Goedemorgen, help haha. Vannacht ging ik om 5 uur plassen en had ik waterig bloedverlies na afvegen. Heel weinig maar en toen ik na een half uur nog een x ging plassen niet meer. Kan toch geen innestelingsbloeding zijn of wel? Zo raar. Had ook geen buikpijn ofzo.
Kan zeker wel van innesteling zijn! Dat wil nog niet zeggen dat innesteling ook lukt maar kan er wel bij horen! Juist omdat t maar even was zonder krampen ofzo Spannend! Hopen dat t niet terug komt en doorzet in menstruatie!
Goedemorgen! Noordbrabant: Ik heb zelf geen ervaring met een vroege innestelingsbloeding. Maar het lijkt wel hoopgevend toch? Spannend hoor. Dit is ronde 1 toch? Nathalie: Grappig dat je schoonzus is uitgerekend rond op jouw verjaardag. Was hier net zo, maar mijn schoonzus was ronde verjaardag van mijn vriend uitgerekend. xZoe: Ja toch mijn eitje te pakken! Toch blij dat ik door ben blijven testen, al dacht ik dat dat kreng nooit meer zou komen... Hoe gaat het met jou? lilo88: Ik begrijp je helemaal en je hoeft jezelf geen zeikerd te vinden. Ookal geven 'eerder behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst', toch snap ik dat je een klein beetje verwacht had dat het nu raak zou zijn omdat dat ook zo bij je dochter was. En ja ook heel logisch dat je best een beetje baalt nu je vriendin zwanger is. Was het haar 1e ronde? Ookal ben je blij, toch komt het even hard binnen. Hier vorige week dus hetzelfde verhaal; goede vriendin zwanger in ronde 2 zoals je wel al weet. Ben echt in huilen uitgebarsten al probeerde ik tegen de tranen te vechten, ik schoot toch vol. Achteraf erg fijn om het eruit te gooien. Het voelt soms gewoon wat 'oneerlijk' , wij zijn half jaar bezig zonder resultaat en bij hen is het meteen raak. klinkt raar maargoed het is een gevoel he Mijn vriendin vond het ook erg moeilijk om het me te vertellen omdat ze weet dat wij al langer bezig zijn. Ze gaf me ook goedbedoeld advies om er misschien minder mee bezig te zijn zodat het misschien dan toch ineens raak is. Heel lief bedoelt natuurlijk, maar zij heeft nooit moeite gehad met zwanger raken en dan heb je echt geen een idee hoe wanhopig je je soms kan voelen. Nog even een knuffel voor jou meis! Nou ik moest net een 'grote boodschap' doen en heb nu nog steeds lichte krampen in mijn onderbuik/onderrug Het zijn denk ik (en neem ik aan) mijn darmen maar het voelt ook wel als lichte menstruatiepijn Nou die verwacht ik de komende tijd nog lang niet! En het is te vroeg om er al iets van te voelen mocht er wel iets aan de gang zijn. Was wel iemand in een ander topic die vrijwel direct na eisprong menstruatie achtige pijn had en was zwanger. Maar goed ik ga nergens meer van uit en blijf braaf wachten. Heb 2 pendels voor een positieve test in juli; zowel jongen als meisje, en heb nog een pendel voor augustus voor óf zwanger of positieve test en dan van een jongetje. Maar eer ik ga testen kan het ook makkelijk augustus zijn, haha. Laten we het hopen! Wil niiiietttt ronde 7 in hoor! Ik ga trouwens toch maar uit van gewoon een cyclus van 32 dagen hoor, de langste tot nu toe. Heb als LF dan 10 dagen gedaan, maar bij mij verschilt het nog wel eens. Ik ga toch niet vroeg testen, dus het maakt niet zo gek veel uit Ticker geeft aan vandaag eisprong maar ik denk dat die gister al is geweest gezien ei pijn de avond ervoor. Zal zo even in huis gaan boenen, ben de hele ochtend aan het lantefanteren Heerlijk die rust thuis!!
