wij zijn net terug uit pineda de mar. vlakbij barcelona. was daar prima weer hoor. graad of 25 maar vaak wel bewolkt en de mensen daar spraken ook dat het zelfs daar een slechte zomer was. maar het was beter als hier hoor
pfoe het is ook nooit goed he... eerst alleen maar mensen die over het weer klagen en nu het eindelijk beter wordt klaagt iedereen dat de vakantie bijna is afgelopen... ik ben blij... ik heb nog 2 weken vrij maar anders had ik ook blij geweest, kan ik mijn pauze lekker in het zonnetje zitten.
We zien het wel, manlief zal wel balen als het echt zo is want die zit vanaf maandag weer binnen. Maar ze roepen het de hele zomer al dat het na het weekend/na de week dat het beter wordt en tot nu toe is het steeds bij een paar paar aardige dagen gebleven en dan weer regen/harde wind. We waren op vakantie in Nederland dus heb ik alles gevolgd.
wij hebben echt geluk gehad dit jaar, begin juli weekje egmond met heel goed weer. daarna werd het minder en nu weer een weekje vrij, krijgen we weer mooi weer.
Het valt mij op dat de laatste paar jaren steeds juli en begin augustus steeds regen enz.. is en eind augustus en september is het altijd weer heerlijk warm Maar daar niet van hopelijk klopt dat met het weer gaan maandag midweek op vakantie zou heerlijk zijn
Dat is al zeker 10 jaar zo ( toen heb ik het een beetje bijgehouden) ik ben altijd begin aug. jarig en bijna altijd regen. Augustus is vaak een regenmaand. September was vorig jaar wel mooi maar al wel snel koud vond ik. Nou ik hoop zeker dat het waar is en dat we volgende week een zomerse week krijgen.
nou klopt volgens mij echt niks van, zie geen 1 weersvooruitzicht wat ook maar een beetje richting 25 graden gaat
nou ff op de verwachting gekeken maar volgens mij blijft het alleen woensdag ofzo droog. ik geloof het niet zo. en mijn bekken doet ook giga zeer. meestal een teken dat het óf erg koud wordt óf veel regen. ik gok op het laatste.
Vind dat wij dat na 3 weken weg te zijn geregend op de camping wel even kunnen gebruiken ja! Maar of t ook echt zo wordt... Al is het maar een paar dagen (wij hebben nog 2 weekies vakantie) dan ben ik al blij want we hebben passen voor het zwembad hier...maarja is een buiten bad. We hebben abbo voor dierentuin...maarja...koud gaat wel...ZO nat niet. En als je hier de hond uit laat moet je uitkijken waar je stapt anders blijft je laars staan terwijl jij door loopt
Vanaf donderdag 3,5 week vakantie dus ZON kom maar op! En ga 27 augustus nog naar Mystery Land en ik wil in ieder geval 1 festival zonder regen meemaken want Extrema en Dance Valley waren erg nat!! En wil nu gewoon dat mijn haar de hele dag goedzit! Al gaan we gelukkig ook nog even de zon opzoeken dus heb sowieso nog wat tegoed als het hier geen zomer meer wordt! Griekse zon is ook fijn
Hier (Assen) nu bewolkt. Ziet er somber uit, ondanks dat het niet koud is buiten. Nu zegt het KNMI dat het aankomend weekend zomers wordt. Ja ja, eerst zien en dan geloven!
Hier ook, groningen. Flink bewolkt, vanmorgen ook regen. Gister was het hier wel lekker weer. Een zomers weekend hebben we wel zin in.