Ze gaan er vanuit dat ik 7+2 weken zwanger ben omdat ik natuurlijk 5juni voor het laatst ongesteld was geweest
ZOMER 2016 voor een tweede! Bekijk bijlage 508128 Bekijk bijlage 508129 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Tammie87 (29 jaar) Derde ronde NOD: 25 juli - Noordbrabant1981 (35 jaar) Eerste ronde NOD: 30 juli - KissfromArose (30 jaar) Tweede ronde NOD: 2 augustus - Babyloveyou (24 jaar) Zesde ronde NOD: 2 augustus - Mama Alex (23 jaar) Tweede ronde NOD: 3 augustus - Lilo88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 11 augustus - Jill85 (30 jaar) Tweede ronde NOD: 13 augustus - xZoe (29 jaar) Tweede ronde NOD: 18 augustus - Annabella86 (30 jaar) Vierde ronde NOD: 19 augustus - Druifi (26 jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Lauren1984 (32 jaar) Tweede ronde NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - NieuwWolkje (28 jaar) Beginnen in: juli 2016 - Florina (26 jaar) Beginnen in: augustus 2016 - Flien13 (24 jaar) Beginnen in: september 2016 ZWANGER! Uitgerekend in februari 2017 - Trotsemama14 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 15 februari Uitgerekend in maart 2017 - Michelleee (23 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 maart Uitgerekend in april 2017 - Nathalie1989 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 6 april AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S - Michelleee: 26 juli - Intake verloskundige - Nathalie1989: 9 augustus - Intake verloskundige/eerst echo - Michelleee: 17 augustus - Termijn echo - Trotsemama14: 23 augustus - Controle verloskundige & echo
@Tammiedaan Misschien heb ik het over het hoofd gelezen... maar hoe is het bij jou!? ik zie NOD 25 juli...
Lief dat je het vraagt! Gisteravond was weer drama helaas 00:45 was het.. Pfoe, erg pittig hoor! Hoe gaat het verder met jou? Ga het boekje zo gelijk pakken en foto's maken! Zo vervelend die onduidelijkheid hé?! Ik hoop alsnog dat je gauw een positieve test hebt en dat het een goed teken was die bloeding! Hoop het heel erg!! Zag op FB dat je in ieder geval een hele voorraad testen thuis hebt haha Hoop zooo dat het iets goeds betekent lieverd! En dat je dat heel snel mee mag maken met je gezinnetje! Bekijk bijlage 508163 Hoe was het bloedprikken? Ik kon daar ook heel slecht tegen, had ook nog een leerling-verpleegkundige die fout prikte waardoor ik zo duizelig werd en moest kotsen Hoop dat het bij jou meeviel vanochtend! Wat een prachtige foto's! Heel erg fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Helemaal verliefd dus?! Dikke knuffel! Ik hoop dat het heeeel snel raak mag zijn! Begrijpelijk dat je ook zo graag wil, als de wens er eenmaal is... Als je er ook bij wil mag je mee een PB sturen hé! En soms is het veel te veel om allemaal te lezen hoor haha!
