Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wat je prettig vindt... Hier dragen ze ook vaak jassen die wat te groot zijn :p

bluedrake vindt dit leuk.
  2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @bluedrake ik zou het bij het jasje van 68 houden eventueel in december nog 1 van maar 74 kopen. Zo ging het bij me zoontje

3. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    bulakgirl en miniVosje vinden dit leuk.
  4. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ben echt zo verrot. N. Heeft nu geluidjes ontdekt en ik kon gisteren maar niet in slaap vallen. Eerst had die een maagzuur aanval, dus dan is het gillen. Daarna werd die om 1:30 uur wakker en 2 x huilen daarna was die weer weg. En toen lag ik daarna weer uren wakker totdat die om 5:45 uur voor z'n fles kwam.

bulakgirl en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfoe. Hier ook een dipje. Moe, snel geërgerd etc. Morgen concert met man hier in de stad, vanochtend nagels laten doen en nu zit ik in de wachtkamer voor acupunctuur. Zometeen thuis knal ik er een pizza in, zet ik een pot thee en doe ik kaarsen aan!

5322F855-AADC-4DC6-BA79-7C6B5D4F1F89.jpeg

6. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Vandaag weer werken. Kleine avonddienst, wel al sinds 13:00 hier ivm teamoverleg:|
    Denk ga nu ff kolven, heb de flesjes bij me en kolfapparaat maar geen borstshield enz.. helemaal vergeten! Baal ervan en mijn borsten staan op spanning..
    Gelukkig maar tot 21:00 moet dan gelijk kolven:cry:
    Ik mis O heel erg, is sinds gisteren bij mijn ouders en blijft t/m morgen omdat vriend en ik allebei avonddienst hebben.. ga ik hem morgen weer ophalen na mijn vroege dienst tot 13:00

7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @Krisjee oeps dat kan de beste overkomen, niet heel handig natuurlijk! Hoe gaat het werken ? Valt het mee of tegen?

8. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @bluedrake
    He vervelend zeg slaap tekort ;( hoop dat 't vannacht beter gaat met N

@Nina Sanders
    Gave nagels! Veel plezier morgen, hopelijk gaat 't dan weer wat beter met je ;)

@Krisjee
    Balen zeg van die borst schilden! Succes nog even zonder O.. Snap dat 't lastig is... Maar je kan t! <3

9. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Het is erg wennen. Ik zit op een nieuwe locatie, nieuw team en nieuwe bewoners.
    En mis mijn baby heel erg.. maar ook fijn om even onder andere mensen te zijn.
    Gelukkig het weekend vrij!

miniVosje, bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  10. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Oh wat balen!! Denk dat je nu wel thuis ben of bijna, mocht je het de volgende keer weer overkomen kan je proberen met de hand te kolven.

hier vandaag officieel mijn verlof voorbij, maar ga voorlopig nog niet werken. Vandaag is de baby voor het eerst een paar uurtjes gaan wennen en ik vond het heerlijk. Lekker op mijn gemak boodschappen doen en dan te veel ouwehoeren tussendoor waardoor ik me nog moest haasten om de baby op te halen.:roflmao::roflmao:

11. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik zie er ook als een berg tegenop, dus ben heel benieuwd...

Geniet van je vrije weekend!

bulakgirl vindt dit leuk.
  12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik ben al 2 weken volle bak ongesteld. Ik dacht ik begin weer aan de anticonceptie en ik blijf maar bloedden. Gek word ik er van. Als het zo doorgaat na m'n stopweek dan kap ik er mee hoor.

13. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake
    Vervelend van je ongesteldheid.. ik heb nu een implanon en niet meer ongesteld geweest en hoop dat het wegblijft.
    Wanneer begin je weer met werken?

Merk echt dat ik echt een conditie van een dooie kwal heb, op het werk was ik ook helemaal moe van 6 mensen verzorgen.. :roflmao:
    Heb nu mijn mannetje weer in mijn armen, had hem zo erg gemist.

Nina Sanders, bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  14. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @bluedrake
    Was jij nou ook gevaccineerd?
    Vervelend dat je zolang ongesteld bent hoor... Ben je nu weer de pil gaan slikken die je ook voor de zwangerschap slikte?

Ik had vanmorgen ook weer even zo'n stom moment... Deed C in bad en terwijl ze in bad zat begon dat ding te lekken, en best flink ook... Dus ik met 1 hand haar vast en die ander proberen om 't lek te dichten... Gaat ze ineens met hoofd schuiven en mond hup 't water in... Pfff kon mezelf voor me kop slaan dat ik dacht dat dit wel ff kon... Dus ik haar gelijk opgepakt en tegen me aan genomen... Maar ze had er echt ff moeite mee om dat badwater eruit te krijgen, steeds weer schoot haar "afsluit" reflex aan... Heb haar daarna dus maar even in bed gelegd en 't badje gefixt en 't badje afgemaakt...

