Och... Arm ventje... Lastig is dat he... Vaak zijn ze zo weer rustig en tevreden... Maas toch in je hoofd worden ze nooit meer stil he
O van de komkommer dat zie ik zo gebeuren dat me zoontje dat doet. Laatst pakte hij ook aardbeien uit een bakje kijk mama hmmm... Ik heb het bakje maar gekocht @bluedrake o die eerste dag. Hoe is het gegaan? Het klopt dat je voor de eerste alles uitzoekt en de tweede krijgt hetzelfde. Maar de bs waar ik bij woon had ik echt geen fijn gevoel bij. En de 2de gaat hier ook heen als ik hier nog woon.
Toch ziekgemeld, voelde me er toch erg schuldig over. Maar voelde me zo beroerd, achteraf ook maar goed, want O was huilerig en hangerig en had wat verhoging door de vaccinaties.. dus heb ik vriendlief meegeholpen. En ik heb sinds vandaag pijn aan mijn tandvlees/tanden.. vorig jaar precies het zelf heb toen 4 tanden laten trekken maar nu heb ik de hele tijd het gevoel alsof er iets tussen mijn tand en tandvlees zit, al geprobeerd eruit te halen maar lukt niet of er zit niks. Heb volgende week een afspraak, hoop dat ik het zo lang kan volhouden anders probeer ik eerder te gaan..
@Krisjee Goed dat je je ziek gemeld hebt hoor... Hopelijk voelen jullie je allebei gauw weer beter! wel vervelend dat je ook nog zo'n last van je tanden hebt zeg, sterkte!
@Krisjee ik ging hem rond half 5 ophalen, omdat mijn man ook een keer mee moest om z'n gezicht te laten zien haha. Wat vervelend van O. zeg! Beterschap voor jullie beide. @bulakgirl oooh echt he. Ik hoorde hem gisteren huilen terwijl die niet thuis was. Echt raar. @miniVosje daar zeg je wat. Ging ik gisteren vol goede moed kind wegbrengen.. zit er iemand op de groep die ik heel goed ken van vroeger. Ik vond het echt niet leuk. Gelukkig stond ze als in.val. Ik zag het aan haar gezicht dat ze het ook heel ongemakkelijk vond. Mocht ze dit lezen, het is jaren geleden en ja ik ben veranderd. N. is trouwens heel erg gewild als kind. Ze vinden het echt een lieverd. Sliep goed, veel lachen. Hij was wel heel blij om papa en mama weer te zien. Was trouwens ook in de war met die vaccinatie, dat is pas volgende week. Ik wilde graag deze week alleen dat kon niet. Gedoe.
O vervelend dat je iemand tegenkomt die je liever niet ziet en dan helemaal dat je daar je kindje moet achterlaten. Ik wil als L 2 wordt misschien naar een ander kdv omdat we over deze peutergroep niet tevreden zijn. Maar op de locatie waar we heen willen werkt een meisje die een keer als inval bij mij op de groep was. Het was heel warm en zij stonk heel erg. Dus heb ik geprobeerd vriendelijk aan te bieden dat ze mijn deo mocht gebruiken. Nou dat viel compleet verkeerd. Hele onprettig sfeer. Maar die werkt dus nu op de eventuele nieuwe locatie
Ik heb de app eens bekeken. Er staat hier een winkeltje bij met allemaal Italiaanse specialiteiten en op loop afstand van me werk. Ik denk dat ik dat ook eens ga uitproberen. Met een Italiaan in huis komt het zeker wel op. Thanks
O is aan het logeren bij mijn ouders, en vriend en ik hebben het huis maar een grondig gepoetst en opgeruimd. Merk dat dat ik nu werk, er gewoon geen tijd voor heb. Ik heb al een hulp voor om de week. Is een nieuwe, maar doet het niet zo goed als de oude hulp helaas.. laatst was ze ook 30 minuten te laat en ging ze gewoon op de normale tijd weg (hebben een videodeurbel) Vind het altijd lastig om zulke dingen aan te geven.. Verder geen plannen, vanavond lekker eten bestellen en niks doen!
Vinden jullie het ook leuk om wat foto’s te delen van jullie kroost? Ik ben echt super benieuwd hoe jullie kindjes eruit zien. Hierbij een klein fotootje van baby M. Haal m wel weer weg straks.
@miniVosje klopt, ik vond het daardoor extra lastig. Oei, dat is ook wel een lastige situatie. Ik dacht dat je kind bij jou op het werk zat, of is dat niet zo? @Nina Sanders vandaag ging N. weer naar de kindjes toe en het ging hartstikke goed. Hij slaapt daar zo in de bedjes en is heel lief. Ze zijn helemaal weg van hem en zo verbaasd dat hij het gelijk goed doet. Hij is wel heel moe, dus ligt nu al in bed.. Wat een heerlijk mannetje zeg! Zo leuk!
@Nina Sanders dank je wel! Gaat inmiddels weer wat beter! Wat een leuk mannetje! Is een van jullie getint /buitenlands? Heeft zo'n mooi tintje en wat een volle bos haar @bluedrake Wat een lieverd! Wat fijn dat hij het goed doet op de opvang Hier een foto van O! Haal hem ook straks weg, het zo'n leuk mannetje. Weegt inmiddels 7,6 kilo en is 63cm! Hij volgt prima zijn eigen groei lijn op de 2+
Ahhhh ook al zo’n stoere jongen! ikzelf ben idd getint, mijn vader is Hindoestaans. Mijn moeder en mijn man zijn gewoon Nederlands, maar in de jongens zie je wel ‘iets’ exotisch terug idd.
Echt zo leuk die foto's! @Krisjee zo dat is een beste baby haha. Die van mij is nog niet zo groot, al groeit die wel hard z'n kleren uit. @Nina Sanders jaa echt een heerlijk ventje. Ben zo verliefd
Leuk de foto's. Ik doe het toch liever niet hier. Hier ook een halfbloedje. Me vriend is Italiaans. Ze zijn wel iets donkerder dan de gemiddelde Nederlandse baby. En je ziet wel dingen terug als een grote neus, volle wenkbrauwen. Maar verder niet echt. Op dit moment zit mijn baby bij mij op de opvang ja. Vanaf april gaat ze naar de locatie waar me zoontje nu ook zit. Alleen loopt het dus niet zo lekker op de peutergroep. Terwijl we wel heel tevreden waren over de babygroep. Dus misschien wanneer L 2 wordt dat we nog een keer overstappen, maar we kijken het nog even aan
Heel even dan.... M'n knappe meisje <3 @Nina Sanders Geweldig die zwarte ogen en gitzwarte haren! @bluedrake Wat een geweldige lach! <3 @Krisjee Wat een lekker bekkie joh!
Mijn kids zijn trouwens heel verschillend... Kijk de schoolfoto van haar broers Ben heel benieuwd welke kant zij uiteindelijk op gaat... Net na de bevalling vond ik haar net B (de linker) maar nu gaat ze steeds meer op mij als baby lijken.. En ik vind J (de rechter) meer op mij lijken