Zomer 2016, gaan we voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Trotsemama14, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Jaah spannend! Op naar een positieve ovu test! Oh jij hebt dat dus ook van die ontpil Kwaaltjes😏.

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hebben jullie goed geslapen? :) Is 'ie nog wakker geworden? E. rond 12 uur nog even maar sliep al snel weer.

Ik ben alleen nog niet echt uitgerust :(

Hopelijk deze ronde wat eerder een positieve test! En hopen dat het temperaturen gewoon helemaal niet nodig is. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt 9 augustus.

Pff, nou hé? Zo weinig eigenlijk, maar 12 keer per jaar.

Heb maar besloten deze maand te stoppen met temperaturen omdat ik m'n ei al gevonden heb en maar gewoon afwacht tot ik straks ongesteld word! Ik moet 4 augustus ongesteld worden dus dat is al bijna!

Las op FB al over je ovulatietest, hopelijk toch nog een knaller!

Poeh, wat vervelend zeg :( Die krampen! Nog lekker kunnen slapen?

3. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen reactie van roosje voor de pendel, jammer want vond toch wel grappig

En we zijn net even naar de boeken winkel geweest en dat boekje van grote zus die jij ook hebt florina die lag daar voor maar 4euro. Dus die hebben we meteen meegenomen.
    En een flapjes boekje besteld over wat er jn de buik zit ben benieuwd hoe die is.

Welkom aan de nieuwe dames! Leuk dat jullie mee komen kletsen en voor n2e gaan!

Toch jammer dat we niets meer van tammie horen!

Hier gaat verder alles goed. Ik durf al wel.bijna te zeggen dat de misselijkheid bijna voorbij is en dat voelt super! Hihi.
    Afgelopen week naar fysio geweest, ik heb idd duidelijk last van m'n bekken en gaan daar mee aan de slag qua oefeningen dus hopleijk verergert het daarmee niet. Gelukkig heb ik geen instabiliteit maar puur bekkenpijn dus dat is wel fijn!

4. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    vandaag op 10 dpo een witte test , ik denk geen tuurstreepje . maar ook nog steeds geen bloed. ben nu al langer aan het wachten dan de vorige ronde en word er zenuwachtig van.
    ik test enkel nog als ik volgend weekend nog steeds geen bloed heb. dan ben ik zeker overtijd.

vandaag bday cadeau voor zoon gaan halen. en me proberen bezig te houden ;)

5. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Mama Alex fijn dat je iig een langere LF hebt! Maar wel balen van de test :(! Jevent wel zeker van de eisprong?

Trotsemama14 gelukkig wordt de misselijkheid wat minder en geen bekkeninstabiliteit! Weet inmiddels iedereen dat je zwanger bent?

Florina gelukkig al snel ongesteld idd. Dan kun je echt beginnen :D!
    Ja ik test vanavond gewoon weer! Ben benieuwd!

Noordbrabant1981 ik denk dat ik op momenten in m'n cyclus er last van krijg of zo. Volgens mij moet m'n lichaam echt wennen erg vervelend iig :(. Zo ongesteld met krampen had ik juist de eerste echte ongesteldheid niet, wel vreemd want normaal heb ik dan heel veel last van hoofdpijn, buikpijn etc.

Babyloveyou erg vervelend zon heftige menstruatie! Hopelijk is hij snel weer voorbij! En dan weer de volgende ronde in, hopelijk dan meer succes en ben erg benieuwd naar wat de gyn zegt!

6. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa idd heel.fijn!
    De meeste mensen weten het ja! Volgende week denk ik Facebook. En dan weet evht iedereen het. Inclusief de verre familie die het Evt nog niet gehoord hebben. En oud collega's enzo die af en toe nog wel.spreek maar niet vaak.

7. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    heel zeker niet ik ga pas vanaf de volgende ronde met ovu testjes beginnen. ik had toen wel veel meer zin en heb zo een steek gehad in mijn lies. we doen het zoiszo om de 2a3 dagen nu nog zelfs je weet nooit. bij de vorige ronde is mijn rood doorgebroken door intiem te zijn en dat is nu nog niet het geval geweest.

