hallo dames, ik heb zelf nu totaal 8 katten en 6 kittens 3 heb ik er al verkocht, nu heb ik er nog 3 over .. zwart witte, als ze hier weg gaan zijn ze zindelijk intvlooit en ontwormt Bekijk bijlage 92793
aaaaaah... hebben!!!!! wat een lieverd!! sorry, aan mij heb je verder niks, er gaat hier een kitten komen, maar pas als de meisjes wat ouder zijn. maar als mamapoes tegen die tijd weer wat broertjes en zusjes voor dit poepie heeft, dan zeker!!
Ik hoop dat je goed personeel voor je kittens vindt. Zeker omdat de asiels al overvol zitten. Misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar is het niet een verstandig idee om mamapoes (en de rest) zo snel mogelijk te laten sterilliseren?
Ahhhh wat een schatje. Ik zou er wel heel erg graag 1 willen voor mijn eenzame Speedy. Ik had 2 katten maar heb er pas helaas 1 in moeten laten slapen omdat hij na een hoop dierenarts bezoeken voor blaasgruis een penisamputatie heeft gekregen maar hierna niet meer ging plassen. Ik zou er dus heeeeeeeeeeeeel erg graag 1 willen.
occh ik hoop dat je gauw een goed baasje voor hun vind! Mijn ouders zagen laatst op een plek waar niemand woont ook losgelaten jonge katjes, zij e achter aan maar konden ze niet krijgen!
verkocht joh hoe doe je dat dan in deze tijd? er zijn dr zoveel ik heb die van mij gewoon weggegeven. tis onze eigen fout dat ze kittens kreeg ( onze dochter had dr laten ontsnappen toen ze eerste keer krols was) dus moet ik ook maar zorgen dat ik er voor zorg en dat ze een huisie krijgen. kost dus een hoop maar jah das dan iet anders steriliseren is even duur hoor miss zelfs goedkoper. en denk dat je ze sneller kwijt bent als je ze geeft ipv dat je er wat voor vraagt.
@ eliza.. ik woon in rotterdam .. en als je wilt mag je er 1tje hebben .. ! .. zou fijn zijn . vraag van verkocht: aan mijn buurjongen
Dat bepaalt TS alsnog zelf wel. Ze vraagt hier niet om commentaar maar naar mensen die graag een schattig poesje willen! Edit: Volgens mij heeft TS incl de 6kittens 8 katten...
ja inderdaad.. !! .. ik heb totaal 8 katten !! 2 zijn er van mij !.. en de andere 6 de kittens van mama poes :S en 1 van die 2 heeft een nestje gehad. ...
Wat maakt het uit hoeveel katten ze heeft? Als ze er maar goed voor zorgt toch? En aan de foto te zien doet ze dat zeker.
volgens mij lezen mensen het ook verkeerd, ik heb TOTAAL 8 katten waarvan 6 kittens, dus het valt reuze mee.. ! als alle kittens ook weer weg gaan ..
Ach ik had er 4 in een flat Ikzelf ben een groot voorstander van verkopen. Dit omdat je dan zeker weet dan de nieuwe eigenaren er iets voor over hebben. Is natuurlijk geen garantie, maar toch. Sterilisatie... Tja dat is ieder zijn eigen keus hoor. Zolang je zorgt dat de kittens naar goede eigenaren gaan vind ik dat je je verantwoordelijkheid hebt genomen. Het is dan aan de nieuwe eigenaren om ze te laten helpen. Ik vind wel dat de topics de laatste tijd door betweterige mensen worden verpest. Waar je ook komt en kijkt is er altijd wel 1 die met het vingertje loopt te zwaaien... Ik hoop dat je leuke adresjes voor je kittens vindt Liefs, Sam
Amen! (vooral dat van die betweterige mensen die alleen maar langskomen om te chagerijnen!) Ik zou er trouwens zo eentje nemen, maar we hebben er al drie.... asiels zijn voor mij "verboden terrein" anders had ik er wel 10! Veel succes TS!
jemig wat kunnen mensen toch zeuren!!! zoekt ze een lief baasje voor die schatjes.... en ik vind ze lief..... zou et zo doen maar heb er al eentje en die kan niet goed met andere opschieten.. jammer had ik toe gelijk moeten doen.. nu is ze zo gewend alleen. maar die raak je vast wel kwijt... succes
Inderdaad. Knap dat er geoordeeld wordt over een situatie die je niet kent. Hier helaas ook geen plek voor het kitten, we hebben al 2 katten en een zoontje met kattenharenallergie