ZOMER 2016 voor een tweede! Bekijk bijlage 508165 Bekijk bijlage 508164 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Tammie87 (29 jaar) Derde ronde NOD: 25 juli - Noordbrabant1981 (35 jaar) Eerste ronde NOD: 30 juli - KissfromArose (30 jaar) Tweede ronde NOD: 2 augustus - Babyloveyou (24 jaar) Zesde ronde NOD: 2 augustus - Mama Alex (23 jaar) Tweede ronde NOD: 3 augustus - Lilo88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 11 augustus - Jill85 (30 jaar) Tweede ronde NOD: 13 augustus - xZoe (29 jaar) Tweede ronde NOD: 18 augustus - Annabella86 (30 jaar) Vierde ronde NOD: 19 augustus - Druifi (26 jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Lauren1984 (32 jaar) Tweede ronde NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - NieuwWolkje (28 jaar) Beginnen in: juli 2016 - Florina (26 jaar) Beginnen in: augustus 2016 - Flien13 (24 jaar) Beginnen in: september 2016 ZWANGER! Uitgerekend in februari 2017 - Trotsemama14 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 15 februari Uitgerekend in maart 2017 - Michelleee (23 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 maart Uitgerekend in april 2017 - Nathalie1989 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 6 april AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S - Michelleee: 26 juli - Intake verloskundige - Nathalie1989: 9 augustus - Intake verloskundige & eerste echo - Michelleee: 17 augustus - Termijnecho - Trotsemama14: 23 augustus - Controle verloskundige & echo
Ik heb deze maand heel duidelijk m'n eisprong kunnen vinden door te temperaturen/ovulatietesten en ook al hebben we er nog niets mee kunnen doen ben ik wel blij dat het zo helder is Dit is m'n kaartje: Bekijk bijlage 508169 Rood kruis = eisprong.
Florina Nou was niet echt het lekker gegaan nee,, het begin al vanochtend stond ik in een kattenhaarbal,, daarna liet ik me sleutels vallen tussen het hek,, toen dacht ik al ja hoor gaat lekker zal je zien dat het bloed prikken ook niet goed gaat & jaa hoor eerste arm kreeg ze geen bloed uit,, dus daarna naar de andere arm geprikt,, ze was bijbde laatste paar buisjes en werd echt duizelig,, kreeg zelfs sterretjes te zien.. Gelukkig ging het daarna al snel wel weer beter
Dag dames even poosje niet geweest. Hier is alles veel te druk.. gaat niet lekker met mij al een poosje. Nu heb ik dan ook van de psycholoog een diagnose gekregen Burnout.. Kan ik de komende tijd daar aan gaan werken. Iig in mn werk ff in de ziektewet, wat een opluchting. Zo nu ga ik mij is door al jullie geschreven pagina's heen worstelen. Ik begin bij 142.. Lauren1984 Nee we zijn nog niet aan het klussen in de badkamer. We hebben wel al wat rondgekeken wat we leuk vinden. Mijn man is handig en zal tegen die tijd alles zelf doen. Trotsemama Wat lekker morgen ben je al weer 11 weken! mooie echo ook zie ik net! Nathalie Wat geweldig! Zwanger gefeliciteerd Florina Wat een mooie testen zeg van je eisprong. Hopelijk heb je het nog goed kunnen benutten met klussen.. Annabel Wat een naar nieuws over je vader. Is er inmiddels al meer bekend? Sterkte daarmee Dames Leuk al die zwangere buiken uit het verleden! Altijd zo leuk om te zien hoe iedereen anders is. oke... ik geef het op al die pagina's is niet bij te werken hahahaha! Stelletje kletskouzen! Nog andere belangrijke en leuke dingen gemist?
Mooie echo trotsemama! Michelle, je bent dus verder dan je dacht! Wel vervelend dat het bloedprikken niet goed ging zeg.. Jill: dat is nogal wat, een burn out! Hopelijk voel je je snel wat beter..zal wel even tijd nodig hebben. Iemand enig idee hoe t met Tammie is?
hahah ja het zijn wat paginas he!!! kom ook lekker op FB kletsen, gezellig! we kletsen hier ook nog hoor dus je kunt kiezen haha! Heftig zeg die Burn out.. wens je heel veel succes de komende tijd!
Burnout sjah.. zal wel weer goed komen, ik was al beetje bezig met meer regelmaat zoeken en sporten enzo. Van sporten voel ik mij altijd beter. Dus vanavond weer lekker even gaan, spinning en een soort circuit les. Verder zal ik maar is braaf opvolgen wat de psycholoog mij opdraagt.
Heel goed van je, ik sport ook veel en voel me er ook altijd vrolijk door! Belangrijkste is op hulp vragen als je die nodig hebt, echt doen, want mensen willen vak graag helpen maar dan moeten ze wel weten dat je hulp zoekt! Goed bezig meid!