Zomer 2019

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Jaaa superenthousiast zijn we hier. Onze zomervakantie voor 2019 staat geboekt:D
    Een rondreis door Zweden en terug over Noorwegen en Denemarken. Nu al zin in.

    Maar lees ook graag vakantieplannen van anderen. Dus: wie heeft er al ideeën of net als wij al geboekt? Wat zijn jullie van plan?
     
    mausi, Veran, Ysabella en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik zat toevallig net te zoeken :) wel lastig hoor, om iets te vinden dat geschikt is voor dat kind van ons. Maar het is vorig jaar ook gelukt, dus ik geef niet op ;)

    Klinkt goed, die rondreis van jullie! Lijkt me heel leuk, een roadtrip door Scandinavië :thumup:
     
    tuc vindt dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Succes, zal idd niet gemakkelijk zijn.
    Moet zeggen dat wij het ook spannend vinden met de kinderen. Op vakantie gaan vinden ze geweldig maar zijn ook enorm gehecht aan "hun" plekje. Nu is het 3x verplaatsen en met de boot en de auto. Maar komt vast goed.
     
  4. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook geboekt: Frankrijk, Andorra en Spanje.
     
  5. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Ha, leuk om jullie voorpret te lezen!
    Ik denk dat ik 2 dagen voor vertrek weet welke richting we ongeveer gaan oprijden :D
     
    Nellie4 en tuc vinden dit leuk.
  6. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier alleen de datum nog maar
    We gaan de zondag voor kerst plannen met vrienden waar we mee gaan!
    Zweden lijkt me super!
     
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Wij gaan bijna 4 weken naar ons huis in Spanje, heerlijk! De vliegtickets hebben we begin oktober al geboekt en voor de rest hoeven we niets te boeken.
    Overigens willen wij als de jongste 10 is ook een keer een rondreis door Scandinavië maken, lijkt mij echt prachtige natuur! Het klimaat zal dan wel even wennen worden vergeleken bij onze normale zomervakanties, maar dat komt vast goed. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring straks.
     
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Wij gaan met vrienden 2 weken naar het Lago Maggiore. Erg benieuwd!

    Scandinavië lijkt mij ook mooi zeg!
     
  9. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Wij willen graag as zomer naar Kroatië (rovinj) met onze tent. We moeten nog boeken... Bij eventuele zwangerschap kan maar zo zijn dat we moeten afblazen. (bij mijn dochter mocht ik door complicaties ook niet meer weg)

    Maar onze echte vakantie start eerder in februari lekker 2 weken naar Thailand!! Dus nu al bezig met de voorpret :D
     
  10. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Afgelopen september naar Italie geweest, maar dat was niet zo'n succes met dochter. Te lange reis, te lang moeten wennen. Dat doen we voorlopig niet meer. Vliegen vond ze wel superleuk en de vakantie ook. Maar wij willen echt niet meer verder weg voorlopig. We wilden na 3 dagen eigenlijk weer naar huis.:oops: Dus we hebben voor komende augustus een weekje Zuid-Limburg geboekt. Een familie die een oude boerderij heeft omgebouwd en daar 4 huisjes van heeft gemaakt. Een weekje kost maar 400 euro, wat beter te doen is dan een Landal ofzo. Er zit superveel leuks in de buurt, zijn 2 jaar geleden al een weekend geweest. Dus lekker dichtbij, hopelijk gaat het dan beter. En anders zijn we zo weer thuis :p
     
  11. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Leuk om te lezen en inspiratie op te doen.

    Wij zitten nog te denken, we gaan in juni weg.
    Wordt of Italië en dan met de auto. Of misschien toch vliegen, Portugal, Griekenland oid. Willen iig niet heel lang vliegen.

    Vind het ook lastig qua weer, als we zo’n zomer krijgen als dit jaar dan is het in juni overal goed. Maar je kunt ook nog pech hebben dat het net te koud is in Italië om lekker buiten te zwemmen.

    Kortom; ik weet het nog niet.
     
