Hoi hoi, Als nieuwe hobby ben ik aan het naaien...omdat mijn collega's allemaal een jurkje willen hebben dacht ik ik plaats hier ook een advertentie. Ik kan hem in allerlei kleuren maken met allerlei prints. In maat 56 t/m 92 Ben gewoon benieuwd of er interesse in is en wat je ervoor zou willen betalen. Groetjes Lysanne Bekijk bijlage 149720
Sorry mijn zoontje was even de pineut om te showen want mijn dochterje past maat 86 nog niet Bekijk bijlage 149722
Dat vind ik dus een beetje moeilijk.....wat zou je ervoor over hebben? Ligt ook aan de prijs van de stoffen.....moet nog een keer naar de haagse markt om te kijken.... deze jurkjes zijn gemaakt met wat duurdere stoffen en is een grote maat dus ik denk dat ik voor deze jurkjes zelf zo'n 10 euro voor de stoffen kwijt was maar dat was wel stof van 9 euro per meter. Maar dat kan volgens mij echt wel goedkoper......
Omdat er toch wel interesse in is ga ik gewoon wat jurkjes maken en zet ik ze erbij als ze af zijn. Je kan ook bestellen....maar dan maak ik ze eerst en daarna kan je beslissen of je hem leuk vind of niet....en ben je niet verplicht om hem te kopen. Ik vraag er 15 euro voor per jurkje.... Ik zal binnenkort wat stoffen op hierop zetten zodat jullie evt. kunnen kiezen welke stof je zou willen hebben.
Het verkopen van zelfgemaakte spulletjes, of het maken van reclame voor (eigen) webwinkeltjes is niet toegestaan. Daarom heb ik dit topic gesloten.