Doe eens een zwangerschapstest. Wie weet is het niet je ei. ovulatietest slaat ook positief uit op een zwangerschap
Eerder andersom ik deed een zwangerschapstest en daar kwam een streepje op. Toen een ovulatietest en die was positief. Vorige ronde ook pas op dag 26 ei, cyclus is duidelijk nog zoekende (2e ronde na de pil). Vorige ronde testte ik ook positief met zwangerschapstesten (verschillende merken) rond ei, vandaar.
@trotsemama2014: ja ik wacht het af. Ik dacht echt huh. Ga er niet van uit dat ik zwanger ben dan kan het ook niet tegen vallen. Moet zeggen dat ik nu ook maar 1 week ontpillen verschijnselen heb gehad.
@babyloveyou: ja dit is pas ronde 1. Bij de eerste zwangerschap na 4 maanden zwanger (mk) en bij de tweede na twee maanden zwanger. Ik ga niet hopen. Wanneer had jij ook alweer je positieve ovu testje? Ik had donderdag positieve test en vrijdag plotseling echt mega pijn in mijn onderrug en zij. Was ook misselijk. Daarna Savonds was het over. Deed ik weer een testje was ie lichter dus dat was mijn eisprong.
Graag gedaan!! En ja, ik ga die van Testjezelf proberen, nog niets over gelezen eigenlijk maar kwam toevallig zo uit dat ik ze gratis mee kon bestellen dus ik ben benieuwd.. Hoop dat ze inderdaad fijn zijn en ik gauw een knaller heb! Super spannend Ben benieuwd!! Wat fijn dat je je wat beter voelt! Misselijkheid kan ook zo naar zijn dus alleen maar beter dat je dat onder controle hebt. En hopen dat het gauw helemaal weg is! Echt lekker rustig aan doen wanneer het kan, dat kan echt al zoveel schelen. Wat een verlichting is zo'n zwangerschapsbroek dan hé?! Ja, bijna de echo al hé Super leuk om jullie kleintje dan weer te zien! Wat goed dat het weer wat beter met je gaat! Het is ook moeilijk, eerst je menstruatie, dan weken wachten tot je eisprong, dan weer wachten en dan weeeer je menstruatie Bah! Hoop dat deze ronde je heel veel geluk mag brengen! Confronterend is dat dan hé! Maar ik weet zeker dat jouw tijd ook komt, echt! Prachtig! Ben benieuwd naar de volgende echo! Ah, toch een langere cyclus dus?! Als ik je NOD moet aanpassen moet je het zeggen hé! Ik zou voor de zekerheid uitgaan van 14 dagen, dan is het ook oké om een test te doen. Hoe lang (of kort) je LF ook is, betekent niet dat je eerder positief test bijvoorbeeld dus met 14 DPO een mooie test (precies 4 weken zwanger) is altijd netjes. Zou dus in dit geval uitgaan van je NOD op 3 augustus. (18 juli positieve ovulatietest, uiterlijk 48 uur erna eisprong = 20 juli eisprong. 14 dagen erna is 3 augustus) ----------------------------------------------------------------- Zooo meisjes Vandaag krijg ik m'n ovulatietesten binnen dus kan gelijk beginnen! Denk dat ik niet heel ver van m'n eisprong vandaan zit... Ga vanmiddag een testje doen en dan rond 19:00 nog eentje.
Florina: Ja daar zit wat in inderdaad. Mijn LF is tot nu toe nog niet 14 dagen geweest voor zover ik weet maar kan het wel aanhouden. Maar ik had op 17 juli 's avonds ook al een positieve ovulatietest (alleen die van de 18e in de ochtend was echt knaller waarbij teststreep donkerder was dan de controle streep) Maar ik moet toch uitgaan van de 1e positieve test? Dus uiterlijk vandaag eisprong? (17 juli eerste posi test, dus 18 of 19 juli eisprong?) Ben gelukkig sowieso niet van plan om vroeg te testen, dus dat komt wel goed Wordt dus zeer waarschijnlijk wel in augustus haha. Succes met je testen, hopelijk snel een positieve
Nee, precies! Als je dan eerder ongesteld wordt dan 14 dagen is dat natuurlijk "oke" (maar we gaan er vanuit dat je helemaal niet ongesteld wordt!!) Dan zou ik uitgaan van 2 augustus als NOD ! Dan zit je gewoon safe qua berekeningen.
