Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Wat is pendelen :p?

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Mijn pendels tot nu toe:

Pendel positieve test: Caruli - Juli 2016 meisje
    Pendel bevruchting: romyatilla - Juli 2016 jongen
    Pendel bevruchting of positieve test: shart86 - Augustus 2016 jongen (zou kunnen kloppen aangezien ik pas volgende week begin augustus test haha)
    Pendel positieve test: Roosie - september 2016 jongen (zou dus ook bevruchting in augustus kunnen zijn waarschijnlijk)

Geslachtsvoorspelling Vlinder84 jongen.

Dus allemaal redelijk binnenkort... al hoop ik natuurlijk juli augustus haha

3. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Nee eigelijk niet :p

4. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ik hoop het ook voor je mop!

5. Daantje2015

17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal voor het warme welkom!:) Wat hebben jullie weer veel geschreven!

@ noordbrabant1981: jouw verhaal over de reflux van jullie zoon en de moeilijke periode die je daarna hebt moeten doormaken is voor mij ontzettend herkenbaar! Hier ook in een depressie geraakt en veel last (gehad) van angsten. Ik zit nu nog in een traject bij de psycholoog en vind dit tot nu toe erg fijn. Ik zet ook altijd een masker op waardoor het voor de buitenwereld lijkt alsof alles goed met me gaat. Ondertussen zijn er maanden geweest dat ik het huis niet meer uit ging, zoveel angst had ik op dat moment. ‘Fijn’ om te lezen dat ik hierin niet de enige ben! Hopelijk ben je snel zwanger van de tweede en verloopt de periode na de geboorte wat rustiger!
    Spannend die bloeding op 4dpo. Bij mijn eerste zwangerschap had ik op 5dpo een bloeding en drie weken later testte ik pas positief. Soms kan een lichaam raar reageren!

@ MamavanNora: welkom! Wat een heftige bevalling heb je bij de eerste gehad. Hopelijk kan je een volgende zwangerschap voldragen.

@ Florina: ik wil graag op de lijst. Het is de derde ronde dat we er weer echt voor gaan. Zet bij mijn NOD maar 29 juli neer, maar ik heb een erg onregelmatige cyclus (zie onderschrift) dus ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk mijn NOD is. Aankomend weekend ga ik weer een testje wagen.

@ Babyloveyou: hopelijk hoef je geen ovulatietesten bij te bestellen en ben je deze ronde gewoon zwanger! Ik kan me voorstellen dat het ontzettend k*t voelt wanneer er dames in je omgeving snel zwanger worden als je zelf ook zo graag wilt. Ik ga voor je duimen!

Hier dus nog op het wachtbankje. Ik zit nu alweer op cyclusdag 35 (op dag 32 een negatieve test gehad) en begin toch wel ongeduldig te worden haha. Omdat ik nu (nog) geen ovulatietesten gebruik heb ik ook geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn.

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat rot dat jij dat ook allemaal mee hebt gemaakt! Maar snap wat je bedoeld met fijn dat ik niet de enige ben☺️, dat denk ik nu ook. Natuurlijk wens ik het niemand toe maar vind het fijn dat ik dan wel begrepen word. Psycholoog heeft bij mij wel wat geholpen maar maak me nog steeds te snel druk om dingen. En ben nog snel angstig. En is ook wel een beetje mijn karakter en merk dat nu ook heel erg bij mijn zoontje. Die heeft hetzelfde karakter als mij en daardoor ging het op de psz ook niet echt lekker met 'm. Hopen dat het na de vakantie op de basisschool beter met hem gaat. Hoop ook dat je snel zwanger bent en dat alles goed mag verlopen na de bevalling en je lekker kan genieten. Mocht je willen praten let me know!

7. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    hier een pendel doorgekregen voor september , ne jongen. ben benieuwd . hoe is het met die dat overtijd zijn ? spannend :D

8. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Vanmorgen nog negatieve test dus wacht op de rode duivel👹

9. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    @ florina kan je de lijst nog eens bovenhalen ? vind hem niet meer terug . :D

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier is de rode duivel gearriveerd 👹😡, dus op naar ronde 2. @ florina: Ik laat weten wanneer mijn nod is als ik een positief ovulatie testje heb.

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik pas het lijstje vanavond even aan lieve meiden! :)

12. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    OK :).

Balen noordbrabant1981!! :(

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ja balen. Ben ook kei ongi nu met knallende koppijn. Ook echt last van hormonen haha. Kan om alles janken😂. 😝 Dat mijn lichaam maar snel ontpilt is😏.

