Zomer mama’s 2021 ☼

Discussie in 'De mama's' gestart door Mimus, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Aah nee, niet leuk zeg! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Oh nee @bluedrake :( hoop dat ze er gauw achterkomen wat het is en je weer naar huis mag!
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  3. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @caatje87 @Mimus en @bulakgirl helaas ik moet blijven op verdenking van zwangerschapsvergiftiging... Pffff. Man met kind maar naar huis gestuurd. Want ons kind doet het thuis gewoon beter.
     
  4. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Getsie zeg, wat een enorme domper!! Wacht je nu op uitslagen?
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  5. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Pff wat vervelend zeg. Helemaal nu je wilt genieten van je pasgeboren zoon.
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  6. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Mimus @LisaW27 allemaal vervelende ondezoeken gehad die je niet wilt hebben, nu 2 dagen kweek waarschijnlijk dus kan nog wel ff duren allemaal
     
  7. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    @bluedrake
    Hmm dus toch! :(
    Je bent iig in goede handen!
    Heel veel sterkte!!

    Hier is voorlopig de hel nacht aangebroken :p val steeds in slaap met haar in m'n armen... Leg ik haar weg is ze aan 't huilen :(
     
  8. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @bulakgirl de kleine is er gelukkig uit, dat vind ik in iedergeval het allerfijnste. Achteraf maar goed dat die gehaald is, had het nu niet anders willen weten.

    Hoe is het met jou zelf? Jouw bevalling is ook niet niks geweest zag ik. Je doet het goed meid!
     
  9. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    @bluedrake
    Het gaat goed met me, dankje! Ben wel echt intens moeten hoop dat ik slaap in kan halen ergens vandaag!
    Met wat ijzer tabletten moeten mijn waardes langzaam weer gaan stijgen iig.

    Mijn tepels zijn wel echt al kapot! :(
    Hoop dat kraamzorg nog eens goed mee kan kijken naar aanhap techniek
     
  10. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @bulakgirl vermoeidheid herken ik helemaal! Jammer dat je ijzerwaardes zo laag zijn, kan je je best beroerd door voelen geloof ik.

    Bij mij hebben meerdere mensen meegekeken maar heb amper productie. Heb N. nu op de fles gezet en aangezien ik zelf nu ziek ben vind ik het allemaal wel best.
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  11. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Anders laagdrempelig de lactatiekundige. Ze weten toch echt meer dan kraamzorg.

    @bluedrake gatver 2 dagen op uitslagen wachten. Sterkte. Let je op jezelf qua hormonen en emoties? Het is nogal wat waar je doorheen gaat
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  12. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    In jouw schoenen had ik hetzelfde gedaan hoor! Komt je man met de baby wel weer langs vandaag?

    @caatje87
    Ja, heb al app contact gehad... Zal d'r vandaag eens vragen wanneer ze langs kan komen :)
     
    bluedrake en caatje87 vinden dit leuk.
  13. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hoi dames.
    Het begint nu een echt clubje te worden. Ik was even een tijdje niet online geweest maar had behoorlijk wat bij te lezen.

    @bluedrake @bulakgirl, @LisaW27 en @Krisjee welkom en gefeliciteerd met jullie kleine.
    Wat hebben sommige een heftige tijd, sterkte.

    Hier alles goed. De kleine meid is al weer een maand oud. Ze doet het super goed. Drinkt goed, en slaapt ook goed. Vaak kan ik haar zo weg leggen. Deze week even onrustig, ik verwacht dat het het eerste sprongetje is.

    Ik zal nu beter mee gaan schrijven
     
    Mimus, LisaW27, bluedrake en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @caatje87 thnx, soms ineens een fikse huilbui.. ik zit aan een stootkuur antibiotica via infuus en bloeddruk verlagers. Heb wel het idee dat het iets doet alleen ben er erg moe van..

    @bulakgirl het is wel het idee dat man even spullen komt brengen. Die kleine is erg kwetsbaar en met corona toenamen in de ziekenhuizen en hij z'n temp niet heel goed vast houd weet ik het nog zo net niet of het goed is dat die mee gaat. Maar dat moet ik even in de loop van de dag bekijken.
     
  15. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Oh, heel herkenbaar!! Dat had mijn zoon ook.
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  16. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Onze L.ux is morgen 5 weken oud.
    Ik weet niet zo goed meer wat ik moet. Hij zit denk ik echt in een sprongetje/regeldagen. Hij is zo onrustig. Het lijkt wel alsof hij meer honger heeft dan normaal terwijl hij elke fles ongeveer 120 drinkt. Daarnaast heeft hij sinds een paar dagen tussen 10 en 11 ‘s avonds altijd een huil/krijs uurtje. Hij wilt dan heel graag drinken dus dan geef ik hem de fles maar tijdens die fles wordt hij heel onrustig en begint hij ook te huilen/krijsen. Dan ga je de fles uit de mond en dan vraagt hij weer om zijn fles. Dan geef ik weer zijn fles en dan drinkt hij alsof zijn leven er vanaf hangt en na een paar tellen begint het onrustige weer. Ik weet zelf ook niet meer zo goed wat ik moet doen.
     
  17. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    @bluedrake heel veel beterschap gewenst

    Waarschijnlijk mogen wij naar huis, hij drinkt goed de fles, nog niet helemaal leeg. Maar hij heeft een neus sonde en die gaan we thuis dan geven. En hij is 134 gram aangekomen
    Horen om 12:00 of we naar huis mogen
     
    Mimus, caatje87, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Heeft die geen verborgen reflux?
     
  19. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Dat denk ik niet. Hij spuugt niet. Ik denk echt dat hij in zijn eerste sprongetje zit. We moeten er gewoon even doorheen denk ik.
     
  20. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Kunnen het geen krampjes zijn? Misschien kun je met een speen zijn pijn dan ook verlichten. Sterkte!
     

Deel Deze Pagina