Goed bezig Florina! Hopelijk blijven ze oplopen tot ie knalt! Bij mij is hij 's morgens en 's avonds altijd het donkerst en dan in de middag vaak lichter ongeacht of ik op mijn piek zit. Welke testen zijn dit? Niet van Z&K toch? Of heb je deze keer cassettes? Ik had net bijna ruzie met mijn jurist. Wat een slappe hap zeg. Zelfs het idee dat ik uitgelachen werd. Die vent verdiend bakken met geld maar actie ondernemen ho maar. De meesten van jullie weten van mijn medische voorgeschiedenis in de zwangerschap en die zaak die er tegen loopt (nog steeds) door toedoen van een arts die de protocollen niet heeft opgevolgd. Nu zei die jurist laatst tegen mij dat hij verder onderzoek wou laten doen door zijn medisch adviseur en dat dat JUIST voor mij positief zou uitslaan zodat ik sterker zou staan en hij benoemde niet de negatieve gevolgen. En dus gevolg; Er is nu een gynaecoloog die maar even roept dat ook al heb ik 2 littekens in mijn baarmoeder de kans dat het mis gaat bij een volgende zwangerschap/bevalling heel erg klein is. (yeah right, moet zeker voor jan doedel in het ziekenhuis bevallen zodat een eventuele spoedkeizersnede kan worden gedaan) En dat baseert deze mafkees maar even puur op literatuur. Hij heeft mij nu niet eens lichamelijk beoordeeld of onderzocht. Heb notabene 2 littekens en mijn buik ziet er nog steeds uit alsof er een slager aan de gang is geweest (sorry kan het niet ander verwoorden; mega littekens/ritssluiting over mijn buik plus nog een litteken van de keizersnede zelf) Dan ben je bij mij echt een het verkeerde adres, dus nu wil ik met deze vriendelijke vriend wel even real life om tafel zitten. Even doorverwijzing vragen bij de huisarts dus. Echt niet te geloven zeg. Even lekker conclusies trekken puur uit de boeken en dus niet de patiënt zelf. Waar háált ie het lef vandaan!
Haha was even benieuwd; Hebben jullie kindjes ook soms van die giga bijdehante opmerkingen? Ik moest laatst zó lachen. Ik was vla aan het eten uit een gekleurd bakje met een lepel in weer een ander kleurtje (die dingen van de ikea) Zegt vriendlief voor de grap tegen mijn zoontje; "Kijk nou, dat is toch geen combinatie?" Vervolgens wijst mijn zoontje naar mijn kleding en zegt heel droog, zonder te lachen: "Dit is ook geen combinatie!!" Whaha je kon me echt bij elkaar vegen!! Nou hier is het de afgelopen dagen elke dag feest geweest, vanavond ook voor het avondeten Ben benieuwd of het z'n vruchten af gaat werpen Laten we het hopen over 2 weken!
Even heel snel tussendoor! Dit was 'm om 19:00: Bekijk bijlage 507631 Denk morgen een knaltest! Reageer zo even babyloveyou!
Babyloveyou Wat een mafkees zeg je heb groot gelijk hoor!! & jammer genoeg zegt mijn kleine niet zo veel Florina Dat ziet er zeker goed uit! Hoop voor je dat je een super knaller krijg!! Hier weer heel de dag bezig geweest pff ben kapot! En toen vroeg me baas ook nog even of ik donderdag van 11tot 11 wou werken terwijl ik van morgen tot maandag moest werken,, gelijk even gezegt dat ik daar niet mee eens was natuurlijk! Nou moet ik dan wel die donderdag werken maar ben wel vrijdag en zondag vrij! Beter ( zijn heel vervelend moet ik er wel even bij zeggen) alles is ikke ikke ikke echt zwaar irritant nou daar gaat nu van mij kant echt een verandering in komen! En heb vandaag een hele erge lage rugpijn, en der lag een dooie vogel in de tuin!! Echt zo smerig moest bijna overgeven!
