Fijn zeg @miniVosje Morgen gaan we de jongens vast bij familie op de camping brengen en dan gaan wij maandag naar een andere camping in de buurt met C en halen die jongens dan op! Ik heb er wel echt zin in, maar vind de auto reis wel spannend met zo'n kleintje... Het is 2,5 uur rijden, dus sowieso na de fles gelijk weg... Vind het wel fijn dat we de rust hebben zonder de jongens zodat we echt gelijk weg kunnen en niet 3 kwartier later omdat jut en Jul nog moeten plassen... Schoenen wisselen etc... Je kent 't wel xD aan de andere kant is zo'n grote broer achterin ook wel handig om flesje of speentje te geven indien nodig.
Hier is N. alweer een maand oud.. de tijd vliegt echt! Ik merk dat ik langzaam aan kan genieten na alles wat er gebeurd is. Deze week was nog enorm druk met kraamvisite. Mocht er ooit een 2e komen dan wil ik echt een kraamfeest. Dat wilde ik nu eigenlijk al, maar door corona gebeuren geen doen natuurlijk.
Fijn dat je er steeds meer van genieten! Ja gaat echt bizar snel hè! Hier over 4 dagen alweer 2 maanden, wow! @bulakgirl jullie een fijne vakantie! En idd dat is wel een eindje rijden, van noord naar zuid of van zuid naar noord NL?
Van de randstad naar bijna Groningen ja haha dank je wel! @bluedrake Bij een volgende heb je waarschijnlijk wel wat minder kraamvisite hoor Vaak is er heel veel interesse bij de eerste en neemt die per kind af haha dus wat dat betreft is zo'n feest ook wel handiger ja! Fijn dat je steeds meer van N kan genieten! Ik heb ook wel 't idee dat C minder last heeft van krampjes nu... Maar slapen doet ze nog steeds veel en 't liefst in je armen
@bulakgirl lekker zeg, is het geen optie om zelf achterin te gaan zitten? @bluedrake hier al duidelijk minder kraamvisite. Maar ik merk dat ik het helemaal niet erg vind. Lekker in het ritme met me gezin en affentoe bezoek. Fijn dat alles langzaam begint te wennen. Hier was ze van de week al weer 2 maanden.
Hier de laatste volle dag van onze vakantie. Morgen gaan we weer naar huis na 17 dagen weg te zijn geweest (dus vandaar mijn afwezigheid). Het was heerlijk! @bulakgirl toen L. 2 weken oud was, zijn wij voor het eerst 2 uur gaan rijden (mijn ouders en familie wonen 2 uur bij ons vandaan). Hij mocht niet te lang in de maxicosi zitten dus zijn we onderweg gestopt en meteen een flesje gegeven in de auto. Ik heb wel achterin gezeten. Ons vakantie adres nu is ongeveer 3 uur rijden. Dus we stoppen een keertje onderweg en ik zit nu de hele weg voorin. Dat gaat heel goed. Afgelopen donderdag was L. alweer 2 maanden oud. Ik hoor mezelf nog zeggen: ik word geen moeke die zegt hoe snel het wel niet gaat en hoe hard hij wel niet groeit. Nou, het gaat echt verdomd hard!
@miniVosje Ja, dacht zelf idd ook om achterin te gaan zitten... Maar die stoelen zitten minder lekker he haha... Ik ga nog even kijken of als ze in het midden staat ik er ook makkelijk bij kan... En anders idd lekker achterin 2 maanden alweer... Lang last gehad van de eerste sprong? @LisaW27 Super fijn dat de reis goed gaat bij jullie... Geeft hoop goeie reis morgen Leuke dingen kunnen doen? En ook alweer 2 maanden zeg... Het gaat idd heel hard C is vandaag een maand oud! Afgelopen nacht weer 2 uur met r op gezeten omdat ze niet wilde slapen... Heb maar een film op Netflix gekeken xD hoop dat de sprong straks niet zo heftig is eigenlijk.... Die krijgt ze op vakantie nl Ik heb trouwens de foto's gezien van de shoot... Zo blij dat we toch zoiets gedaan hebben... Helaas niet heel veel foto's om uit te kiezen (19) en dan zijn er ook nog een aantal waar ze op huilt dus dat maakt 't nog minder.. Maar zelfs dan zijn er echt nog hele mooie foto's tussen
@bulakgirl @miniVosje ik heb een waanzinnig grote familie dus dan is het echt passen en meten met de kraamvisite. Als het bij een 2e minder word prima, maar dan alles op 1 dag en dan zijn we er vanaf Heb de hele tijd het gevoel gehad dat m'n huis een inloophuis was Vandaag N. Voor het eerst in z'n ledikant gelegd Hij ligt naast mij te slapen normaal in de co sleeper maar maakt zoveel geluiden in de nacht dat ik klaarwakker ben en hij lekker doorslaapt Misschien vannacht ook maar eens proberen in z'n eigen bed..