8. Daantje2015

17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    @Noordbrabant1981: begrijpelijk dat je nu nog steeds snel angstig bent, dat zal waarschijnlijk nooit meer helemaal weg gaan. Vervelend dat het met je zoontje op de psz niet goed liep, hopelijk gaat het op de basisschool dadelijk wel goed, kan me voorstellen dat dat erg spannend is! Het is weer erg herkenbaar. Mijn zoontje zit op het kdv, maar ook daar heeft hij nog steeds veel moeite mee (en ik stiekem ook haha). Dankjewel voor het lieve bericht!

@ Florina: dankjewel voor het toevoegen op de lijst. Mijn leeftijd is 25 jaar. Nog steeds niets te bekennen hier. Vanmorgen wederom een negatieve test, dus ik wacht het maar weer af. Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden:). Hopelijk zet het bij jou ook snel door, zodat jullie er de volgende ronde voor kunnen gaan!

9. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hey meiden! Vind het kletsen hier toch ook wel erg prettig. Blijf toch wat angstig dat er straks iets uitlekt op fb ofzo, haha! Vind fb wel heel handig voor foto's, maar uitgebreid kletsen doe ik toch wel het liefst hier. Wat vinden jullie? Waar babbelen jullie het liefst?

Florina, ik heb alvast de Fertility Friend app gedownload. Kan ik vast kijken hoe hij werkt. Op onderzoek uit haha. Je kunt ook gewoon op de laptop inloggen toch? Maar vind het er dan heel anders uitzien dan de app! De ticker die ik gemaakt heb kan ik alleen zien via de app, niet op de site zelf. Werk jij ook alleen met de app?

Daantje, hopelijk heb je snel duidelijkheid! Negatieve test is nooit leuk.. balen!

Trotse mama, leukkkk het bekend maken! Je hebt al bijna de 12 weken grens bereikt. Wel heel fijn! Kan echt niet wachten tot ik aan de beurt ben.

Vraagje aan jullie.. Ik heb nog steeds tarwekiemolie in huis. Twijfel of ik het toch niet nog een kansje wil geven vanaf de ovulatie. Ene kant heb ik al mooi baarmoeder slijmvlies van mezelf, dus is t niet eens echt nodig. Ik dacht dat de tarwekiem gezorgd had voor een kortere LF, maar afgelopen ronde was ie net zo kort als toen dus denk puur toeval... zal ik er toch weer mee beginnen of achterwege laten?

Verder dus echt veel bloedverlies hier. Lijkt soms wel de ene maand net wat meer te zijn dan de andere. Hopelijk is het snel weer weg, al duurt het vaak wel een kleine week..

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi meisjes!!

Vanaf morgen reageer ik ook weer wat vaker op t forum. Merk dat ik toch wel t een en ander mis op Facebook. Ga t beide bij proberen te houden hihi.

Hier gaat alles prima. Denk dat m'n eisprong dit weekend is. Ben moe, en heb een beetje krampjes. Dus weer bijna op t wachtbankje. Ga nu slapen want heb wat in te halen hihi.

Fijne avond!! X

11. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Trotsemama14 lijkt me een fijn gevoel om niet meer geheimzinnig te hoeven doen! En je buik kunnen showen is ook leuk natuurlijk :). Is hij alweer wat gegroeid?

Mama Alex ja lastig dan, dan weet je idd niet zeker wanneer je moet testen. Het kan natuurlijk over een paar dagen wel positief zijn :)! We houden nog hoop, sommigen testen pas na NOD positief! Verder kast van kwaaltjes oid?

Daantje 2015 hoeveel dpo ben je? Hopelijk binnen enkele dagen toch nog een positieve test!

babyloveyou oh dan kwam het daar toch niet door! Hopelijk heb je volgende ronde een langere LF, dan heb je meer kans dat het eitje nesteld. Ik heb ook nog tarwekiemolie, deze had ik maar niet gebruikt ivm jouw verhaal haha! Miss dan toch nog gebruiken, ik ga ook twijfelen nu. Je kunt het altijd nog proberen, volgens mij zorgt het voor een betere doorbloeding bij de baarmoeder wat het baarmoederslijmvlies stimuleert.

