Ik wil graag meeschrijven! Ik ben vorige week maandag 5 juli bevallen van een zoon O.tis. Helaas niet zo'n goede start, en liggen op dit moment in het ziekenhuis. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Alvast bedankt
❀ Zomerbaby’s ❀11 juni ❀ Minivosje - baby L. 17 juni ❀ Mimus - baby L. 21 juni ❀ Caatje87 - baby Y. 5 juli ❀ Krisjee - baby O. 12 juli ❀ Bluedrake - baby N.
Jeej leuk @Krisjee en @bluedrake welkom!! Sterkte krisjee hopelijk sterkt hij snel weer aan! En kunnen jullie lekker naar huis. En bluedrake, las van je pittige bevalling, nu lekker bijkomen! Weet je al wanneer jullie naar huis mogen?
Hi dames, Ik zou ook graag willen meeschrijven als dat mag. Ik ben 12 juni bevallen van onze zoon. Hij is ons eerste kindje dus het lijkt mij fijn om over het moederschap te kletsen en tips oid te kunnen uitwisselen. Liefs
@Mimus ik hoop echt morgenochtend, wil zo graag naar huis! Mis gewoon m'n eigen omgeving ook al is alles hier heel goed geregeld. En hoop dan ook weer naar de wc te kunnen
Jaa snap ik, thuis is toch het fijnst hè! En dan hopelijk een fijne kraamverzorgster die jullie heerlijk vertroeteld!
@Mimus mijn man moest naar huis omdat ik met opvang zat voor de hond enz, nu voel ik mij gelijk schuldig want iedereen vraagt nu hier waar die is. En hij had al moeite om naar huis te gaan
Dank je! Ik zie het inderdaad staan, leuk! Jullie hebben het druk in die week qua verjaardagen zie ik Dan ben je er wel meteen vanaf Alles gaat wel goed. Hij doet het super. Groeit goed, drinkt goed en slaapt ook redelijk goed. We mogen zeker niet klagen wat hem betreft. Waar ik vooral moeite mee heb is mijn herstel. Het duurt me te lang voordat ik weer mijn oude ik ben. Nu weet ik ook dat dat langer kan duren en helemaal met de schade die de bevalling achtergelaten heeft . Maar ik dacht dat het juist beter ging en nu lijk ik weer terug last te krijgen van van alles.
❀ Zomerbaby’s ❀11 juni ❀ Minivosje - baby L. 12 juni ❀ LisaW27 - baby L. 17 juni ❀ Mimus - baby L. 21 juni ❀ Caatje87 - baby Y. 5 juli ❀ Krisjee - baby O. 12 juli ❀ Bluedrake - baby N.
@miniVosje en @Mimus In de week van 11, 12 en 17 juni is de letter “L” erg populair voor een baby zie ik
Welkom @LisaW27 & @bluedrake gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen. Zo vannacht valt mij zwaar. Sliep rond 2200 en om 2300 kwam mw weer. Nu aan het kolven, man deed flesje. Ik werd echt niet wakker. Mogen echt niet klagen over de nachten, maar ik kijk echt uit naar 4 uur of misschien wel 5 uur slaap achter elkaar.
Dank je! Oh heel herkenbaar!! Ik doe de nachten vooral omdat mijn man moet werken (heeft een druk eigen bedrijf met personeel). Maar nu na ruim een maand ben ik best wel kapot hahaha. Mijn ouders zijn vanavond als verrassing bij ons gekomen en blijven 2 nachten slapen (ze wonen 2 uur bij ons vandaan). Ze willen de voeding van vannacht doen zodat wij kunnen doorslapen. Echt heerlijk! Ik snap alleen niet waarom ik nu nog wakker ben haha
@caatje87 dankjewel! @LisaW27 welkom ! Leuk dat je ook mee komt kletsen. Nou hier nu de 2e nacht bezig en zelf pas een uurtje geslapen.. N. Is erg onrustig deze nacht.
De 2e of 3e nacht, is mijn ervaring, is het ergst. Bij alledrie dan amper een oog dicht gedaan. Baby lekker dicht bij je nemen en troosten. Wat heerlijk een nachtje doorslapen. Al zou ik dan alsnog met kolven zitten. Ik "baal" nu ook van kraambezoek morgenochtend. Anders zou ik gewoon mee slapen met Y. Morgen heeft J extra dag opvang en P nog op school. Tanden op elkaar en doorgaan. Het is een fase
Haha ja wij hebben een feestweek! Hmm lastig hè, maar idd niet te snel willen hoor, een kindje op de wereld zetten is echt niet niks, geef je lichaam de tijd om te herstellen x ik zie dat jullie ook een lange weg hebben gehad, eindelijk jullie lieve mooie baby in jullie armen!