Trotsemama, wat leuk dat je vriend zo meeleeft En over je temp.kaartje: Ik heb even gekeken en dacht dat je op dag 10 je eisprong gehad zou moeten hebben..omdat de temperatuur daar zakt, en daarna weer iets hoger is. Maar dat zou wel vroeg zijn. Of heb je normaal ook weleens een korte cyclus? Zo niet, dan komt je eisprong denk ik nog. Leuk, iedereen die dagtripjes gaat maken.. Veel plezier! Daar krijg je echt zin in met dit weer he?
@Lauren1984: Was gezellig vandaag hoor! Hoop dat die kriebels iets zeggen, maar was net wel weer even down, schoonzus en haar vriend posten regelmatig wat over hun zwangerschap op facebook en vind dat soms wel lastig hoor. Het is een gevoel die ik moeilijk kan omschrijven, heb soms echt een 'voorgevoel' dat vriendlief en ik nog lang op een zwangerschap moeten wachten. Heel vreemd gevoel, maar daarom vind ik het soms zo lastig! Hoop dat mijn voorgevoel het mis heeft... Las dat jouw mannetje veel dingen in zijn mond stopt, haha klein boefje! @xZoe: ja heerlijk weer he! Echt genieten Ik ben Met Open Armen aan het kijken. Wat een verdriet zeg, en heftig zo'n adoptie..
Hahaha jaa daar heb ik ook verstand van hier snap ik nog geen bal van hahaha Oohja dat is lastig idd. Dan zeker leuk.om wat speciaals te doen ja!! We duimen mee dat t een goed teken isaan Jaa zeker leuk!! Maakt t voor mij nog specialeriep dat we het echt met z'n 2tjes doen. Ik weet 't niet zo goed. Heb eens terug gekeken naar m'n cyclussen voor m'n 1e zwangerschap maar heb nooit getempt of ovulatietesten gebruikt. Dus zeker weten doe ik het niet. Maar gezien de symptomen waarschijnlijk rond 12e /13e dag toen. Dus idd 10 wel vroeg. Nu 1e cyclus na stoppen pil. Dus moet het gewoon wat tijd geven denk ik hihi
Ik zou meegaan met wat Rogijuli zegt, zij heeft er echt veel verstand van! Dat moet dan echt wel goed komen! Ik ga beginnen op dag 14, mijn cyclus lijkt echt steeds langer te worden, heel apart.. dus ben benieuwd wat ik deze maand mag verwachten Hier moet mijn vriend er ook altijd vroeg uit, dus samen testen zal 'm niet worden behalve als het in het weekend is. Maar denk dat ik gewoon alleen test als het zover is! Ik hoop het zo voor je! Is echt super leuk Straks ook voor jouw zoontje als hij wat ouder is. En ook zeker voor volwassenen! Hoe was jouw dag vandaag? Ja, heerlijk! Hoop dat het een mooie zomer wordt voor ons allemaal Heb het gemist! Lijkt me ook erg emotioneel Het terugkijken waard dus?
@ Tammie87 Minder snoepen is voor mij ook al een mooi begin haha! Leuk al die dagjes weg van iedereen!! Ik ga in juni een week naar het buitenland voor mn werk en gues what... ik neem mn dochter lekker mee Ik moet een weekje naar Oostenrijk, een bed en breakfast draaien en na het ontbijt kunnen we heelrijk doen wat we willen... we zitten in Fiss midden in de bergen en daar hebben ze super veel leuke activiteiten voor kids! We gaan met het vliegtuin en bij aankomst huur ik een autootje zodat we lekker alle kanten opkunnen! Wordt waarschijnlijk ons laatste echt mama dochter ding dus even van genieten!!
@Florina we hebben altijd wel gezegd dat een 3e welkom is dus het zal geen grote verassing zijn voor de mensen die dichtbij ons staan. Maar toch hoor je dat mensen een 3e soort niet bijzonder meer vinden, vind ik nu al zielig voor ons toekomstige 3e haha slaat nergens op @Babyloveyou Mijn man moet ook al heel vroeg eruit, dus bij ons was samen testen ook heel lastig. Ik hoop voor je dat het een voorteken is die kriebels @Lauren nee we gaan in juli naar de Veluwe, dus nog even wachten, heb er wel al zin in. Heerlijk zeg Portugal, lekker even naar de zon. @Nathalie wat fijn om je dochter dan mee te nemen! lekker als je na het ontbijt tijd hebt voor leuke dingen. Ik had op pinterest een leuke manier gezien om het te vertellen. Dan heeft mn zoon een bordje in zn hand met boy 1 en dochter een bordje met girl 1 en in het midden een bordje met tie breaker due ...