Lilo88 ja dat heb ik ook, dit vind ik ook iets makkelijker te volgen. Ik houd ook beiden bij nu. Vind het erg leuk om ook foto's te zien etc.
    Oh fijn je eisprong dit weekend :)! Slaap lekker en fijne zondag!

Ik heb vandaag steeds lichtere ovulatietesten. Ik verwacht dus dat vandaag of morgen m'n ei is gesprongen. Ik ga er dus vanuit dat m'n NOD 13/14 augustus is. Wil je dit voor me aanpassen op het lijstje Florina?
    Ik blijf voor de zekerheid toch nog doortesten, denken jullie dat dit nog nodig is?

12. Annemiek125

Lauren: volgens de gyn maakt de lengte van de LF niks uit en hoef ik me daar geen zorgen over te maken, belangrijk is dat je positieve ovulatie testen hebt :) Ik twijfel nu ook weer over tarwekiem. Hmm nog even goed over nadenken. Ik zou in jouw geval wel nog even doortesten, voor de zekerheid. Je kan hem gemist hebben ivm korte piek natuurlijk, maar hij kan ook nog komen. Bij mij duurt de piek meestal sowieso 1 a 1,5 dag.

Arggghh ik baal zo van die stomme menstruatie!! Vriendlief zier er vandaag zooo aantrekkelijk uit, hahaha! Anders ook natuurlijk, maar vandaag dus ook echt! Pfff ben ik weer super ongesteld...dus ff paar daagjes wachten..grrrr! :p Door de hormonen misschien? Was hem anders echt besprongen! :D Haat aan menstruatie!;) Herkennen jullie dit? Dagenlang niet klussen vind ik vreselijk! hahaha:) niet meer gewend ofzo! :p

13. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 't kletsen hier toch wel makkelijker. Ik heb vooral t idee dat de helft mis of niet meekrijg op.FB haha.
    Maar idd voor foto's ideaal

Wat betreft Fertilityfriend, ik heb die app de maanden na pitstop ook gebruikt en vond 't maar niks die website haha. Heb alleen de app gebruikt en daar was ik heel erg blij mee. Mooi duidelijk en overzichtelijk. Super!

Ik zou de tarwekiemolie laten staan als ik.jou was. Omdat je al aangeeft dat je baarmoederslijmvlies goed is, zou ik er niet mee gaan klooien. Stel dat t toch resulteerd in n korte LF dan zou ik heel erg balen.
    Maargoed... dat is mijn mening;)
    Hopleijk is t snel.weer voorbij en kan je door naar volgende deel van je ronde;) hihi

Jeej je mag bijna t wachtbankje op! Leuk en verschrikkelijk tegelijk🙈 hihi

Jaa m'n buik schiet flink vooruit.hihi. ik maak woensdag een nieuwe foto met m'n 12weken fotokaartje hahah dus die zal ik dan meteen posten hier;)

Idd heerlijk dst t stiekeme gedoe er nu vanaf is! En zo fijn dat nu BIJNA op 12weken zit! T maakt natuurlik geen drol uit 11.5 of 12 haha maar t klinkt en voelt een stuk beter:D

Spannend weer, je mag t wachtbankje op dus
    We duimen voor je:D

14. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Ik ken het best wel goed bijhouden op fb :p maar soms is der al zoveel gekletst dat ik er niet eens tussen wil komen hhaha en Babyloveyou ik heb totaal op het moment helemaal geen zin in seks... Zal vast ook wel komen door de zwangerschap denk ik en de drukte er omheen met name het huisje.. Weet wel dat ik de vorige zwangerschap niet in te houden was zo graag wou ik haha dus wie weet komt dat nog :p zal vriendlief ook wel leuk vinden hahah

