Zomer 2019

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.848
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Voorjaarsvakantie een weekje CP, heel gezelschap want de oudste kinderen nemen een vriend/ vriendin mee en de hond gaat ook mee.

    In de zomer twee weken naar de Vendee in Frankrijk naar camping Le pin parasol en dan kamperen in een kant en klare luxe tent, zie wel op tegen de reis temeer onze hond ook meegaat, kijken of het allemaal past ;)
     
  2. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Wie gaan niet op vakantie deze zomer. Maar lekker dagjes uit. Dat vinden we ook super leuk. Misschien dat we in oktober ergens een midweekje of weekendje weg gaan, maar dan gewoon in nederland, belgie of duitsland. Niet te ver :)
     
  3. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.623
    166
    63
    Vrouw
    We wonen bij Utrecht, het is iets meer dan 2000km. Proberen de 1e 2 dagen rond de 800km te rijden. Maar we rijden met bagagewagen dus hard rijden gaat ook niet :)
     
  4. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier gaan we 3 weken naar Slovenie (inclusief dagtochten naar Italie en Kroatie)
    Wilden eerst naar Oostenrijk maar gaan alleen daar overnachten.
     
  5. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    763
    105
    43
    Wij zijn vorig jaar met de auto naar Portugal gegaan, vanuit dezelfde regio. Het was dat we nog wat km's met de auto moesten maken, maar vond het toch wel een heel eind! Ga je naar een camping toe?
     
  6. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Weekje Italië Gardameer in Augustus.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    Wij gaan een volle week naar centerparcs :)
    In een 6 persoons VIP huisje :D
    Hebben we dat ook eens meegemaakt :D
     
  8. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    echt jaloers op al die vakantieplannen! Ik ben in augustus uitgerekend, dus het wordt vakantie op eigen balkon ben ik bang. Wel houden we de vliegtickets naar Billund in het oog, zodat we misschien 1 of 2 dagen Legoland kunnen doen (vorig jaar hebben we aan het eind van het seizoen een seizoenspas gehaald. We wilden 2 dagen + naar Givskud Zoo, waar je met de seizoenspas korting kreeg. Uiteindelijk waren we dan € 2,50 pp meer kwijt, maar maak je ook gebruik van kortingen en de pas is heel 2019 ook geldig, omdat het het einde van het seizoen was)
     
  9. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.623
    166
    63
    Vrouw
    Ja ben heel benieuwd hoe het zal gaan. We doen gewoon rustig aan en zien wel hoe ver we elke dag komen, we wilden eerst in een b&b overnachten onderweg maar misschien dat we een camping zoeken en daar de 2 kleine tentjes neerzetten. We gaan idd naar een camping. :)

    Waar zijn jullie geweest vorig jaar? Welke regio? Wij gaan naar regio Leiria.
     
    yenolah vindt dit leuk.
  10. TantePollewop89

    TantePollewop89 Actief lid

    17 feb 2017
    324
    143
    43
    Hier was de vakantie al geboekt en nu toch ineens zwanger. Dat ben ik 5 maanden alweer. Maar goed we blijven in Nederland. We doen 2 leuke parken aan. Ieder een week. Beide een luxe huisje en lekker veel ruimte. Onze dochter van dan 1.5 zal het geweldig vinden en voor ons is het niet zo'n lange reis. Toen ik van mn dochter zwanger was zijn we met de auto naar Spanje geweest met zn tweeën. Op de terugweg was de airco kapot met 35 graden. Janken! Heb gelijk geroepen dat k nooit meer zwanger op vakantie ga met de auto naar een warm land. Ben dus blij met onze keuze van dit jaar haha.
     
  11. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
  12. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
  13. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.257
    2.165
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    We hebben dit jaar geen groots vakantiebudget dus wilden eerst helemaal niet gaan. Maar een zeer goede vriendin is geemigreerd naar Denemarken, Kopenhagen. Dus we gaan met de auto naar Denemarken en hoe lang enzo weten we nog niet. We gaan sowieso legoland bezoeken en verder ook geen idee. Maar we hebben er nu al zin in.
     
  14. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.637
    2.373
    113
    Vrouw
    Hebben jullie al een geplande route, ik wil hier op weg naar Kroatie 3 of 4 dagen verblijven.
     
  15. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

  16. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Als je met kinderen gaat en de belangrijkste dingen wilt zien dan raad ik Glamping Eco Resort Beneath Velika Planina aan. Deze ligt ideaal om naar het meer van Bled te gaan, Ljubljana, National park Triglav, Vintgar kloof en eventueel als je iets verder wilt rijden naar grotten van Postojna, grotten van Skocjan en het Predjama kasteel.

    Mijn man wilde maad max 2 vaste plekken hebben vanwege de kinderen. Wij gaan het eerste week naar een welness oord met aquapark half pension alles gericht op kinderen om daar een week bijna niets te doen (echt even relaxen daar in de natuur) en daarna gaan we 2 weken naar een glamping met welness en aquapark aan de grens van Kroatie (20 min rijden van Zagreb maar wel nog in Slovenie).
    Van hieruit gaan wij dan in die 2 weken dagtochten doen. Alleen dan moeten we soms wat langer rijden bijv naar het Meer van Bled is dan voor ons 1 uur en 40 min rijden. Het was of verschillende locaties overnachten of af en toe wat langer rijden voor een dagtocht.
     
  17. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    763
    105
    43
    Wij zijn eerst een aantal dagen in Bordeaux geweest, toen door naar Porto voor een paar dagen en vervolgens naar Lagos. Het is een mooi land met heerlijke stranden! Wel koelde het 's avonds enorm af en waaide hard waardoor lang buiten zitten niet zo lekker was.
     
  18. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij gaan in de meivakantie 10 dagen naar Macedonië (naar familie). En in de zomer een 14 daagse rondreis door Roemenië (ivm bruiloft daar).

    Heel benieuwd, zou nooit onze keus zijn geweest voor een vakantie maar ik zag zoveel leuke dingen dat ik ook niet voor een paar dagen op en neer wilde. We doen 3 plekken aan, met een huurauto en blijven daar 4/5 nachten in een hotel. Ik heb lekker luxe hotels van 4 of 5 sterren geboekt met of een zwembad/welness en een keer in een middeleeuws fort met middeleeuwse stijl kamers, klederdracht, wachtwisselingen en paardenshows etc (ook 5 sterren overigens). Ik wil in ieder geval comfortabel slapen en goed eten :roflmao:. Ik ben heel benieuwd. We reizen met 2 jongens van 3 en 5.
     
  19. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.623
    166
    63
    Vrouw
    Mooi!! Ja Porto zullen we denk ik ook nog wel bezoeken. Lagos niet, iets te ver rijden. We gaan nog een dagje naar Lissabon (met de trein denk ik). Veel lager zullen we niet gaan, Lissabon is nl al 2 uur rijden :)
     
  20. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hangt er van af waar in Portugal je heen wil. Vanuit mijn oude woonplaats Haarlem tot hier Caldas da Rainha (midden Portugal) is 2500 km. ongeveer.
    Vroeger veel gedaan toen vliegen megaduur was, maar tegenwoordig is vliegen met eventueel een huurautootje ook goed te doen. Plus je hebt de vreselijke rit van 2,5 dag dan niet.
     

Deel Deze Pagina