Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

@Flien: volgens mij verschillen wij niet veel hihi. Zowel onze leeftijd als die van onze kindjes!;)

@Florina: wij hebben gelukkig drie slaapkamers, nu nog eentje over voor een baby. Maar tja eerlijk gezegd denk ik nu nog niet echt verder dan de zwangerschap zelf:) komt wel als ik daadwerkelijk zwanger ben!:)
    Hoop dat we snel allemaal verplaatsen naar zwanger!!:D

Wat een heerlijk dagje vandaag met het weer. Geniet ervan dames, de komende dagen!
    Wij gaan morgen lekker weekendje weg. Maandag weer starten met ovulatietesten;)

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Florina ik hoop ook dat we naar zwanger mogen! maar ik denk niet dat het snel raak gaat zijn bij ons.

@Babyloveyou spannend!!

Wij hebben ook nog 1 kamer over, is wel de kleinste maar niet heel erg klein.

3. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    #163 Lauren1984, 5 mei 2016
    Laatst bewerkt: 5 mei 2016
    Oh ja vrijdag al naar de Efteling florina leuk :D! Wat schattig dat je dochter al (net alsof) gaat lezen! Ook leuk een klein kamertje inrichten! Die kleintjes maakt het niet zoveel uit hoe groot hun kamer is :). Wij hebben onze zoon op de kleinste kamer liggen nu (echt klein is die niet 3 bij 4 ongeveer), tegen de tijd dat we een 2e verwachten gaat onze zoon naar een wat grotere slaapkamer.
    Ik ga dit weekend iig bij moeder en schoonmoeder langs, de zaterdag denk ik thuis genieten van het weer :)!
    Met m'n zoontje gaat het verder gelukkig wel goed! Hij heeft een eeg gehad om epilepsie uit te sluiten (normaal krijgen kinderen koortsstuipen bij plotselinge pieken, m'n zoontje al bij een beetje verhoging daarom was het eerst niet duidelijk wat het was en hij stuitte ook niet echt). Maar epilepsie heeft hij gelukkig niet!

Flien ik heb er ook last van dat ik er veel mee bezig ben! Zwangerschapspagina helpt ook niet echt mee :p. Maar hoort er denk ik bij inderdaad.
    Fijn dat je weg gaat dit weekend, jullie hebben het goed getroffen met het weer! Geniet ervan!

Tammie87 wat naar dat je dochter ook een koortsstuip gehad heeft en niet meer ademde! Echt een heel eng gezicht. Hopelijk krijgt zij het ook niet meer.

Babyloveyou fijn een weekendje weg! Geniet ervan :D

Jullie ook zo'n heerlijke dag gehad vandaag? Ik heb eerst wel wat gewerkt in de tuin. Daarna met vrienden en alle kinderen een terrasje gepakt in de stad en wat gegeten!

4. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 slaapkamer over, een slag groter dan kamer van dochter nu.
    Dus bij een 2e op komst gaat zij naar de grotere kamer en blijft de kleinste kamer gewoon babykamer voor nr 2
    Hier wel bezig met fantaseren en bedenken voor kamertje maar dan die van m'n dochter hihi. Babykamer gaan we denk ik niet veel aan veranderen
    -------------------------------------------------------------------------
    Oohjaa dat zou super zijn dat jullie snel mogen doorschuiven naar zwanger!! Ik duim heel hard mee;)

Ooh jaa wat was het heeeerlijk weer vandaag. Hier hele dag lekker buiten geweest met vrienden en met de kindjes gespeeld
    Echt genoten!

Veel.plezier voor de dames die een weekendje weggaan. Idd het weer zit mee, heel fijn!!

5. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee! Ik zat in een ander clubje te kletsen in de veronderstelling dat ik hier zat.. bijna dezelfde titel en ik zag Lauren ook voorbij komen dus haha:p maar goed!

Tammie dat zou inderdaad wel een heel leuke manier zijn om het te vertellen :D
    Ik hoor trouwens ook wel eens dat de reacties anders zijn bij een derde..maar dan volgens mij vooral als je al 1 zoon en 1 dochter hebt, dat mensen dan denken: Maar ze hebben toch van elk al 1?? :p
    Maakt ook niet uit wat anderen vinden, toch?

