulation

:p

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!
    Bekijk bijlage 507511 Bekijk bijlage 507512
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    PROBEREN ZWANGER TE RAKEN
    - Annabella86 (30 jaar) Derde ronde NOD: 21 juli
    - Tammie87 (29 jaar) Derde ronde NOD: 25 juli
    - Nathalie1989 (27 jaar) Eerste ronde NOD: 27 juli
    - Noordbrabant1981 (35 jaar) Eerste ronde NOD: 30 juli
    - KissfromArose (30 jaar) Tweede ronde NOD: 31 juli
    - Mama Alex (23 jaar) Tweede ronde NOD: 3 augustus
    - Florina (26 jaar) Eerste ronde NOD: 6 augustus
    - Lilo88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 11 augustus
    - Jill85 (30 jaar) Tweede ronde NOD: 13 augustus
    - xZoe (29 jaar) Tweede ronde NOD: 18 augustus
    - Druifi (26 jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend
    - Babyloveyou (24 jaar) Zesde ronde NOD: Nog onbekend
    - Lauren1984 (32 jaar) Tweede ronde NOD: Nog onbekend

NOG NIET BEGONNEN
    - NieuwWolkje (28 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Flien13 (24 jaar) Beginnen in: september 2016

ZWANGER!
    Uitgerekend in februari 2017
    - Trotsemama14 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 17 februari

Uitgerekend in maart 2017
    - Michelleee (23 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 maart

Uitgerekend in april 2017
    - ?

AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S
    - Trotsemama14: 25 juli - Termijnecho & controle verloskundige
    - Michelleee: 26 juli - Intake verloskundige

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx Florina!
    Ja ik ga ze denk is ff op proef gebruiken hihi. Ik ben altijd nieuwsgierig naar die dingen

11. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Michelleee: Spannend, bijna vk! Misschien mag je dan al even spieken?

Jill: Hopelijk zijn jullie tijdens de vruchtbare dagen bij elkaar!

Meiden, van welke ovulatietest zal ik uitgaan? Die van gisteravond of vanmorgen? Donkerder kan ie niet denk ik. Had gisteravond wel dus last van eierstok. Vanmorgen was ie knal, maar gisteren ook wel al positief dus lijkt me niet dat eisprong lang gaat duren. Van welke zouden jullie uitgaan?

12. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Hoi meiden!

Wij hebben een vakantie geboekt staan voor november pas. Dan gaan we een weekje naar lanzarote. Word de eerste keer vliegen voor ons meisje. Dus spannend.

Dacht vanochtend doe een testje. Had zo'n drang. Maar helaas (nog) hartstikke negatief.

We wachten nu maar netjes tot donderdag. Ben niet erg ofzo hha.

13. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    BabyloveYou gewoon lekker knuffelen. Dan weet je zeker dat je goed zit toch? Je ei komt zo'n 12 tot 48 uur na de positieve test. Dus niet geschoten is altijd mis

14. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow, n weekend niet online geweest en 10 pagina's verder, kom vanavond even reageren :)

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Je moet uitgaan van de eerste positieve test, dat is het begin van de piek en na het begin van deze piek springt je ei doorgaans 24-48 erna.

Wat jammer zeg! Hopelijk toch snel een positieve test over een aantal dagen!

16. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Babyloveyou oh fijn nu toch echt positieve testen, goed gezellig maken dus :)!!
    Ik slik nog niks (behalve foliumzuur dan :p), is je LF van nature kort? Volgens mij is het te kort als het korter dan 10 dagen is toch?

Annabella86 balen, hopelijk donderdag wel een positieve test! Vandaag is 9dpo voor jou, dus de kans is er dat je gewoon te vroeg bent :).

Florina bedankt voor het aanpassen :)! Ga je straks andere ovulatietesten gebruiken? Hopelijk bevallen ze net zo goed als die van zwanger en kids!

Trotsemama14 dat zou idd heel goed kunnen. Hopelijk zijn de hormonen van de pil snel uitgewerkt :). Was jij al een tijdje van pil/spiraal/andere ac af voordat je de 1e ronde inging?

Michelleee wat leuk al lekker snel een afspraak :D!! Wat gaan ze precies onderzoeken in je bloed?
    Leuk zo snel al verhuizen! Hopelijk lukt het :)

Jill85 altijd leuk een nieuwe badkamer uitzoeken :D!! Dus ook al druk aan de klus. Gaan jullie het zelf doen of laten jullie een klusjesman alles opknappen?
    Ja lastig lijkt mij om op het juiste moment het gezellig te kunnen maken als je man veel weg is.

XZoe ja had ik ook al haha

17. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Voel je je alweer wat beter? Misschien goed om inderdaad maar 1x het forum te checken. Hoop dat je wat meer afleiding hebt zodat je er iets minder mee bezig bent. Maar ja je wil gewoon graag zwanger worden dus dan ben je er wat meer mee bezig dat is normaal meis. Hebben de meeste denk ik hier. Dikke knuf meis hoop dat je je eigen wat beter voelt! Dikke knuf!

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat fijn even lekker weg! Geniet ervan meis!
    Wij zouden dit jaar misschien een midweek weg gaan (cp of roompot ofzo) maar denk dat dat nu niet meer door gaat. Ik heb sinds juni geen werk meer en financieel zit het er niet aan omdat we een nieuwe auto hebben gekocht (wel tweedehands) en we zijn de voortuin aan het vernieuwen. Verder willen we boven nog het wat verbouwen. Ik wil dat graag doen voordat ik zwanger ben. Dat ik het lekker rustig aan kan doen als het zover is😉. Maar wie weet gaan we lekker last minute nog een midweek weg. Zoonlief gaat na de zomervakantie naar de basisschool dus dan is het misschien aan het einde van de vakantie dat we gaan.

19. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    @babyloveyou: hier geen derde of moet een tweeling zijn bij de komende zwangerschap haha. Zou ik wel pittig vinden een tweeling erbij☺️. Ons menneke is nogal hyper de hele dag 😂. Tweelingen zitten wel aan beide kanten in de familie trouwens.

@jill85: zag dat de testen bij de action wel heel goedkoop zijn. Heb ze nu van sensitest maar wil die van de action wel gaan proberen maar gebruik die van sensitest dan ook om te kijken of ze even goed werken haha.

20. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ook altijd fijn even lekker met z'n tweetjes weg. Wij zijn ooit met z'n tweetjes 3 dagen naar Brugge geweest. Was zo fijn! Zou nog wel een x willen gaan haha.

Deel Deze Pagina