Wij verwachten de kleine in augustus. Dit kan een hele warme maand zijn, maar in dit land weet je het maar nooit. Nu twijfel ik of ik enkel een wikkeldeken kan gebruiken in de maxi cosi na de bevalling of dat ik de voetenzak van de maxi cosi er in laat zitten. Kwa wikkeldekens heb ik een goedkope fleece versie en ik heb de lodger shelter fleece. De voetenzak is een stuk dikker. Ik ben bang dat de voetenzak te warm is...
Mijn jongste is ook in augustus geboren. De maxicosi voetenzak is erg warm. Lekker in de winter maar in het begin vond ik het warm. Ik had toen er een wikkeldeken van de hema in.
hier in januari geboren en nooit een voetenzak gebruikt dus ik denk dat je het niet in augustus nodig hebt
Voetenzak is echt veeeeel te warm. Is echt voor de winter. Mn eerste is in april geboren toen het 25 graden was. Had er gewoon een dunne wikkeldeken in liggen. Verder had ze een dun jasje of vestje aan. Wikkeldeken kan j bij warm weer open laten of bijv alleen rond de beentjes dicht. Al moet ik zeggen dat er na een paar weken geen wikkeldeken meer in lag. Ze hield zich prima warm en alleen vestje of jasje was genoeg. Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee gaat doen. Ik gebruik de autostoel bijv nooit op de wandelwagen. Dus echt alleen waarvoor hij bedoelt is, de auto. In de auto had ze echt geen dekentje of voetenzak nodig en ook niet voor het stukje van en naar de auto. Lodger shelter is ook veel te warm. Ook voor de winter.
ik heb 2 sneeuwbabys en de lodger was geweldig fijn toen. ook heb ik de voetenzak gebruikt in de maxi cosi deze keer heb ik inplaats van ene jasje weer een shelter krijg 31 juli een keizersnede