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ZOMER 2016 voor een tweede!
    Bekijk bijlage 508497 Bekijk bijlage 508498
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
    PROBEREN ZWANGER TE RAKEN
    - Tammie87 (29 jaar) Derde ronde NOD: 25 juli
    - Daantje2015 (? jaar) Derde ronde NOD: 29 juli
    - KissfromArose (30 jaar) Tweede ronde NOD: 2 augustus
    - Mama Alex (23 jaar) Tweede ronde NOD: 3 augustus
    - Lilo88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 11 augustus
    - Jill85 (30 jaar) Tweede ronde NOD: 13 augustus
    - xZoe (29 jaar) Tweede ronde NOD: 18 augustus
    - Annabella86 (30 jaar) Vierde ronde NOD: 19 augustus
    - Babyloveyou (24 jaar) Zevende ronde NOD: 30 augustus
    - Druifi (26 jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend
    - Lauren1984 (32 jaar) Tweede ronde NOD: Nog onbekend
    - Noordbrabant1981 (35 jaar) Tweede ronde NOD: Nog onbekend
    NOG NIET BEGONNEN
    - NieuwWolkje (28 jaar) Beginnen in: juli 2016
    - Florina (26 jaar) Beginnen in: augustus 2016
    - Flien13 (24 jaar) Beginnen in: september 2016

ZWANGER!
    Uitgerekend in februari 2017
    - Trotsemama14 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 15 februari

Uitgerekend in maart 2017
    - Michelleee (23 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 maart

Uitgerekend in april 2017
    - Nathalie1989 (27 jaar) It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 6 april

AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S
    - Nathalie1989: 9 augustus - Intake verloskundige & eerste echo
    - Michelleee: 17 augustus - Termijnecho
    - Trotsemama14: 23 augustus - Controle verloskundige & echo

Daantje, je staat erbij! Weet alleen je leeftijd niet..

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Nee :( Echt vervelend! Heb er nog steeds veel last van, kan wel door de late avonden komen ja maar gelukkig slaapt ze nu :D Dus hopelijk weer een normaal ritme.

Jij al opzoek naar je ei? ;)

Heel herkenbaar haha :D Heerlijk om dan even lekker bij te kunnen slapen hé? Slaapt jouw zoontje nu al lekker? E. gelukkig wel!

Hoop dat er toch een kansje is voor jullie! En een kortere cyclus is altijd fijn! :)

Je staat erbij! Wist alleen je leeftijd niet.. Hopelijk de derde en de laatste ronde :D

Hoe is het nu? Al meer duidelijkheid? Dan is het inderdaad gokken! Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.

Bah, nogmaals super jammer dat je ongesteld bent :( Heeeel veel succes in ronde 2!

--------------------------------------------------------------------
    Hier niet veel bijzonders, ik ben nog steeds gesloopt :( Zo moe! Zet m'n wekker elke dag om 06:45 om te temperaturen maar ben er nu al twee keer doorheen geslapen?! of heb m'n wekker uitgezet. Ooooops :)

Ga nu dus lekker slapen want wonder boven wonder slaapt E. :D Komt denk ik omdat ze vandaag naar het kdv is geweest en dat is dan altijd een wat vermoeiende dag.

Fijn weekend allemaal!

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat fijn dat E. al slaapt. Hier sliep D. ook al om half 9. Lekker vroeg dus! Slaap lekker!

17. Annemiek125

Hey lieve meiden,

Lijstje is weer bijgewerkt zie ik! Zal even kijken wanneer mijn eisprong deze maand gaat vallen. De ovulatietesten zijn alweer besteld. Wil vanaf ronde 8 gaan temperaturen, maar aangezien ik 9 augustus de gyn spreek, wil ik ook even met haar overleggen wat handig is en dan bestel ik een nieuwe thermometer met 2 cijfers achter de komma. Pff weer een hele maand afwachten. Zo jammer dat er maar 1x per cyclus kans is op zwangerschap...

18. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Babyloveyou
    Ja echt he, waarom kunnen we gewoon niet heel de maand door vruchtbaar zijn en dan tijdens de ongesteldheid niet, zou het veel makkelijker maken!!
    Ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.

19. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Michelleee ja dit is echt bagger eerst op zoek naar je ei de hele tijd en daarna in onzekerheid afwachten :(. Het zou idd veel leuker zijn om de hele tijd Vruchtbaar te zijn en te klussen en dan op NOD alleen te testen :D! Gelukkig ben jij al mooi (L) zwanger!

babyloveyou goed dat je meteen ovulatietesten besteld. Ik ben ook benieuwd wat je gyn zegt!
    Pff dat afwachten is echt niks :(!! Hopelijk na deze ronde geen wachtbankje meer!!

Florina fijn dat E. nu slaapt:)! Hopelijk kun je nu zelf ook wat bijslapen.
    Nu word je hopelijk wel wakker van de wekker, kun je straks weer zon mooi temperatuurkaartje maken! Al bijna bij je NOD nu? Hopelijk volgende ronde wel op het juiste moment tijd om te klissen :)
    Hoer lopen m'n tests op, dus ik hoop morgen een positieve ovulatietest te hebben. Spannend weer!

Noordbrabant1981 Ah bah niks asn zo erg ongesteld te zijn. En dat ontpillen is echt ook niks. Ik heb hier regelmatig vreselijke buikpijn en misselijkheid van de pijn, ook wat haaruitval.

20. Annemiek125

Ja idd meiden, gewoon hele maand vruchtbaar zijn lijkt mij ook wel wat. Had ook wel een ietss kortere cyclus willen hebben! Kan je snel door naar de volgende ronde.

Spannend lauren, bijna posi ovu!

Ik bloed als een rund, niet best dit! Buikkrampen ook! Zal zo maar weer extra pijnstillers innemen anders val ik nooit in slaap met deze krampen..

Deel Deze Pagina