Babyloveyou: Nou zeg dat is toch niet te geloven! Goed dat je er verder mee gaat want dat kunnen ze echt niet maken.. Maar op vandaag roepen ze af en toe maar wat heb ik het idee... Ben benieuwd hoe dit verder gaat.. Ja die opmerkingen zijn af en toe echt hilarisch he? Laatst waren we op een verjaardag, stond dus vanalles op tafel. En ineens toen mijn moeder nog een koekje pakte, pakte hij de koekjes weg en zei: Zo, nu heb je genoeg gehad. Ohh ik kwam niet meer bij!! Komt ook zo over alsof we de gasten niks geven haha..maarja, bij hem is het vaak zo dat ie na 1 of 2 snoepjes nog meer wil, en dan zeggen wij: Nee, nu heb je genoeg gehad, straks eerst eten. Michelle: Dat is ook wel erg lang! zeker goed aan jezelf denken, en nu al helemaal Florina die test ziet er inderdaad al goed uit, dat kan niet lang meer duren lijkt me! Trotstemama, leuk die echofoto! Volgens mij had je m eerder nog niet gedeeld
Ja zal even zeggen wat me rooster dan zou zijn,, woe. 12-17,, don. 11-23,, vrij. 11 tot nodig.. Kan 8 uur zijn maar ook 22 uur ,, zat. 12-nodig,, zon. 14- 23. ( maar dan is er braderie dus kan het zomaar 01 worden) maandag 17-22.. En heb een 16 uur contract?? Vind je het gek haha zijn niet goed hoor
Michelleee: Jeetje wat een lange dagen zeg! Idd goed om je rust denken. Dit is wel iets te veel van het goede, kan ik me goed voorstellen! xZoe: Ja ik vind het ook belachelijk! Ga er ook mooi werk van maken hoor. Zijn nu al bijna 4 jaar bezig en langzaam komt het einde in zicht. Grappig dat jouw mannetje ooj zo bijdehand is! Zo leuk is dat! Florina: Inderdaad bijna je knaller! Duurt vast niet lang meer Hier wat last van mijn maag en tepels zijn erg gevoelig. Typisch gevalletje van hormoontjes denk ik haha. Eisprong is nu wel voorbij ga ik vanuit, afgelopen dagen goed geklust, elke dag en vandaag ook nog dus ei goed benut! Spannend weer! Nu dus maar plaats nemen op het o zo leuke wachtbankje! Ik duik lekker mijn bedje in! Trusten meisjes!
Ik hoop het ook! Ik gok dat 'ie morgen duidelijk knalt! Ga rond 15:00 testen en rond 19:00 weer. Dit zijn de testen van Testjezelf, vind ze tot nu toe heel fijn! Poeh, wat een gedoe zeg! Om moedeloos van te worden, snap dat je je echt niet serieus genomen voelt zo Wat zei hij verder over dat hij je helemaal niet heeft gezien/onderzocht? Echt heel apart! Goed dat je het er niet bij laat zitten! Hoop dat het nu snel eens echt afgerond kan worden! Hahah, van je zoon moet je het hebben! Heel herkenbaar, ze is dan wel een stukje jonger dan jouw zoontje maar hier heb ik ook echt een mega kletskop die nu al zo grappig uit de hoek komt af en toe. Ik hoooop het zooooo! Jeetje, wat een drukte op je werk zeg! Gelukkig heb je er wat van gezegd, is echt belachelijk zoveel en zo lang. Ieeeel haha, dat zou ook niks voor mij zijn Heeft je man 'm netjes opgeruimd?! haha Wow Dat is echt pittig! Zou niks voor mij zijn. 11 uur beginnen is ook echt een rottijd, dan heb je alleen heel even de ochtend voor jezelf. -------------------------------------------------------------------- Hier vandaag veel vruchtbaar slijm, pijnlijke tepels.. Alles wijst erop dat ik echt in de vruchtbare periode zit Jammer dat we gelijk al minder beginnen want m'n man werkt deze week van 23:00 tot 07:00, en is vandaag bij z'n vader gaan eten (z'n moeder is op vakantie naar familie) en daarna gaan werken. Als hij thuiskomt is hij super moe en is onze dochter al bijna wakker En ze doet ook geen dutjes meer. Dus ik hoop op morgenavond... Hopelijk slaapt ze dan lekker op tijd, want het is de laatste tijd weer een drama met slapen.