Ik merk dat ik echt elke avond van die steken krijg waar ik het eerst over had,, alleen dan niet zo heftig als toen het is nu ook heel kort en te doen dus denk echt dat het banden pijn is of zoiets,,, en nog iets jullie weten toch dat mvr van het bloedprikken verkeerd had geprik,, nou die arm kan ik niet eens meer strekken sinds vandaag.. Had al last vanaf het begin voelt als een soort van spiertje die heen en weer schuift over iets,, en nu als ik me arm te ver strek lijkt het net alsof het scheurt en dat heen en weer bewegen is en nog steeds!!! Weten jullie wat dit is?? Begint namelijk zwaar te irriteren!! En niks helpt.. :S

15. Annemiek125

Michelleee: Haha vind het hier ook wat overzichtelijker ja. Toen ik zwanger was wilde ik eigenlijk ook geen seks. Maar dat kwam meer daar de miskraam daarvoor. Toch soort angst ofzo dat het 'los' zou komen. Slaat eigenlijk nergens op want volgens mij kan seks geen mk veroorzaken. Maarja ;) Wel lastig van je bandenpijn!

Denk toch dat ik de tarwekiem laat staan, wil geen risico lopen. Even vraagje aan jullie allemaal, ook aan de zwangeren: welke vitamines slikken jullie? Ik nu dus alleen foliumzuur van de kv met vitamine D omdat ik die duurdere zonde vond omdat ik toch niet zwanger raakte en ik bang was teveel vitamines binnen te krijgen. Twijfel soms of ik toch niet nog iets met visolie erbij moet gaan doen. Schijnt ook goed te zijn voor innesteling. Wij eten verder gezond, maar bijvoorbeeld vis eten we niet zo vaak terwijl we het wel heel lekker vinden.

16. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Ja hier foliumzuur van davitamon die smelttabletjes, vin ze fantastisch! De eerste keer had ik zulke grote pillen die kreeg ik niet eens weg... Voorderest geen speciale dingen. Ik zou dan lekker nog een paar keer in de week een visje eten :D

17. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was voor dat zwanger was begunnen met alleen foliumzuur van apotheek. Koste maar 3euro voor 3mnd.
    Toen positieve test had naar KV mama vitamine gegaan waar visolie bij zat maar daar moest ik na een week zo.ontzettend van overgeven net m'n ochtendmisselijkheid haha dus terug naar alleen foliumzuur die nog had staan.
    Nu gisteren laatste foliumzuur tablet uit potje gehad en nu vanaf vandaag terug naar de mamavit incl visolie. Zal.hopleijk nu wel goed gaan nu minder last heb van de misselijkheid.

18. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    @trotsemama: oh wat fijn dat de misselijkheid wat minder is! Lekker genieten! Goed dat je naar de fysio gaat. Ik ga er nu even niet heen maar moet terug komen als ik zwanger ben en ze raadde me aan zwangerschapsgym te doen als het zo ver is. Ga jij dat ook doen?
    @mama alex: balen die witte test! Maar het kan over een paar dagen nog positief zijn! duim voor je!
    @ Lauren: ja ik heb dat ook dat het heel verschillend is geweest dat ik er last van had van dat ontpillen. Eerste week hoofdpijn en krampjes. Toen een week eigenlijk nergens last van. Wel veel buikpijn dag van eisprong. Daarna twee dagen weer geen klachten en toen weer krampjes en gevoelige borsten. Dus volgende maand test ik pas als ik niet ongi ben geworden op nod want alles lijkt op zwangerschaps klachten.
    @ Daantje: wat balen die negatieve test! Geen bloed is goed! Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
    @babyloveyou: van tarwekiemolie wel ooit gehoord maar zou inderdaad niet teveel klooien nu je baarmoederslijmvlies goed is. Ik hoorde dat visolie slikken goed is (doe ik al een tijd) en granaatappel schijnt goed te zijn om zwanger te worden.
    @lilo: ja ik mis ook wel wat op Facebook maar vind het nog steeds leuk. Daar typt makkelijker vind ik maar merk dat we daar niet zo open zijn haha. Vind het ook leuk dat het daar niet echt alleen over zwanger worden gaat maar ook over ons eerste kindje😉. En foto's kijken vind ik leuk! Heel veel succes op het wachtbankje. Hoop voor je dat de twee weken snel voorbij zijn!

19. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    @ Michelle: jee wat rot van je arm! Heb ik ook ooit gehad en was helemaal blauw. Heb je geen val en stoot gel van vsm? Die heb ik hier voor D. en smeer ik zelf ook ooit op☺️. Werkt super.
    @ oh nu heb je het over visolie ja. Toen ik zwanger wilde worden de keren hiervoor slikte ik zwanger worden pillen van Etos met groene thee erin. En volgens mij ook met visolie (weet niet meer precies). Ging ik van over mijn nek. Boerde steeds op😝. Toen mama plus van Davitamon gaan slikken is ook met visolie en makkelijk weg te krijgen. Omdat ik nu al vitamine D op recept slik mocht ik die van mamaplus niet slikken want kreeg ik teveel vitamine d binnen. Ben nu met het laatste doosje vitamine d bezig op recept en ga daarna echt weer aan de mamaplus. De foliumzuur die ik nu slik zijn van Etos eigen merk en kleine pilletjes maar blijven echt in mijn keel hangen terwijl ik altijd makkelijk pillen kan slikken. Ook grote. Verder slik ik visolie los erbij (ook goed voor mijn bloeddruk) alleen moeten 3x per dag en vergeet het vaak twee x☺️. Ach alle kleine beetjes helpen.

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    #1940 Florina, 31 jul 2016
    Laatst bewerkt: 31 jul 2016
    Ja, jammer! Heb nog geen berichtje terug..

Wat fijn dat de misselijkheid bijna weg is :D! Super! Wel rot van je bekken maar heel goed dat je er al zo vroeg bij bent natuurlijk en dat je het een beetje in toom kan houden nu.

Wat balen van je test :( Gelukkig is het nog vroeg en kan het beide kanten op, maar jammer is het natuurlijk wel.

Hoe voel je je nu? En wat heb je gekocht voor je zoon? :)

Ja :D Kan eeeecht niet meer wachten hoor! :p

Zal het voor je aanpassen! :)

Wat rot dat je een negatieve test hebt maar ook nog niet ongesteld bent. Of heb je inmiddels wel duidelijkheid? Het is ook vervelend als je gewoon niet weet waar je aan toe bent natuurlijk!

Dankjewel :D Ik hoop het ook!

Ja, ik dus ook zoals ik al schreef net :) Vind het hier echt handiger om te reageren op elkaar. Soms zijn er echt hele gesprekken en dan lees ik dat later pas en dan is het zo raar om er nog op te reageren haha, voegt niet echt veel toe, terwijl je hier toch nog wel even je verhaal kan typen en de ander het weer rustig terug kan lezen.

Je kan op de laptop ook inloggen om even te kijken naar je temperatuur bijvoorbeeld maar vind het verder vind ik het op de laptop niet zo handig/overzichtelijk. De app vind ik wel heel fijn! Kijk dus zelf eigenlijk alleen op de app.

Ik zou de tarwekiemolie lekker aan de kant laten staan! Denk dat je dat niet perse nodig hebt. Juist omdat je die bevestiging al hebt van de gynaecoloog dat dat er gewoon goed uitziet!

Ja, leuk! :D heb je gemist hier!

Jaaaa, weer op het wachtbankje! Laat de tijd dan maar lekker snel gaan en gauw een knaller ;)

Ik zou denk ik nog even doortesten ja, je kan een korte piek hebben maar mijn piek was meestal 1 of 2 dagen. Weet je nog hoe lang je piek de vorige cyclus was? En was je nou wel of niet aan het temperaturen deze ronde? Sorry, ben het even kwijt!

Ja, bah :( Hahaha ooooh nooo, net nu haha! Hopelijk kan je 'm snel weer bespringen :p:D

Ik vind het ook wel ff lekker rustig tijdens m'n menstruatie stiekem haha!

Wat rot van je arm joh! Zou het even goed in de gaten houden of het niet erger wordt en anders toch even naar de dokter.

Deel Deze Pagina