Zomer en winter temperatuur anders??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Loki09, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb in okt-nov-dec getemperatuurd en toen was mijn temp voor de eisprong rond de 36.6/36.8. Na de ovulatie tussen de 36.9/37.2. Daarna werd ik zwanger maar helaas werd dit een miskraam..
    Nu ben ik weer aan het temperaturen maar merk ik dat mijn temp een stukl lager is dan in november. Voor de ovu rond de 36.3/36.7 en na de ovulatie tussen de 36.9 en 37.0.
    Tussendoor ben ik wel veranderd van thermometer maar deze meet juist hóger. Dit scheeld 0,1 en soms wel 0,2 graden.
    Overigens is de verspringing na de ovulatie gewoon gelijk, 0,3 omhoog.

Herkennen meer mensen dit of ben ik gewoon raar :( Kan het zelfs misschien iets met de MK te maken hebben?

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hmmm nee denk niet dat het raar is hoor :) Ik heb hetzelfde deze cyclus is mijn temp ook lagen springt eigenlijk een beetje op en neer :p vorige cyclus had ik een temp voor ovulaie van 36.7-36.8 en nu schommelt mijn temp tussen 36.4-36.7 dus lager ;) Weet niet of dat komt door het weer maar misschien heeft het er wel mee te maken ja :D

liefsss

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb nooit verschil gemerkt, ik temperatuur al 2 jaar! ik ben gewoon na de bevalling door blijven tempen om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor ei rond 36.7 en na ei rond 37.1 gr.
    Nu geef ik nog borstvoeding, daardoor is mijn temp. wel lager geworden voor en na ei (dus ik denk dat het door hormoonsverandering wel kan komen, bij mij dus door bv)

Deel Deze Pagina