Maar nu vanavond lag ze op bed en leek ze zich ineens te verslikken in Speeksel, weer dat afsluit. Reflex... Ik schrok ervan en heb r mee naar beneden genomen en vriend Google geraadpleegd :p blijkbaar zijn er meer kindjes die zich verslikken in speeksel... Hoop dat 't gauw minder wordt.

Nina Sanders en bluedrake vinden dit leuk.
  15. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Sterkte @bluedrake. Aan je handtekening te zien heb je een heel traject gehad. Ik snap dat als je zolang ongesteld bent weer van de pil af gaat. Ik heb tussen mijn eerste en 2de ook nooit AC gehad. Mede omdat de eerste 3 jaar op zich liet wachten en uiteindelijk via iui raak. Dus dacht het zal een wonder zijn als het nog wel gebeurd. (wat dus ook is gebeurd)

@Krisjee die contitie ja. Hier was ik ook helemaal gesloopt na een werkdag. (wel meteen een 10 urige werkdag) nu na een maandje begint het langzaam beter te worden. Enige tip pak je rust als je vrij bent. Dat probeer ik ook, al is het niet snel haalbaar met een energieke peuter.

@bulakgirl wat schikken als ze zich zo afsluiten. Hoe is de nacht gegaan? Als je denkt dat ze echt te veel water binnen heeft gekregen even controleren. Maar in het zwembad doen we een kleine baby ook onderwater en dan sluiten ze zich inderdaad af. Hopelijk is het gewoon goed.

16. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @miniVosje
    Ja idd, dat was mijn gedachte ook... Als je gaat zwemmen (wat ik over een week ook zou mogen doen met r) gaan ze ook kopje onder met proesten en dat gaat ook goed... Heb nog een paar keer bij haar gekeken, maar ze sliep goed... Vanmorgen ook gewoon weer gezellig wakker geworden gelukkig. Ik hoop dat ze straks met wat bijvoeding wat minder last gaat hebben van haar speeksel...

@Krisjee
    Geniet van je mannetje... Sterkte met je conditie opbouwen... Kan me best voorstellen dat het pittig is om ineens weer volledig aan de slag te zijn... Moest er gisteren aan denken dat ik idd dacht dat het wel zwaar zou worden om weer aan 't werk te gaan straks... Was van gisteren ook al heel moe aan 't eind van de dag, en zoveel had ik niet gedaan ;)

17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    @Krisjee ik heb nog 2 weken vakantie en dan weer volle bak er tegen aan..

@bulakgirl ik ben inderdaad gevaccineerd. Ik heb geloof ik weer dezelfde pil gekregen. Nou is m'n menstruatie wel vanzelf gekomen want die heb ik afgewacht en toen gelijk gestart met de pil.

@miniVosje daar ben ik dus ook wel bang voor dat het nu dan ineens wel zo raak kan zijn. Ik heb nog geen seks gehad ofzo hoor daar niet van. Maar dit is echt niks, het bloedden word ook niet minder het blijft gaan. Ik heb nog een echo gehad en er was niks achtergebleven van de placenta dus dat kan het niet zijn...

miniVosje vindt dit leuk.
  18. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    @bluedrake
    Ik vraag me af of je ook last van de vaccinatie kan hebben... Ik vroeg me dat bij mezelf ook af, omdat vorige maand de menstruatie ook heftiger was als voor de zwangerschap (en dus vaccinatie) maar deze keer lijkt het weer normaler te zijn... Wel twee heftige begin dagen, maar nu alweer bijna niks meer...
    Maar mocht het zo blijven zou een bezoek aan ha misschien toch een idee zijn? Anders moet je straks misschien weer aan de ijzer pillen vanwege bloedarmoede ;p

19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ben zo blij dat ik de S spenen bewaard heb van C... Ineens verslikt ze zich weer constant met speen M hoera voor sprong 2!:eek:

20. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik heb werkelijk geen idee.. ik moet nog een weekje de pil slikken tot m'n stopweek. Ga ff kijken wat dat doet. Word er echt niet blij van. Mocht het dan niet over zijn dan moet ik inderdaad ff de HA bellen. Daar heb ik dan ook weer geen zin in, kan ff geen dokter meer zien na de afgelopen periode.

miniVosje, Nina Sanders en bulakgirl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina