@bluedrake Hmmm ja snap ik ook wel weer.. Gisteren weer controle bij de ha gehad, bloeddruk blijft verhoogd dus nu toch maar aan de volgende pillen over 2 weken weer terug voor controle. Vandaag ga ik met een vriendin naar de sauna... Zo'n zin in! Vind het wel spannend om de hele dag zonder C te zijn... Merkte gisteren weer dat mijn man haar nog niet goed door heeft een nu in de sprong hangt ze toch wel erg aan mij... Maar goed we moeten toch allebei leren zonder elkaar te kunnen dus hoop dat ik het los kan laten! Morgen krijgt mevrouw haar eerste prikjes... Ben benieuwd hoe ze reageerd... De jongens ook trouwens hadden ze verteld dat de 1 ging grommen terwijl de ander heel hard ging huilen... Dus nu willen ze wel weten hoe hij zusje reageerd
Ook hier na 2 trajecten een spontane zwangerschap omdat AC niet nodig was. Dachten we. Sept spiraal eruit (vanwege andere klachten) en in dec bleek ik zwanger. Inmiddels ook net ongesteld geweest dus hier geen seks zonder condooms . Weinig nieuws hier. O is naad school en mini O opvang. Ze zijn beiden vreselijk verkouden (echt heel erg). Snot, hoesten.. hopelijk blijft het daar bij. Bijna klaar met mn rondje door het huis. Toiletten gedaan, plumeau over de oppervlakken, opgeruimd, was is net klaar dus de droger gaat nu aan, vaatwasser zometeen ook aan na de fles, ik doe de wasbakken nog even gauw een anti kalk beurt want ik hoor baby M die wakker aan het worden is. Dus ik doe zo lekker kaarsen aan en kruip met baby M op de bank (fles) voor Station 19. Seizoen 3 staat op Videoland. De vloer komt einde middag wel - enkel het loopje want mini O is naar de opvang dus geen pindakaas handjes overal . Wat brengt de dag jullie?
@bulakgirl laat je even weten hoe het gaat zo een dagje zonder C? Balen van die bloeddruk pillen... Hopelijk kom je er ooit nog een keer vanaf. @Nina Sanders jij bent alweer lekker bezig. Ik heb echt geen zin in huishouden vandaag. Gisteren al de was gedaan enzo. Ff een dagje niks. Dan is het maar een zooitje hoor. Ik ga volgende week ook wat dingen doen zonder N. want N. gaat wennen bij de kindjes. Heb besloten in m'n eentje naar de bioscoop te gaan. Even tijd voor mijzelf. Vind het wel heel spannend allemaal. Het went vast snel.. hoop ik..
@bulakgirl Veel plezier vandaag! Ik heb vanavond een avonddienst, nu even rustig aan misschien vanmiddag even een dutje doen! O slaapt nu, en drinkt ook de laatste tijd erg slecht.. Het werken in het algemeen gaat goed, alleen wat moeite in de ochtend als vriend ook om 6 uur moet beginnen.. Nu worden ook nog mijn diensten aangepast vanwege drukte, ipv 8:00 tot 13:00 van 7:00 tot 13:30.. Deze maand lukt dat niet meer, heb alles al besproken met het kdv. Maar baal ervan, betekent dat ik nog eerder op moet staan op bepaalde dagen.. en kan ik O al om 6:15 brengen... heb wel geluk met de flexibele opvang die al om 6:00 open gaat.
@bluedrake ja klopt, ik heb er gewoon de tijd voor vanochtend en als ik het tussendoor gewoon doe valt het mee. Inmiddels is was nummer 2 klaar en heb ik ook even alle handdoeken, hydrofieldoeken en badmat gewassen. Morgen was ik nl in principe niet (kindjes thuis, controle echo bij de gyn vanwege de infectie en werkt mijn man ook thuis). Al druk genoeg dus dan is het fijn als alles nu weggewerkt is (totdat iedereen hier weer thuis komt en zn outfit erbij gooit haha). Verder nu even relaxen en om 14 O ophalen van school.
@Krisjee oeh dat is ff een tegenvaller, heeft dat met corona te maken of dat niet? @Nina Sanders gelijk heb je hoor, zo doe ik het meestal ook. De was die blijft zich opstapelen dat is wel herkenbaar. Heb net toch ook weer even gestofzuigd, haha.