Ze had idd gelijk! Vandaag was m'n temp 0.1 hoger weer en nu geven beide app's aan dat dag 14mn ei geweest zou zijn. Nu dus hopeniet dat menstruatie mooi optijd komt en door naar de volgende cyclus
@Florina: ja zeker de moeite waard om terug te kijken! Erg emotioneel, zat ook met tranen in mijn ogen, maargoed ik ben ook gewoon snel emotioneel haha @nathalie1989: wat leuk zeg, mama en dochter uitje dus!! Wat gaaf, en gezellig natuurlijk! Enne hahaha leuke manier!! @Tammie87: Lijkt mij ook leuk, 3 kindjes. Maargoed, eerst maar eens zien of een tweede ons gegund is. Althans mijn tweede, vriendlief zijn eerste. Weet ook niet hoe deze komende zwangerschap gaat verlopen, als het weer een gedoe wordt dan houden we het denk ik maar bij in totaal 2 haha.. @Trotsemama14: je temp stijgt dus na je ei? Fijn he zo'n forum, kun je (letterlijk) je ei kwijt en ervaringen delen! Ik heb altijd wel graag 2 of 3 kindjes gewild, maarja kinderen neem je niet, die krijg je, dus blijft altijd afwachten! Verschillen jullie veel qua leeftijd met jullie partners? Ik ben 24 en vriendlief is 31, wordt over 2 maanden 32, dus hij wil ook toch wel heel graag een kindje merk ik! Ik zat laatst in een dipje en zei toen tegen hem van misschien moeten we toch wachten?? En merkte wel gelijk aan hem dat hij toch écht wel graag een baby wilt Gelijk vragen 'Waarom? Hoeft toch niet?' dit en dat haha.. zei ik stiekem ook wel beetje om hem uit te testen maaaarr hij staat er 100% achter! Toen we echt besloten ervoor te gaan voelde het voor hem wel als een sprong in het diepe. Merkte wel dat hij het echt wel heeeel spannend vind allemaal.... zal hij niet snel zeggen maar dat is wel te merken aan zijn gedrag hihi.. Hier vast langzaam wat spulletjes inpakken voor het weekendje weg! We hebben het getroffen met het weer gelukkig!!
Jaa idd. M'n temp is rond eisprong 0.3 gezakt en na eisprong gaat ie weerest omhoog. .hahahha jaa idd ben m'n ei hier weer kwijt hihi Hier een half jaartje leeftijdsverschil. Niks dus
@Nathalie haha ook een hele leuke manier! @babyloveyou ja helaas heb je het zelf niet in de hand. Je hoopt dat het je gegund is. Mijn man en ik schelen 3.5 jaar! als een 3e lukt is het ook de laatste, dus extra genieten van de fijne dingen van het zwanger zijn. Jaa het wordt echt super lekker weer van het weekend
Handig om te weten trotsemama, als je temp plotseling daalt heb je dus waarschijnlijk je eisprong. Is t dan de bevestiging daarna dat de ei daadwerkelijk is gesprongen als je temp hoger is dan daarvoor? Mijn dag gisteren was niet zo bijzonder, vandaag had m'n zoontje de bmr en menc. Ben erg bang dat hij hiervan ziek gaat worden en weer koortsstuipen (zonder de stuip) krijgt! Hij heeft er febr/mrt 3 gehad, was hij gewoon ineens weg niet meer ademen en helemaal slap en daarna ineens verhoging. Is echt doodeng . Iemand al ervaring met deze prikjes? Ja heerlijk mooi weer dit weekend!! Gaan jullie dit weekend en/of morgen iets leuks doen?
Nathalie erg leuk om op die manier te vertellen! Ice ice baby haha M'n man en ik schelen maar een kleine 3 maand, bijna niks dus
Ik ben er dus pas net mee begonnen en ook nog nieuw voor mij. Maar zo als ik t begrijp is idd meestal lichte daling richting de eisprong, deze is er blijkbaar niet bij iedere vrouw. En idd de bevestiging van je eisprong is als je temp 0.2 tot 0.5 graden stijgt. Grote nadeel van deze methode is dat je dus eigenlijk pas zeker bent als je eisprong al geweest is. Want dan neem je de stijging pas waar. Maargoed. Als je temp wel zakt, in combinatie met regelmaat in je cyclus, rekbaar cervixslijm dan Evt zelf krampen dan mag je er volgens mij redelijk vanuit gaan dat je weet wanneer je goed zit.... Hihi. Vind 't wel leuk om nu op andere manier mee bezig te zijn dan bij nr1. Morgen lekker genieten van t zonnetje. Met vrienden, een drankje, spelletje, wat lekkers en de kindjes heerlijk buiten zijn.