  12. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.617
    3.990
    113
    Wij hebben 1 vakantie geboekt, naar curacao. In de meivakantie.

    We zullen nog wel een weekendje richting winterberg gaan in januari/februari, doen wr last minute.

    Voor de zomervakantie moeten we nog even kijken waar we precies heen willen. Waarschijnlijk de alpen, met onze tent. Ik wil graag die kant op, en dan op een paar kleine campings in zwitserland, italie en frankrijk. Dit kan echter nog totaal veranderen en zitten we misschien straks alleen in frankrijk of in slovenie ofzo.

    Verder gaat mijn man nog met een vriend een wandelreis maken. En ga ik met mijn moeder nog ergens heen. Maar die bestemmingen zijn ook nog onbekend.
     
  13. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij hebben ook gisteren een rondreis geboekt, door Schotland.
    17 dagen, waarvan 2 dagen boot, 2 dagen Edinburgh, een week in de buurt van Loch Lomond en een week in de buurt van Fort William.
    Nog nooit zo vroeg geboekt, maar was wel nodig, er was al geen vijfpersoonshut meer op onze terugreisdag. Nu dus twee hutten moeten boeken.
    Alle accomodaties via airbnb geboekt! Leuke plekjes gevonden.
     
    Line, Shawarma, HooyoShimbir en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Wij gaan naar Toscane. Eerst een overnachting op de Fernpass. Tweede dag rijden we door naar Pisa, derde dag naar de camping. Daar blijven we dan 15 nachten en dan met 1 overnachting weer naar huis.
     
  15. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Ooow, Scandinavie, heel gaaf! Staat ook nog op ons lijstje!

    Wij gaan in augustus voor het eerst naar Kroatie (Istrie), met de auto. We hebben een mooi appartement geboekt en vanuit daar gaan we de omgeving verkennen!
     
    Caithy vindt dit leuk.
  16. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    wij gaan in juli naar Tsjechië. nog nooit geweest en ontzettend benieuwd.
    Is een hotel met vlaamse animatie, kinderoppas, volpension :p en we kunnen altijd op uit stap naar dresden, praag, polen, kleinere stadjes in de buurt..

    Erg benieuwd hoe het zal zijn. Mijn eis was een goed bed :)
    Normaal doen we rent a tenr maar die bedden laten te wensen over..

    Iemand trouwens tips ivm vergelijkbaar met huurtent maar met een goed bed ? of toch een beter bed?:p
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  17. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen welk hotel? Kan ook via PB als je dat fijner vindt. Ik ben me nog aan't oriënteren en kwam gisteren bij Tsjechië uit maar heb nog geen definitieve keuze kunnen maken.
     
  18. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Wij gaan er heen met onze ziekenbond/mutualiteit ;)
    Hotel harrachov heet het denk ik :)
     
    Lumiere vindt dit leuk.
  19. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Bij man op het werk hebben ze net hun vakantiewensen door moeten geven dus voordat we weten wanneer hij vakantie heeft zal nog wel een paar weken duren. Meeste jaren moet hij schuiven met zijn vakantieweken dus we kunnen ook echt geen risico nemen. Hij werkt in de zorg en elke zomer is het weer een complexe planning. Hij heeft een paar keer zelfs maar twee weken gehad. Dat is wel krap. Ik heb met mijn werk gelukkig iets meer speling.

    Wel weten we al dat we naar dezelfde kleine, rustige familiecamping willen in de Franse Alpen. Prima bevallen daar vorig jaar. Ze gaan pas binnenkort weer open voor boekingen en hopelijk weten we dan wanneer we op vakantie kunnen.
     
  20. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Normaal regel ik altijd de vakanties. Maar dit jaar heeft m’n man het geregeld. Via een collega van z’n werk. We gaan nu naar een prachtige, mega grote villa in Italia. Met prachtige tuin, eigen zwembad en 300meter bij de zee vandaan.
    Een week komen vrienden langs met hun dochter, m’n ouders komen een aantal dagen langs en we zijn een week gewoon met het gezinnetje.
    Nu al zoveel zin in❤️
     

Deel Deze Pagina