Haha de reden dat C op haar eigen kamer ligt sinds ik gestopt ben met borstvoeding @bluedrake Hoop dat het lukt
@bulakgirl eerste sprongetje vond ik wel meevallen. De 2de vond ik al iets heftiger. Toen veel in de draagzak gehad. Dat was wel te doen. En ach het is maar een paar dagen. Tja ik zat 2 weken geleden tussen een kinderstoel en dek maxicosi. Er was niet echt ruimte maar had geen zin in het gehuil. @bluedrake o spannend zeg. Ik heb het ook overwogen, maar laat haar toch naast mij. Gewoon voor het gemak
Wat een verschrikkelijke dag hier (ook is de dag nog niet om) O is al sinds 9 uur wakker en oververmoeid, hij wil alleen op de arm slapen en als je hem weglegt krijst hij het hele huis bij elkaar. Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen en ben zo kapot moe dat ik in staat ben om hem naar mijn ouders te brengen. Vanmorgen zelf ook al alles bij elkaar gehuild omdat het ik niet meer weet.
Oh nee heb je iets van een draagzak of draagdoek? Dat helpt ook goed en dan heb je wel je handen vrij om iets te doen! En anders is het echt geen schande om 'm idd even ergens anders te brengen zodat je kunt opladen sterkte
Al vanalles geprobeerd ook de draagzak maar O wordt helemaal hysterisch. Mijn ouders komen hem straks ophalen, en hij blijft daar slapen. Dus kan ik ff bijtanken
Afgelopen nacht ook zo’n nacht en wilde vanmorgen wat extra slaap pakken was de peuter die alles verpeste en mijn man er klaar mee was dus ik uit bed. Lig er nu net pas in en heb op mijn tandvlees gelopen de hele dag. Zou naar een verjaardag gaan. Had ik zo zin in even wat anders. Ben maar niet gegaan is 5 kwartier rijden en nu langer omdat de A6 is afgesloten. Ik hoop dat de baby wat beter slaapt dan afgelopen nacht en wat meer uur pakt ipv om 1,5 uur komen of zelfs elk uur.
Knuffel meiden! Hopelijk kun je even goed bijtanken vannacht @Krisjee! Hier vandaag alleen op pad geweest samen met drie kinderen, vond mezelf wel heel stoer en knap! Eerst naar de Babyplanet geweest, toen kreeg ik spijt maar later toch nog het dorp ook in geweest en heb toen de middelste in de draagzak gedaan, dit ging stukken beter! En was trots dat ik het toch maar even gedaan heb zonder al te veel kleerscheuren haha! En L ligt al vanaf 20.30 op bed, ben benieuwd tot hoe lang hij doorslaapt! meestal gaat hij tegelijk met ons naar boven.
@Krisjee heel goed dat je aan jezelf denkt! Anders ga je er echt aan onderdoor @Slowly balen meid, het is soms echt pittig herken het helemaal. @miniVosje @bulakgirl het gaat eigenlijk best goed, maar ik vind het zelf helemaal niks.. Vannacht kwam N. om 00:45 uur, echt super netjes om de 4 uur. Hij was hard aan het huilen en kreeg hem ff niet stil. Logisch want hij had honger. Ik vroeg mijn man om hulp en die reageert dan in z'n slaap maar vervolgens gebeurd er niks Uiteindelijk huilend in z'n co sleeper gelegd en zelfs toen werd die niet wakker. Heb het zelf maar opgelost. Normaal zou ik het niet zo erg vinden maar ik zit nog volle bak in m'n herstel en alles gaat naar mijn gevoel veel te traag. Knip doet echt nog zeer en energie is ver te zoeken En dan heb ik maar 1 kind en een hond Vervolgens komt mijn man net dat die blijft huilen en geen idee heeft wat die moet doen. Alsof ik een handleiding heb van onze baby Sorry moest het even kwijt