Wat een gezellig geklets hier haha! Ben even een dagje offline en moet gelijk 4 pagina's bijlezen.. @Trotsemama14: Handig al die tips over het in kaart brengen van je ei hihi. Ik lees aandachtig mee.. @babyloveyou: Mijn vriend en ik schelen 4 jaar (24-28). Opzich vind ik dit een fijn leeftijdsverschil.. Merk ook dat hij nu echt klaar is voor een tweede kindje, dus dat is fijn! Ik lees dat dat bij jou ook zo is, echt leuk dat jullie er allebei helemaal achter staan.. Is toch een fijn idee. Hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten, snap hoe frustrerend dat kan zijn.. @lauren1984: Wij gaan dit weekend kamperen.. Heerlijk! Dochter heeft het er al dagen over en met dit weer zitten we prima! Jij zelf nog plannen? Merk dat ik toch best wel bezig ben met het hele zwanger worden.. Had dat van te voren toch niet gedacht eerlijk gezegd, ben toch meestal vrij nuchter.. Maar nu we de knoop hebben doorgehkt wil ik het toch ook zo snel mogelijk Stom eigenlijk, maar zal er wel bij horen denk ik?
@flien ja haha dat had ik ook! Eerst twijfelen of we nog jaar zouden wachten, toch knoop Door gehakt en nu t liefst zo snel mogelijk @Lauren wat naar zeg! Bah eng. Ik heb het ook pas met mn dochter gehad. We waren net met haar in het ziekenhuis omdat de huisarts het niet vertrouwde toen ze ook een koortsstuip kreeg met stuip, ook zij stopte ff met ademen, was zo eng om te zien. Mijn kinderen hebben nooit echt last van prikjes gehad alleen soms beetje verhoging en hangerig. Ik ben sinds die koortsstuip ook angstiger voor koorts hoor. Ik snap dat je t eng vindt.
Klinkt heeerlijk Echt heel erg leuk! Zal ze vast heel erg gezellig vinden met mama. Inderdaad echt een mama dochter vakantie! Ah, haha nou ik snap je wel hoor Je wil gewoon dat iedereen net zo enthousiast is als bij de eerste twee! Maar wie weet is dat wel gewoon zo en merk je er helemaal niets van! Leuk idee !! Ben benieuwd als het zover is! Top! Fijn dat je je ei gevonden hebt Zo weet je toch een beetje beter hoe of wat hé? Hahah, heel cooool Ga van het weekend eens kijken of ik het terug kan kijken! Ben benieuwd. Ik ben ook super emotioneel hoor haha, jank om bijna alles Wij schelen net geen jaar, geen groot verschil dus. Ah, wel leuk dat je nu nog even extra bevestiging hebt gekregen! Heel belangrijk om het echt samen te willen! Wat rot zeg! Echt onwijs schrikken zoiets lijkt me! Bah, kan me voorstellen dat je je dan toch wat zorgen maakt nu, gaat het wel goed met hem tot nu toe? Morgen ga ik nog wat voor het werk afmaken dus niets bijzonders, en vrijdag dan de Efteling, het weekend weet ik nog niet aangezien m'n man zaterdag moet werken. En jij? Haha, het is lekker druk ja Gezellig! Hier hetzelfde Ben er echt super veel mee bezig en kom ook echt te vaak op dit forum eigenlijk haha. Komt helemaal goed als jullie er straks ook echt voor kunnen gaan dan kan je ook wat met die "drang".. dat scheelt!
Zoooo, hi meiden Vandaag lekker een relaxed dagje gehad, dochter was naar het kdv tot 13:00 en heb toen gewerkt, daarna een middagje samen thuis geweest en lekker gespeeld. Ze is nu heel erg into de letters en cijfers, wil bij alles weten wat er staat en is zelf zogenaamd aan het lezen haha, heel schattig. Hebben jullie een fijn kamertje over voor een baby straks? Hier echt een mini kamertje. We hebben nog wel een grote zolder maar dat is echt een grote ruimte, niets voor een babykamer. Denk dat ik dat kleine kamertje wel heel gezellig kan inrichten als het zover is!
ZOMER 2016 voor een tweede! Bekijk bijlage 500319 Bekijk bijlage 500318 Proberen zwanger te raken - Tammie87 (29 jaar) Eerste ronde NOD: 28 mei - Babyloveyou (24 jaar) Vierde ronde NOD: 29 mei - Flien13 (24 jaar) Eerste ronde NOD: 9 juni Nog niet begonnen - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016 - Trotsemama14 (27 jaar) Beginnen in: juni/juli 2016 - Florina (26 jaar) Beginnen in: juli 2016 - Nathalie1989 (27 jaar) Beginnen in: juli/augustus 2016 - Lauren1984 (31 jaar) Beginnen in: juli 2016 - Leeuwtje1981 (34 jaar) Beginnen in: september 2016 Zwanger! - - - ------------------------------------------------------------------------- Tammie en Babyloveyou, hoop zo dat ik jullie over een aantal weekjes als eerst naar zwanger mag verplaatsen! En dat jij daarna ook gelijk volgt Flien Ga voor jullie duimen!