Babyloveyou: Tussen mijn vriend en mij zit een leeftijdsverschil van 4 jaar (ik 29, hij 33).

Florina, wij hebben op het moment geen "leeg" kamertje, we gebruiken de ovrige kamer als werk/hobbykamer, dus als er nog een kindje komt moeten we toch dingen gaan omgooien, maar we hebben er wel plek voor :)
    Heb wel al echt zin in al die voorbereidingen.. Maar dan moet het eerst eens zover zijn! ;)

Iedereen fijn weekend en veel plezier met kamperen, Efteling, en alle andere dingen die jullie gaan doen.

6. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    @Tammie87 heel herkenbaar! Wij hebben inderdaad ook vaak getwijfeld wat het goede moment is en of we niet nog even zouden wachten :).. Nu wil ik het gewoon liever vandaag dan morgen:p

@babyloveyou haha dat klopt inderdaad! ook wel eens fijn, want in mijn directe omgeving zijn er maar weinig van mijn leeftijd die ook al zo bezig zijn met een kinderwens;).. Wel vrienden die wat ouder zijn met kinderen, maar toch is dat anders.

@Trotsemama14 dankjewel! leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft! laten we het hopen, dat we allemaal zo snel mogelijk naar het ''zwanger-rijtje'' verplaatst worden:)

@Lauren1984 haha nee he.. zp helpt dan ook niet echt. Wel leuk om het hier echt even met iemand erover te kunnen hebben. Zou toch niet willen dat iemand in onze directe omgeving al weet van de kinderwens en dan telkens erover begint, vooral als het een tijdje gaat duren;)

@Florina lief dat je dat zegt, ik hoop ook van harte dat we snel naar het rijtje ''zwanger'' verplaatst kunnen worden:).. Inderdaad als straks mijn ongi maar geweest is, dan kunnen we echt beginnen zeg maar.. Het zou kunnen zijn dat ik iets eerder mijn nod heb deze maand. Ben nu al beetje ongi en dat had ik nog niet verwacht eigenlijk.. Maar hou 9 juni maar aan voor nu op het lijstje:).. Ga dus wel extra goed testen deze maand wanneer mijn ei is, want dat kan ik nu echt niet inschatten..
    Wij hebben trouwens wel een kamer over.. Tenminste die gebruikte ik tot voor kort als studeerkamer, maar nu ik ben afgestudeerd hoeft dat niet meer.. We hebben nog een grote zolder over voor een werk/hobbyplek, dus er zullen wat verschuivingen plaats vinden. Het kamertje is niet heel groot overigens 9,3 m2, maar voor een babykamer is het prima:)

@xZoe bedankt, jij ook een fijn weekend gewenst!

Vandaag trouwens heerlijk dagje gehad. Koffietje bij een vriendin, stuk gewandeld en terrasje met zussen en dochter. Dus helemaal ontspannen (en bruin:D).

Zijn er hier nog meer dames die qua werk ook op een tijdelijk contract werken? of niet werken, maar dat wel zouden willen? Hier een tijdelijk contract, laatste die ik mag krijgen en loopt tot januari volgend jaar. Moet dan vast contract krijgen, maar is heel onzeker nog of dat er wel in zit. Wij hebben besloten, omdat het waarschijnlijk voorlopig toch wel wat jaren onzeker blijft qua werk, er gewoon voor te gaan. Speelt dat bij iemand van jullie nog mee in de afweging wel of niet een tweede/derde?;)

7. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de 1e wel mee laten wegen. Ik zat toen een paar maanden van vast contract af en hebben toen nog even 2maandjes gewacht.
    Inmiddels n anderen baan met tijdelijk contract. 2e keer 1jaar. En we hebben het er nu totaal nog niet over gehad. Mocht ik geen verlenging krijgen volgend jaar dan hoop ik gewoon weer snel aan het werk te zijn. Is me eerder gelukt dus ga dat onze wens voor n 2e niet in de weg laten staan

8. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @XZoe ja ik kreeg al na de geboorte van mn jongste t horen ahhh leuk nu heb je een jongen en een meisje ben je gelijk klaar..
    uuuhhh nou dat weten we nog niet hoor

@Flien ik heb een vast contract van 24 uur. Ik hoop dat jouw contract verlengt wordt, lijkt me toch een stukje rust geven.

