aaaaaaaaaaaaaaaaaah had ik eerder moeten zien had leuk idee geweest voor de nso morgen hahaha heb maar 7 kids ofzo maar beetje laat nu kan ze niet meer bellen om zomer zooi mee te nemen o en werk met collega die dit denk niet kan waarderen :S
geweldig! heb je een zeil onder alle doeken liggen of heb je geen hout in de woonkamer op de vloer (kan het niet zo goed zien - sorry)
We hebben laminaat Het badje staat op een (hema) picknickkleed met plastic onderlaag maar een stuk tafelzeil oid onder een gewoon kleed werkt natuurlijk ook prima
Ohwww leuk, wist niet dat er moeders zijn die net zo leuke gekke ideeën verzinnen als ik (krijg altijd reacties van: "Jij durft" of "ben je zeker dat dit wel goed gaat?") Heb dit (toen de jongens nog kleiner waren) ook vaak gedaan maar nu ze groter zijn is me dat iets te veel geknoei (ja, je zou het niet denken maar het is wel zo hahaha). Nu staat het zwembad regelmatig in de badkamer (we hebben geen bad) waar ze knoeien kunnen tot ik weet niet wat Maar volgend jaar gaat hier in de woonkamer ook weer een badje staan voor de baby
Geweldig en zo leuk! Hier vorig jaar nog wel gedaan, maar echt alles was doorweekt door enthousiast gespetter. Dit jaar waag ik me er toch niet meer aan.