@bluedrake Nee dat gelukkig niet. Wij werken zeg maar met 2 teams waarvan 3 starten om 7:00 en eentje om 8 2 zijn van 7:00 tot 15:30 1 van 7:00 tot 11:00 1 van 8:00 tot 13:00.. Maar de zorg opstarten in de ochtend is erg zwaar met 3 man op 20 bewoners. Daarom wilde ze die van 8 ook om 7 laten beginnen en de korte avonddienst van 16:00 tot 21:00 inkorten van 16:30 tot 20:30... en dat uur bij de ochtend erbij plakken. Ja alles behalve blij mee, mag deze maand nog beginnen om 8 tot half 2.. maar heb dan de opvang tot 14:00 dus betekent haasten
@Krisjee Jeetje wat pittig zeg!! En is dat nu tijdelijk dat je zo je diensten aan moet passen of blijvend? Succes! @bluedrake Het ging super goed gelukkig! ik had soms wel moeite, dat ik even m'n telefoon checkte... Ook ben ik uiteindelijk zonder te dineren om 19uur weer naar huis gegaan, omdat ik dacht dat m'n man 't niet meer trok... Eenmaal thuisgekomen was er uiteraard niks aan de hand en had ik nog prima kunnen dineren haha @Nina Sanders Succes bij de gym vandaag! Ik ben vandaag ook benieuwd hoe 't gaat... Net C de fles gegeven (6:00) en om 8:55 de afspraak bij CB... Dat komt nu dus lekker niet uit haha
@bulakgirl Dit staat nu vast, niet alleen bij mij maar bij iedereen. Gelukkig mag ik O afleveren in de slaapzak zodat zij hem verder verzorgen! Wat een nacht...wel 5x opgestaan 1x de fles gegeven en daarna de hele tijd wakker. En slecht drinken joh, van de 180 fles even 150 laten staan...Ben er moe van, gelukkig vandaag en morgen vrij. Maar dan weer 5 dagen vollop aan de bak.. Hopelijk vallen de nachten mee, volgens Oei ik groei zal vandaag (ja geloof het niet helemaal) sprong 4 beginnen
@Krisjee oeh dat is hier niet de bedoeling. In principe moet je hem thuis wel gewoon aankleden en fles geven, tenzij bijv z’n ontbijt om 8u altijd is en je hem half 8 zou brengen. Maar dat komt volgens mij nooit voor want baby’s hebben honger als ze wakker worden
@Krisjee Fijn zo'n opvang! Als I zo weinig drinkt 's nachts heeft hij denk ik geen honger... Probeer eens een speen dan... Moet zeggen dat C vannacht ook onrustig was... Moest er ook 3x uit... Gelukkig enkel speentje geven en dat was genoeg B (5) was ook onrustig trouwens.... Wie weet zit er iets in het weer Maar goed... Hoop dat de nieuwe dienst mee valt en gauw went dan Over sprongen gesproken... C is morgen 3 maanden en zit net in sprong 2...ik merk echt dat ze aan 't veranderen is... Zo zoet! Gister avond nog een heel gesprek gehad met r waarin ze echt mij probeerde na te doen <3
Ja bij ons mag dit dus wel, omdat de opvang al om 6:00 opengaat en ze niet kunnen verwachten dat sommige al de eerst fles hebben gehad.. of niet in dat ritme zitten. En sommige slapen daar ook weer verder.
Ja zijn wij heel blij mee, kunnen precies plannen wat we willen. Vriend en ik werken allebei onregelmatig, daarom dat we geen keus hebben..betalen ook bijna 10 euro per uur Hebben de opvang ook niet ons eigen dorp want daar gaat alles pas rond 7 open en wij beginnen vaak al om 6:00 of 7:00
Ach ons arme meisje moest zoooo hard huilen met de prikjes.. <3 zo zielig! Ze is 6,1 kg en 65 cm (hoewel ik me afvraag of haar voetje wel volledig plat was... Dus wellicht iets korter) De buikligging was super goed... Maar moet van CB toch een fysio zoeken, nu is het weer niet goed dat ze haar hoofd niet optilt zodra je aan haar armen trekt om haar omhoog te trekken pffff ik weet 't nog niet hoor... Lijkt wel of ze steeds weer wat zoeken! Wist ook niet dat ze dat nu al moest kunnen ik ben super trots op ons kleine meisje en kijk wel even of ze 't gaat doen zodra ik haar zelf een beetje stimuleer!
@Krisjee hopelijk blijven die tijden dan zo staan voorlopig, anders blijf je switchen en dat is niet fijn. Hier gaat de opvang ook pas om half 8 open. Voor mij is dat ook balen, want mijn man begint sowieso vroeg dus de ochtenden komen altijd op mij neer straks. @bulakgirl joh niet teveel van aantrekken, je merkt vanzelf wel als het echt mis is. Zielig van die prikjes, N. is volgende week aan de beurt..
@bulakgirl sneu hoor. En niks van aantrekken. Ze overdrijven nogal snel. Zoooo ben de hele ochtend al in de weer haha. Controle echo was goed! Niks raars te zien, rustige baarmoeder en eierstokken dus das mooi. Gelijk maar even het controle uitstrijkje gedaan en over 3 wk de uitslag. Hopelijk geen afwijkende cellen meer. Daarna door naar de stad. Alvast van kerstinkopen doen. Smartmax, houten blokken, speeltjes voor M, en alvast wat knutsel spul om in de mand te doen. Nog even een koffie to go met bonbons gehaald en daarna naar huis. Nu even knuffelen met M en daarna O ophalen. Fijne dag!