@Trotsemama wat fijn dat het jullie wens niet in de weg hoeft te staan, lijkt mij erg zuur.

@Lauren gelukkig is bij jullie zoontje epilepsie uitgesloten, wel vervelend dat hij het met verhoging al kan krijgen. Heeft jullie zoontje er medicijnen voor als het gebeurd? Mijn dochter heeft het wel gekregen namelijk moeten we geven als het langer dan 5 min duurt. (is erg lang mag ook na 3 min. als h ademen ook verkrampt)

Heerlijk warm dagje vandaag!

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Perfect toch?! :) Komt goed hoor!

Heel veel plezier dit weekend!

Ik hoop het zo voor je! Zou geweldig zijn!

Dankjewel! :D En dat is zeker zo ja, vooral voor een baby'tje maakt dat echt niets uit natuurlijk. Dat is handig, dan schuiven de kindjes gewoon door. Grote kamers hoor!

Heel fijn dat hij epilepsie in ieder geval is uitgesloten, lijkt me toch een opluchting. Gelukkig gaat alles goed nu!

Het is prachtig weer nu en de afgelopen dagen geweest, een heel fijn weekend :D Klinkt super gezellig trouwens, hoort ook echt bij dit weer hé, lekker op een terrasje wat eten, drinken, BBQ in de tuin, heeeerlijk!

Hahaha, oops :D!

Nou, prima toch? Dan is dat vast goed te regelen tegen die tijd!

Ik ook! :D Ben benieuwd wie er straks als eerst naar zwanger verplaatst kan worden!

Ja, dat is toch anders als je er echt mee bezig kan zijn in plaats van alleen nog maar dromen en fantaseren :p

Dan is het echt ideaal om met ovulatietesten te beginnen inderdaad, zo weet je veel beter wanneer je een zwangerschapstest kan doen straks..

Prima kamer voor een baby/kindje hoor! Klinkt als een hele fijne dag, en dit weekend nog bruiner worden? :D Het is echt mooi weer!

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wij hebben gister echt een super leuke dag gehad in de Efteling :D E. heeft er echt zo van genoten! Ik had gedacht dat ze sommige attracties wel spannend zou vinden, maar ze was totaal niet bang :D Wilde overal nog een keer in. Het was wel redelijk druk, en dan merk je ook echt hoe groot het is; een aantal attracties hebben we niet eens gezien.

Zit nu te kijken of we misschien in juni ergens net voor de zomervakantie 2 nachtjes kunnen blijven slapen, denk dat ze dat helemaal super zal vinden!

Heel fijn weekend allemaal! Gaan jullie nog iets leuks doen? Wij blijven gewoon thuis, lekker in de tuin van het zonnetje genieten.

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!

Bekijk bijlage 500518 Bekijk bijlage 500519

Proberen zwanger te raken
    - Tammie87 (29 jaar) Eerste ronde NOD: 28 mei
    - Babyloveyou (24 jaar) Vierde ronde NOD: 29 mei
    - Flien13 (24 jaar) Eerste ronde NOD: 9 juni

Nog niet begonnen
    - xZoe (29 jaar) Beginnen in: juni 2016
    - Trotsemama14 (27 jaar) Beginnen in: juni/juli 2016
    - Florina (26 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Nathalie1989 (27 jaar) Beginnen in: juli/augustus 2016
    - Lauren1984 (31 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Leeuwtje1981 (34 jaar) Beginnen in: september 2016

Zwanger!
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------------------

12. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel knap hoor Florina, met 2 jaar en 7 maanden al goed kunnen amuseren in de Efteling.
    Ik denk niet dat ik mijn zoon ergens in zou krijgen, die wil niet eens ergens in op een kinderkermis;)

Lauren, gelukkig heeft hij geen epilepsie en gaat het nu weer beter..
    Lijkt me zo akelig!:(

Flien: Ja wij zitten ook in zo'n situatie wat betreft werk.
    Ik heb wel vast werk maar bij mijn vriend is het nog onzeker wat er gaat gebeuren op zijn werk.
    We waren eerst ook aan het twijfelen of we zouden wachten, maar eigenlijk heb je momenteel bijna nergens veel zekerheid.
    We hebben ooit al een periode moeten overbruggen met veel minder inkomen (en 1 kind), en dat hebben we prima gered.
    We hebben nu ook wat reserves dus daar hoeven we ons gelukkig geen zorgen over te maken.

Wij gaan dit weekend (morgen) nog even naar vrienden, lekker wat in de tuin zitten en bijkletsen :). En jullie?

13. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies het zelfde dat we al een keer periode hebben moeten overbruggen met veel minder toen m'n man bij huis kwam te zitten.
    Inmiddels weer wat kunnen sparen zodat we nu oa auto kunnen vervangen.
    Wat je al zegt tegenwoordig zo weinig zekerheid meer.
    Ik had n vast contract en vervolgens ging het bedrijf waar ik werkte over de kop, tja dan heb je nog niks.

Ik laat me niet meer tegen houden in m'n wensen.
    Ja genoeg geld is makkelijk maar met zuinig aan doen qua boodschappen en n beetje letten op extra en dure uitgaven red je je wel.

Wij vandaag heerlijk dagje buiten doorgebracht, gewandeld, gespeeld met zand en water heerlijk genoten! Morgen middagje opa en oma met de kleine meid. Manlief aan 't werk dus gaan d'r met de fiets saampjes lekker opuit.

14. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Flien ik heb nu ook een tijdelijk contract. Ik laat me er niet door weerhouden, zekerheid heb je idd nooit. We kunnen ons evt ook redden met minder inkomen, ik hoop wel te kunnen blijven het bevalt hier tot nu toe goed! maar merk dat het in deze branche op het moment een stuk minder gaat, de zenuwen slaan nu dus wel toe :(.
    Hopelijk krijg je zekerheid straks!

Trotsemama14 en xZoe wel fijn om te weten dat je jezelf ook met minder kunt redden, maar hopelijk komen jullie niet meer in die situatie. Gelukkig komen er wel wat meer vacatures vrij, dus als je in die situatie terecht komt heb je hopelijk wel weer snel iets nieuws.

Florina leuk dat jullie dochter zo enthousiast was en overal in durfde! Leuk dat jullie misschien nog een x een heel weekend gaan voor jullie vakantie. Altijd heerlijk he ff weg te gaan!

Tammie87 we hebben idd een neusspray gekregen die we na 5 min mogen geven. Ze gaven aan dat het niet erg was als we het al sneller geven. Ze kunnen zich voorstellen dat je niet de tijd bijhoudt en je je kind zo snel mogelijk weer bij bewustzijn wilt hebben.
    Wat raar eigenlijk he dat mensen gaan oordelen dat je klaar bent omdat je een jongen en meisje hebt. Hopelijk reageren mensen wel enthousiast. Ik denk dat opa's en oma's vaak wel echt enthousiast zijn :)! Nu hopen dat het snel raak is! Bij de andere 2 die er nu voor gaan natuurlijk ook :)!

Wij hebben gisteren gebbqt, vandaag wat spullen gekocht voor onze zoon voor in de tuin (glijbaan, zwembadje, bal). Daarna hebben we met z'n 2en in de tuin gespeeld, eerst alles in elkaar gezet. m'n man voetbalt vaak op zaterdag en had nog een bbq met z'n team. Nu dus alleen tv aan t kijken, eerst een fiets in elkaar gezet. M'n man lukte het vanmiddag niet, ik ben degene in huis met het technische inzicht haha! Morgen op Moederdag naar m'n moeder en schoonmoeder. Bij m'n schoonouders gaat m'n man voetbal kijken (Ajax fan),

15. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    xZoe haha die andere lijkt idd qua naam op deze! Ik zag je op die pagina ook al een x eerder langskomen.

Volgens mij praatte florina daar ook mee? Heb je de foto's nog kunnen redden?

Het is daar een stuk rustiger dan hier zie ik.

16. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Fijne moederdag

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
  18. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hoi dames!

Wij doen niet echt aan moederdag maar iedereen een fijne dag gewenst!
    Wij zitten nog in het huisje. Echt een heerlijk weekend gehad, dagje apenheul en lekker gezwommen, zoontje is net op de foto geweest met Bollo de beer haha :D de mascotte van landal. Hij had het er de hele tijd over!!
    We gaan einde vd middag weer richting huis. Echt heerlijk genieten!
    Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Las net dat er weer iemand in ronde 1 zwanger is geworden op een forum, waarom steekt het mij toch zo.. zelf nu drie maanden verder en nog steeds niks. Sommige dames zijn echt pas bevallen en pats boem meteen bij de eerste beste keer weer zwanger. Vind het zo lastig en blijf t lastig vinden. Zelf wordt mijn mannetje al bijna vier en hier wil het niet meteen lukken :( nja, niks aan te doen. Maar toch, het steekt. Misschien moet ik toch maar minder op forums lezen :( het voelt soms zo 'oneerlijk', of ben ik nu raar?

Dames, geniet van het heerlijke weer! Zal vanavond ff alles teruglezen!;)

19. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    @trotsemama14 ja ik snap dat als je kans hebt op een vast contract, je nog even twee maanden wacht! Die zijn zo zeldzaam tegenwoordig.. Ik denk inderdaad ook dat als ik niet een verlening krijg, dan is het niet anders en ga ik opzoek naar iets nieuws.

@tammie87 Fijn dat je een vast contract hebt! Ik hoop het ook en het zou zeker rust geven. Maar ik ga er niet meer op wachten..

@florina leuk dat E. het zo leuk vond in de efteling;).. persoonlijk overzie ik nog niet echt hoe ik met een kind van drie overleef in die ellendig lange wachtrijen:( Lijkt me dus wel heel leuk, maar wij wachten nog eventjes hihi..

@xzoe Dat is precies hoe ik er ook over denk.. zekerheid is fijn, maar ook schaars, dus om daar nou op te wachten.. Hier ook een tijd veel minder inkomen en een kind, dus dat lukt ook heus nog wel een keer😊...

@lauren1984 toch fijn om te horen dat er meer dames in hetzelfde schuitje zitten en zich hier door niet laten weerhouden om voor een tweede te gaan😉.. zekerheid heb je inderdaad nooit.. mocht het zo zijn dat ik geen vast contract krijg, dan komt dat omdat onze afdeling niet genoeg cliënten meer krijgt. Deze onzekerheid geldt dan ook voor mijn collega's die wel een vast contract hebben dus dat klopt inderdaad wat je zegt!

@babyloveyou fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Het is ook zeker frustrerend als anderen wel snel zwanger worden, maar je hebt het helaas niet zelf in de hand. Ik denk zelf dat het best normaal is dat je je zo voelt na zo'n berichtje, omdat de wens gewoon zo groot is! Het lijkt soms wel of sommige mensen er nog maar aan hoeven te denken en dan al zwanger zijn;).. Hopelijk was dit de laatste keer dat je je zo hoeft te voelen en is het deze ronde gewoon raak! Ik duim voor je!

Het klinkt leuk wat jullie allemaal hebben gedaan dit weekend!

Wij hebben ook een heerlijk weekend (en nog steeds eigenlijk).. lekker op de camping met dit heerlijke weer. Dochter vermaakt zich prima in het zwembad en de speeltuin voor de tent.. echt even quality-time:) Vriend is ook helemaal aan het genieten, want echte vrije dagen die we samen kunnen doorbrengen zijn maar schaars helaas (klussen in huis,niet tegelijkertijd vrij kunnen krijgen en voorheen gewoon studeren in de vakantie).. dus ik leg mn telefoon weer lekker weg! Geniet allemaal nog even van het heerlijke weer!

20. Flien13

Flien13 Actief lid

11 mei 2015
    277
    99
    28
    En natuurlijk een fijne moederdag gewenst allemaal!

Deel Deze Pagina